معرفی برند های معتبر ساعت زنانه

معرفی برند
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

 

ساعت چیزی فراتر از یک وسیله جانبی است. امروزه مردم اغلب از ساعت برای نمایش سبک زندگی، سلیقه، شخصیت و ترجیحات خود استفاده می کنند. اگر در بازار جستجو کنید، متوجه خواهید شد که برندهای متعددی وجود دارند که ساعت های زنانه تولید می کنند. با این حال، اغلب برندها تمایل به تولید ساعت های مردانه نیز دارند. تعداد بسیار کمی از ساعت سازان واقعاً جایگاهی را برای ساعت های زنانه حک کرده اند. در واقع، یافتن برندهای معتبر ساعت زنانه با مجموعه‌های اختصاص داده شده به خانم‌ها می‌تواند چالش برانگیز باشد.

برندهای معتبر ساعت زنانه

بهترین مارک ساعت های لوکس زنانه

Jacob & Co.

Jacob & Co که در سال ۱۹۸۶ تأسیس شد، یک برند ساعت مچی ممتاز است که دفتر مرکزی آن در منهتن، نیویورک است. موسس این شرکت، جاکوب عرابو، ابتدا به عنوان یک طراح جواهرات شروع به کار کرد، قبل از اینکه در سال ۲۰۰۲ به سمت ساعت سازی رفت. این شرکت در بسیاری از کشورها از جمله ایالات متحده، امارات متحده عربی، ایتالیا و قطر فروشگاه دارد.

Jacob & Co ساعت های لوکس تولید می کند که بین افراد مشهور بسیار محبوب است و از برندهای معتبر ساعت زنانه می باشد. این ساعت ها با مکانیزمی قابل مشاهده بر روی صفحه ها خودنمایی می کنند. آنها معمولاً شامل سنگ کاری مانند الماس هستند و در طرح ها و رنگ های متعدد موجود هستند. علیرغم اینکه Jacob & Co یک شرکت نسبتاً جدید است، قبلاً جایگاهی برای خود ایجاد کرده است. این تا حد زیادی به لطف ارتباط آن با نام‌های معروفی مانند Faith Evans و Donnie Yen است.

یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های آن‌ها، ساعت Five Time Zone است که بر اساس سبک زندگی مشتریانشان ساخته شده است. این ساعت که در سال ۲۰۰۲ معرفی شد، دارای پنج منطقه زمانی است و از حرکت ETA کوارتز سوئیسی استفاده می کند.

پیشنهاد مطالعه :خرید لوازم ماهیگیری

رولکس  Rolex

این از برندهای معتبر ساعت زنانه است که نیازی به معرفی ندارد. این شرکت که در ابتدا Wilsdorf and Davis نام داشت، در سال ۱۹۱۵ نام خود را به Rolex تغییر داد. این برند سوئیسی دارای رکورد گران قیمت ترین ساعت مچی، Rolex Daytona است.

برخلاف سایر شرکت‌های موجود، رولکس مدل‌های بی‌نظیر را ارائه می‌کند. برخی از محبوب ترین ساعت های زنانه آنها عبارتند از DateJust 31، Pearlmaster 30 و Lady-Datejust که با قیمت های فوق العاده ای عرضه می شوند.

اکثر ساعت‌های مجلل این برند دارای ساختارهای نفیس الماس و طلا، لوازم جانبی منحصر به فرد و طرح‌های خلاقانه هستند. اگر می خواهید روی یک برند لوکس به راحتی قابل تشخیص سرمایه گذاری کنید، رولکس بهترین گزینه از برندهای معتبر ساعت زنانه برای شماست.

برندهای معتبر ساعت زنانه

شانل Chanel

Chanel به عنوان یک برند مد در سال ۱۹۲۱ توسط Gabrielle ‘Coco’ Chanel شروع به کار کرد. این شرکت شروع به تولید عطرها نمود، به ویژه عطرهای همیشه معروف Chanel No. امروزه آنها به خاطر کیف، پوشاک و اکسسوری هایی مانند ساعت معروف هستند.

یکی از معروف ترین ساعت های این برند، ساعت کوارتز Chanel J12 است. مانند اکثر برندهای ساعت زنانه، ساعت‌های شانل نیز دارای الماس و طلا هستند. با وجود استفاده از فلزات و سنگ‌های گرانبها، می‌توانید گزینه‌های خوب Chanel که از برندهای معتبر ساعت زنانه است را با قیمت های مناسب پیدا کنید.

پیشنهاد مطالعه :انواع کیف پول لجر

کارتیه Cartier

کارتیه یک برند فرانسوی است که برای ارائه لوازم جانبی و ساعت ‌های لوکس محبوبیت دارد. آنها که در سال ۱۸۴۷ تأسیس شدند، یکی از شناخته شده ترین نام ها در صنعت هستند و فروشگاه هایی در بیش از ۱۲۵ کشور جهان دارند. آن‌ها به خاطر استفاده توسط خانواده‌های سلطنتی، از جمله پادشاه ادوارد هفتم، که نام تجاری را «جواهرساز پادشاهان و پادشاه جواهرفروشان» می‌نامید، معروف هستند.

با توجه به میراث شگفت انگیز آن، اگر بدانید کارتیه مدل هایی با قیمت مناسب تولید می کند، شگفت زده خواهید شد. برخی از بهترین ساعت های زنانه آن ها عبارتند از Panthere De Cartier، Ballon Bleu De Cartier و Tank Louis Cartier که در لیست برندهای معتبر ساعت زنانه  قرار گرفته است.

  1. Lange & Söhne
  2. Lange & Söhne ممکن است به اندازه سایر مارک های موجود در لیست شناخته شده نباشد. با این وجود، آنها به دلیل طیف گسترده محصولات خود که دارای طرح های منحصر به فرد هستند، شایسته این هستند که مورد توجه قرار گیرند. این برند آلمانی که در سال ۱۸۴۵ تأسیس شد، ابتدا در سال ۱۹۴۸ متوقف شد، اما در سال ۱۹۹۰ مجدداً معرفی شد.

اگرچه آنها تلاش کرده‌اند تا در جامعه ساعت‌ها تأثیر بگذارند، A. Lange & Söhne در زمینه ساخت با کیفیت عالی برتری دارند. ساعت های آنها دارای سبک متمایز Glashütte است که به عنوان نفسی تازه از مدل های معمولی سوئیسی عمل می کند. اگر علاقه مند برندهای معتبر ساعت زنانه هستید، باید مجموعه ساکسونیا را بررسی کنید. Saxonia Reference 219.043 با قاب طلایی صورتی و صفحه مرواریدی، بهترین ساعت شیک برای خانم ها است.

 Zenith

در سال ۱۸۶۵، ژرژ فاور-ژاکوت این برند ساعت لوکس را در لو لوکل، سوئیس تأسیس کرد. زنیت سال های زیادی است که قطعات زرق و برق دار را در ساعت های دقیق و با دوام خود استفاده کرده است. به این ترتیب، این فرآیند تولید منحصر به فرد به تمام ساعت های زنیت اجازه می دهد تا مطابق با استانداردهای کیفی یکسان ساخته شوند.

یکی از مهمترین دستاوردهای Zenith ایجاد یک کرونوگراف جیبی است که جایزه مدال طلای نمایشگاه جهانی پاریس را دریافت کرد. از آن زمان، آنها به ساخت ساعت‌های با دقت بالا ادامه داده‌اند که توجه علاقه‌مندان و کلکسیونرهای ساعت را به طور یکسان جلب می‌کنند.

برندهای معتبر ساعت زنانه

لویی ویتون

امروزه لویی ویتون یک برند بسیار محبوب و از برندهای معتبر ساعت زنانه است. برای ارائه کیف های لوکس برای زنان طراحی شده است. در سال ۲۰۰۲، لویی ویتون شروع به سرمایه گذاری در ساعت های لوکس ساخت سوئیس کرد. یکی از مدل های محبوب آنها مجموعه LV Tambour است. ویژگی های زنانه و ظریف مانند صفحه سفید مقعر با گل های مونوگرام چاپ شده را برجسته می کند. ست اعداد و عقربه ها هر دو با مواد طلای صورتی صیقلی ساخته شده اند. در نهایت، لوگوی نمادین LV با ظرافت در صفحه و روی قاب پشتی حک شده است.

پیشنهاد مطالعه :خرید محصولات برند آلدو

فرانک مولر

فرانک مولر برند خود را در سال ۱۹۸۳ تاسیس کرد. او در ژنو، سوئیس تحصیل کرد و دوره های ساعت سازی را گذراند که به توسعه مهارت های او کمک کرد. هدف مولر این بود که تمام ساعت‌هایش دارای پیچیدگی‌های منحصربه‌فردی باشند، چیزی که امروزه این برند بیشتر به آن شهرت دارد. ثابت شده است که بخش داخلی آن با مهارت عالی و محاسبات دقیق در برندهای معتبر ساعت زنانه ایجاد می شود. می توانید برای خرید این ساعت های مارک زنانه، از طریق زاکولا اقدام کرده و آن را در آدرس ایران، تحویل بگیرید.

 

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]