تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,اسفند,۱۷

خرید پک محافظ صفحه نمایش سامسونگ گلکسی اس ۲۲

نویسنده : تیم محتوا

سامسونگ گلکسی اس ۲۲ یکی از بهترین گوشی های اندرویدی است و با وجود اینکه گلکسی اس ۲۳ به زودی جایگزین آن می شود، همچنان عملکرد و مشخصات فوق العاده ای را ارائه می دهد. برای ایمن نگه داشتن S22، محافظت از صفحه نمایش آن در برابر ترک و خط و خش بسیار مهم است. برای کمک به شما در این زمینه، لیستی از بهترین محافظ های صفحه نمایش سامسونگ را گردآوری کرده ایم.

گزینه های مناسب محافظ

گزینه هایی که ما انتخاب کردیم شامل محافظ های شیشه سکوریت می شود که به دلیل شیشه ضخیم ترشان، محافظت عالی در برابر شکستگی ارائه می دهند. با این حال، آنها ممکن است به خوبی با اسکنر اثر انگشت داخلی S22 کار نکنند. ما همچنین محافظ‌های مینیمالیستی را برای محافظت در برابر خراش‌های جزئی به جای ترک در نظر گرفته‌ایم.

بهترین محافظ های صفحه نمایش سامسونگ

 محافظ صفحه نمایش شیشه ای AACL برای Galaxy S22

محافظ های صفحه شیشه ای سکوریت بالاترین محافظت در برابر ضربه را ارائه می دهند زیرا می توانند نیروی جنبشی بیشتری را نسبت به فیلم های PET جذب کنند. در حالی که محافظ صفحه شکسته می شود، صفحه لمسی واقعی گوشی شما سالم باقی می ماند. این از بهترین محافظ های صفحه نمایش سامسونگ است.

چند روش نصب برای محافظ های صفحه شیشه ای وجود دارد. این بسته همچنین حاوی دو پوشش لنز دوربین است، اگر برای ایمن نگه داشتن گوشی به بیش از یک لبه دور ماژول دوربین نیاز دارید.

پیشنهاد مطالعه :۱۱ بهترین برنامه و اپلیکیشن برای فروش وسایل اضافی

محافظ صفحه شیشه ای Whitestone Dome

با قیمت ۵۰ دلار، این کیت برای همه مناسب نخواهد بود، اما Whitestone به چند دلیل کلیدی این قیمت را اعلام کرده است. هنگامی که سامسونگ برای اولین بار سنسورهای اثرانگشت اولتراسونیک خود را معرفی کرد، Whitestone تنها محافظ صفحه نمایش شیشه ای سازگار بود و امروزه یکی از قابل اعتمادترین ها باقی مانده است.

سیستم UV-curing نیاز به عادت دارد، اما UV-curing اجازه می دهد تا بین محافظ و صفحه نمایش بهتر مهر و موم شود. این کیت یکی از بهترین محافظ های صفحه نمایش سامسونگ است که با یک محافظ یدکی ارائه می شود.

یک چراغ پخت UC و یک قاب نصب هر دو برای ساده کردن این فرآیند تا حد امکان گنجانده شده است. اگر قبلاً از محافظ صفحه با اشعه ماوراء بنفش استفاده نکرده اید، نصب می تواند اعصاب خردکن باشد، اما فیلم ها را تماشا کنید و پس از شروع، متوقف نشوید.

بهترین محافظ های صفحه نمایش سامسونگ

 محافظ صفحه نمایش شیشه ای Supershieldz

Supershieldz در نصب از سبک کتاب جیبی استفاده می کند و به آن اجازه می دهد در یک بسته کوچکتر و قابل آب بندی مجدد قرار گیرد. این کیت به عنوان یکی از بهترین محافظ های صفحه نمایش سامسونگ است که شامل سه محافظ صفحه نمایش شیشه سکوریت شده با سختی ۹H و لبه های اریب برای کمک به انتقال بین محافظ صفحه و لبه های شیشه ای یکپارچه تر و طبیعی تر است.

پوشش Oleo-phobic همچنین در برابر عرق کردن تلفن پر از اثر انگشت محافظت می کند.

 محافظ صفحه نمایش ArmorSuit MilitaryShield Anti-Glare

مقابله با تابش خیره کننده شیشه گوشی هوشمند به اندازه کافی آزاردهنده است، اما محافظ های براق صفحه نمایش آن را بیشتر تقویت می کنند. اگر مایل به استفاده از محافظ فیلم به جای شیشه هستید، محافظ صفحه مات ArmorSuit خواندن گوشی شما را در شرایط نوری غیر ایده آل آسان تر می کند. این از بهترین محافظ های صفحه نمایش سامسونگ است

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین ابزارهای گریم

 AmFilm 2 OneTouch برای Galaxy S22

نصب محافظ های صفحه نمایش می تواند دلهره آور باشد، حتی برای کسانی که با هر ارتقای گوشی، یکی از آن ها را نصب می کنند. در حالی که سازندگان مدام ادعا می‌کنند که ساده‌ترین روش نصب است، روش amFilm کاملاً ساده است.

محافظ شیشه سکوریت شده توسط یک فیلم نگهدارنده بسیار نازک روی قاب نگه داشته می شود، بنابراین هنگامی که قاب نصب شما به درستی در جای خود قرار گرفت، دایره بالایی را به سمت پایین فشار داده و انگشت خود را از وسط صفحه به سمت پایین بکشید.

فیلم نگهدارنده به گونه ای طراحی شده است که صفحه نمایش را تحت کمترین نیرو آزاد کند، بنابراین در حالی که پوشش پلاستیکی را از قسمت زیرین محافظ جدا می کنید، به آرامی با آن رفتار کنید. این از بهترین محافظ های صفحه نمایش سامسونگ است که به خوبی از صفحه نمایش گوشی محافظت می کند.

 

مانند بسیاری از محافظ‌های صفحه‌نمایش شیشه‌های سکوریت، این یکی نیز بسته به عمق سنسور گوشی و ضخامت شیشه ویکتوس، می‌تواند با حسگر اولتراسونیک تداخل داشته باشد. بنابراین، قبل از نصب این محافظ صفحه، ثبت اثر انگشت خود را لغو کنید، اجازه دهید نصب و تنظیم آن تمام شود، سپس اثر انگشت خود را دوباره ثبت کنید و حساسیت افزایش یافته را روشن نمایید.

بهترین محافظ های صفحه نمایش سامسونگ

محافظ صفحه نمایش ZAGG InvisibleShield Fusion

ZAGG  به خاطر محافظ‌های صفحه‌نمایش شیشه‌ای و فیلمی خود شناخته شده است و خط فیوژن در جایی در این بین قرار می‌گیرد. این دارای سطحی است که بسیار بسیار تلاش می کند تا از شیشه تقلید کند اما انعطاف پذیری دارد تا برخی از ضربه ها را بدون خرد شدن خود یا صفحه نمایش جذب کند.

قیمت ۴۰ دلار برای محافظ صفحه نمایش غیر شیشه ای نسبتاً بالاست. با این حال، ZAGG سابقه شناخته شده ای دارد و این محافظ ها دارای ضمانت مادام العمر هستند. می توانید در زمان های اعلام تخفیف آمازون، آن را خریداری کنید. این یکی از بهترین محافظ های صفحه نمایش سامسونگ است.

پیشنهاد مطالعه :انواع قاب اپل واچ

محافظ صفحه نمایش جامد Spigen NeoFlex برای Samsung Galaxy S22

اسپیگن یک برند مشهور است که قاب‌ها و محافظ صفحه‌نمایش قابل اعتماد تولید می‌کند و به همین دلیل شایسته است در این راهنمای خرید به آن اشاره شود. صفحه نمایش جامد NeoFlex برای محافظت از صفحه نمایش S22 شما در برابر سایش روزانه طراحی شده است و اطمینان حاصل می کند که صفحه شما توسط کلیدها یا سایر اشیاء تیز خراشیده نمی شود.

نئوفلکس نسبت به محافظ شیشه سکوریت محافظت کمتری در برابر شکستگی های احتمالی دارد، اما مزیت این است که حجم کمتری دارد. همچنین به نظر می رسد که با اسکنر اثر انگشت داخلی گوشی سازگار است که بسیاری از اسکنرهای شیشه سکوریت با آن مشکل دارند. برای خرید بهترین محافظ های صفحه نمایش سامسونگ از آمازون، از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود