بهترین هدست ریزر در سال ۲۰۲۲

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

Razer بیشتر هدست‌های گیمینگ روی گوش را با میکروفون‌های خوب مناسب برای چت زنده می‌سازد. با این حال، آنها برای جلسات طولانی بازی راحت نیستند و به دلیل تناسب ناسازگارشان، صدای یکسانی را برای همه تولید نمی کنند. می توانید برای خرید بهترین هدست ریزر از سایت های خارجی، از طریق زاکولا اقدام کنید.

بهترین هدست ریزر

Razer Nari Ultimate Wireless

Razer Nari Ultimate Wireless بهترین هدست ریزر برای بازی است. می‌توانید از این هدفون‌های گیمینگ خوش‌ساخت از طریق کابل TRRS 1/8 اینچی یا بی‌سیم از طریق دانگل USB با تأخیر کم استفاده کنید. برخلاف اکثر هدفون‌های بازی دیگر موجود در بازار، آنها یک ویژگی بیس لمسی منحصر به فرد دارند که لرزش را به صدای شما اضافه می‌کند که می تواند به تأکید بر جلوه های صوتی در حین بازی کمک نماید.

همچنین می توانید با استفاده از EQ گرافیکی و تنظیمات از پیش تعیین شده نرم افزار همراه آن ها، صدای بدیع آنها را مطابق میل خود سفارشی کنید. اگر دوست دارید با دیگران بازی کنید، میکروفون بوم آنها عملکرد کلی مناسبی را ارائه می دهد، به این معنی که شما صدا حتی در محیط‌های پر سر و صدا قابل درک است. این بهترین هدست ریزر ، از تناسب راحت برخوردار است و گوش‌کاپ‌ها دارای نورپردازی RGB قابل تنظیم هستند که باید برخی از کاربران را خوشحال کند.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین کیف مدارس برای کودکان

آنها تقریباً هشت ساعت عمر باتری مداوم دارند. آنها همچنین مستعد ناسازگاری در ارائه صدا هستند، بنابراین مهم است که برای تنظیم تناسب آنها با سر خود زمان بگذارید. آنها را نمی توان به صورت بی سیم با کنسول های Xbox One یا Xbox Series X|S استفاده کرد. اگر به هدفون‌های بی‌سیمی که روی این کنسول‌ها کار می‌کنند اهمیت می‌دهید، در عوض Razer BlackShartk V2 Pro Wireless را بررسی کنید.

بهترین هدست ریزر

Razer Kraken Ultimate

این بهترین هدست ریزر دارای چراغ‌های RGB جالبی است که کل گوشی را روشن می‌کند. این یک انتخاب عالی برای گیمرهایی است که هدستی می خواهند که با دستگاه بازی RGB دیوانه آنها مطابقت داشته باشد. شما یک قاب آلومینیومی دارید که محکم است و به راحتی نمی شکند. با فوم پوشانده شده است، در وینیل پیچیده شده است.

پدهای گوش با فوم نرم و ژل خنک کننده پر شده و در وینیل پیچیده شده است. ژل خنک کننده کمی راحتی بیشتری را فراهم می کند، با توجه به اینکه چرم هنگام استفاده طولانی مدت گرم می شود. این، عالی برای گیمرهایی که عینک دارند.

برش های مخفی برای عینک وجود دارد که در صورت استفاده از عینک به راحتی کمک می کند. مهر و موم ارائه شده توسط ایرپدهای بزرگ و نرم عالی است. هدست سبک وزن در طول جلسات بازی عملکرد خوبی دارد. ساعت های زیادی راحت و خنک می ماند و صدایی عالی دارد. در بهترین هدست ریزر صدا عمدتا دقیق و متعادل است، به جز برخی از فرکانس های پایین که تقویت می شوند. این در هدست های بازی رایج است تا به آن حس سینمایی کمک کند.

پیشنهاد مطالعه :بهترین چراغ های خورشیدی برای فضای باز

این همچنین به این معنی است که گوش دادن به هر نوع موسیقی رقص لذت بخش خواهد بود، اما در آهنگ هایی که در آن باس بر بقیه میکس غلبه می کند، خطر پوشاندن شنیداری وجود دارد. میکروفون برای مواقعی که از آن استفاده نمی کنید داخلی و جمع می شود و عملکرد خوبی دارد.

این بهترین هدست ریزر ، یک میکروفون استاندارد با ANC داخلی است. در محیط های ساکت صدای خوبی دارد و در محیط های پر سر و صدا صدای شما را به خوبی ایزوله می کند. واضح است و در حین بازی یا تماس های ویدیویی مشکلی ایجاد نمی کند. نسبت به قیمت، گزینه های بهتری وجود دارد که با کنسول ها نیز سازگار است. با این حال، اگر صاحب هر یک از دستگاه‌های Razers Chroma هستید، این هدست کاملاً مناسب است.

بهترین هدست ریزر

Razer Thresher Ultimate

Razer Thresher Ultimate یک هدست گیمینگ بی سیم عالی است که با قیمتی میان رده در دسترس است. Razer این هدست را برای افرادی که به دنبال بازی بر روی چندین کنسول و/یا رایانه شخصی هستند ارائه کرده است. و برای Xbox One طراحی شده است و دارای برخی ویژگی های اضافی برای Xbox است.

این بهترین هدست ریزر ، از یک قاب فلزی بادوام با ایرپدهای راحت تشکیل شده است. Thresher Ultimate در واقع یک هدست بزرگ است اما هرگز احساس ناراحتی نمی کند. به علاوه، مانند Kraken، شیارهای حک شده برای گیمرهایی که عینک می زنند وجود دارد. این یک تجربه بسیار راحت را حتی در هنگام بازی در تمام روز ایجاد می کند.

پیشنهاد مطالعه :انواع پاور بانک های سامسونگ

به طور غیر معمول، این هدست برخلاف اکثر هدست های بازی، باس را نسبت به بقیه ترکیبات کاهش نمی دهد.  ترکیبی متعادل را در تمام فرکانس ها فراهم می کند. همچنین صداهای معمولی خانگی مانند درها، صحبت کردن افراد و قدم ها را به خوبی جدا می کند. این بهترین هدست ریزر دارای حذف نویز نیستند و صدای زمزمه فن یا ماشین همچنان قابل شنیدن است.

در این هدست، میکروفون عالی است، به راحتی تنظیم می شود و هیچ مشکلی در جداسازی صدای شما و همچنین مسدود کردن سایر نویزهای محیطی ندارد. باتری با یک بار شارژ حدود ۱۶ ساعت دوام می آورد. و اگر روی رایانه شخصی بازی می‌کنید، می‌توانید آنها را برای شارژ در حین بازی وصل کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]