معرفی برند ریباک Reebok

معرفی برند
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

تعداد کمی از شرکت های کفش، دارای میراث و طول عمری هستند که برند ریباک Reebok دارد. این برند که در سال ۱۹۵۸ در انگلستان تأسیس شد، در آستانه دهه ۱۹۸۰ در بازار ایالات متحده راه یافت و به سرعت در رونق ایروبیک قرار گرفت. تا سال ۱۹۸۳، ریباک سالانه ۱۳ میلیون دلار فروش داشت و زمینه را برای گسترش از ایروبیک و تنیس به بسکتبال و فراتر از آن فراهم کرد.

برند ریباک Reebok

طراحی در ریباک

در طول این دهه، برند ریباک طرح‌های موفقی مانند Reebok Club C، Reebok Classic Leather و موارد دیگر را منتشر کرد. این برند همچنین روی فناوری عملکرد جدیدی مانند Reebok Pump سرمایه‌گذاری کرد که به پوشندگان این امکان را می‌داد تا تناسب کفش‌های ورزشی خود را به سادگی تنظیم کنند.

در طول دهه‌های ۸۰ و ۹۰، ریباک از طریق طراحی‌های منحصربه‌فرد مرتبط با ورزش‌های زمینی، دویدن راه دور و نمادهای فردی به بازارهای مختلفی دست یافت. تایید رسمی ورزشکارانی مانند آلن آیورسون، مایکل چانگ و شکیل اونیل، توجه را به برند ریباک از نقطه نظر عملکرد جلب کرد.

عرضه‌های این برند در هنگام استفاده در رقابت‌ها قابل مشاهده بود. در خارج از بازار معمول، تاییدیه افراد مشهوری مانند ووپی گلدبرگ، سیگورنی ویور و جی زی باعث شد که برند ریباک به عنوان یک نیروی مد از دهه ۸۰ تا سال ۲۰۰۰ در میان بهترین برندهای ورزشی بماند.

به همین دلیل، طرح‌های اعلام‌شده در سراسر دسته‌های برند ریباک، از نظر سبک کلاسیک در نظر گرفته شده‌اند و ظاهر مدرن آن، برای بسیاری از مخاطبان باقی می‌ماند. مدل‌های Marquee مانند Reebok Workout Plus، Reebok Classic Leather، Reebok InstaPump Fury، Reebok Freestyle Hi و بسیاری دیگر از طریق تأیید افراد مشهور و الهام از سلایق در سال‌های اخیر گرفته شده است که موفقیت هایی را نیز به همراه داشته است.

هنگامی که به دنبال هدیه دادن به یک دوست هستید، یک جفت برند ریباک Reebok ممکن است مناسب باشد. در واقع، به یاد ماندنی‌ترین مدل‌های این برند، وقتی نوستالژی به میان می‌آید، مورد توجه واقع می شود.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین لباس های زیر راحت و سبک

ارائه مدل های جدید

در سال ۱۹۹۶، ریباک اولین کفش امضای خود را برای انتخاب شماره ۱ NBA درفت آلن آیورسون، در برند ریباک عرضه کرد. این کفش که توسط کارمندان برند در طول فصل دوم آلن آیورسون در جورج تاون طراحی شد، مورد توجه و تأیید افراد مشهور واقع شد.

با بالشتک اسپورت هگزالیت، زیره نیمه شفاف و چشمک های مارک دار، این کفش بسکتبال هم در زمین و هم در خیابان بسیار محبوب بود. این کفش برند ریباک ، در سال ۱۹۹۸ به عنوان یک تاپ پایین عرضه شد و به محبوبیت خود ادامه داد.

افرادی مانند Teyana Taylor، Packer Shoes، A Bathing Ape و UNDFTD همگی در Reebok Question همکاری کرده‌اند و همه از کوبی برایانت گرفته تا لبرون جیمز و کندریک لامار این مدل را به صورت عمومی پوشیده‌اند.

برند ریباک Reebok

Reebok Club C

Reebok Club C با الهام از سبک دهه ۸۰، مدلی جاودانه است که با پرستیژ تنیس گره خورده است. این کفش از برند ریباک ، به لطف حرکت به سمت مد در دهه‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۲۰ محبوبیت خود را نشان داد، باشگاه C یک کلاسیک معتبر است که به لطف رویه چرم تمیز، زیبایی‌شناسی قدیمی و مارک آرشیوی، مکمل هر لباسی است. در سال‌های اخیر، باشگاه C مورد تایید افرادی مانند A$AP Rocky، Scott Disick، Fabolous، Jonah Hill و Bryson Tiller بوده است.

InstaPump Fury

Reebok InstaPump Fury که توسط استیون اسمیت طراح مشهور Yeezy طراحی شده است، در سال ۱۹۹۴ به عنوان یکی از پیشرفته ترین کفش های دویدن به بازار عرضه شد. Reebok InstaPump Fury با استفاده از فناوری Pump علامت تجاری برند ریباک ، برای فرم مناسب در قسمت بالایی بالشتک Hexalite، از نظر ظاهر و عملکرد نوآورانه بود.

در معرفی این کفش، استیون تایلر از Aerosmith  استفاده می کرد که به زودی این مدل را به محبوبیت رساند. امروزه Reebok InstaPump Fury توسط شرکت‌هایی مانند Vetements و حتی آدیداس اورجینال با رنگ‌های متنوعی بازسازی شده است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین گوشی‌ های شیائومی

کفش های ورزشی ریباک

از زمان ورود Reebok Workout در سال ۱۹۸۷، به عنوان یک کفش ورزشی همه کاره که ثابت شده است به عنوان یکی از اصلی‌ترین سبک‌های برند ریباک ، مسیری را ایجاد کرده است. Reebok Workout که با رویه H-Strap، ترکیب چرمی و مارک پنجره متمایز است، در لباس‌های غیررسمی برای مصرف‌کنندگان در هر سن و جنسیت محبوب باقی مانده است.

اغلب، Reebok Workout دارای یک کفی نرم و منعطف است. اگرچه این مدل همچنان به خوبی از لاستیک جامد و روکش‌های شفاف استفاده می‌کند. افرادی مانند A$AP Rocky، Tyga و Rick Ross همگی Reebok Workout را در سبک مدرن استفاده کرده‌اند.

برند ریباک Reebok

چرم کلاسیک ریباک

Reebok Classic Leather دقیقاً همان چیزی است که از نام آن در برند ریباک پیداست. طراحی آرشیوی دویدن که در سال ۱۹۸۳ شروع به کار کرد، با ایجاد ظاهری چرمی صاف که با نام تجاری دیواره کناری آن مشخص شده و با زیره لاستیکی موج دار آن تقویت شده است، به عنوان یک عنصر اصلی در سبک این کفش ظاهر شد.

در سال‌های اخیر، چرم کلاسیک ریباک به لطف پوشیدن لباس‌های Gigi Hadid، Kendrick Lamar، Emily Ratajkowski، Jonah Hill و دیگران در فضای مد همچنان مرتبط باقی مانده است. در حالی که بسیاری از افراد مشهور چرم کلاسیک برند ریباک را به شکل خطی اصلی آن ترجیح می دهند، همکاری های Maison Margiela، Face Stockholm و Cardi B همچنان به همین شکل است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین دستگاه ‌های سازگار با الکسا

Reebok Freestyle

در دهه ۸۰، ریباک جای خود را در شور و شوق در حال ظهور تناسب اندام یافت. با انتشار ریباک فری استایل، این برند ظاهری برازنده و حمایتی ارائه کرد که می‌توان آن را برای ورزش پوشید یا در هر موقعیتی از آن استفاده نمود. در سال ۱۹۸۶، زمانی که ووپی گلدبرگ جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن را به خانه برد، از ریباک فری استایل برای نمایش جایزه روی فرش قرمز استفاده کرد.

از آن زمان، این کفش برند ریباک ، در سالن های بدنسازی و رویدادهای سطح بالا به عنوان بیان قدرت و شخصیت پرانرژی زنانه شکوفا شد. با رویه چرمی و نوارهای رنگی متمایز شده است. طراحی جاودانه آن توسط افرادی مانند جیجی حدید، آلیشیا کیز، امبر رز، تیانا تیلور و بسیاری دیگر پشتیبانی شده است.

Reebok Pump Omni Zone II

با پر کردن شکاف از اواخر دهه ۸۰ تا اوایل دهه ۹۰، فناوری Reebok Pump از طریق مجموعه ای از مدل های قابل توجه در زمین بسکتبال در کانون توجه قرار گرفت. با این حال، در سال ۱۹۹۱ بود که دی براون Reebok Pump Omni Zone II را در مسابقات اسلم دانک NBA به تن کرد که این خط به ارتفاعات جدیدی در برند ریباک جهش کرد.

براون در حال آماده شدن برای یک مدل جدید شد و کفش های کتانی خود را با طرفدارانی از سراسر جهان که منتظر مدل جدیدی از این برند بودند، معرفی کرد. پس از اینکه براون این مدل را ارائه کرد، به سرعت موفق شد. این فناوری و مدل در ریباک، برای همیشه در تاریخ فرهنگ پاپ جاسازی شدند.

حتی ۳۰ سال بعد، Reebok Pump Omni Zone II به لطف نام تجاری Pump نارنجی، پشتیبانی از دیواره های جانبی و ترکیبی قدیمی از چرم و منسوجات در رویه، ادای دینی شیک به گذشته است. می توانید برای خرید کفش های برند ریباک از سایت های معتبر، از طریق زاکولا اقدام کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]