معرفی برند کفش ورزشی پوما

معرفی برند
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

درباره تاریخچه لوگوی پوما چقدر می دانید؟ نماد پوما امروزه یکی از شناخته شده ترین نمادهای بازار پوشاک ورزشی است. با این حال، تصویری که اکنون می‌شناسید، همیشه با برند پوما مرتبط نبوده است. لوگوی پوما، مانند بسیاری از برندهای محبوب امروزی در جهان، به گونه ای تکامل یافته است که با انتظارات در حال تغییر مخاطبان به سرعت در حال رشد مطابقت داشته باشد. اکنون، تصویر puma نه تنها در کمپین‌های برندسازی و بازاریابی این شرکت، بلکه در تعداد بی‌شماری از لباس‌ها، از کفش‌های ورزشی گرفته تا پیراهن، دیده می‌شود.

تاریخچه پوما

برند پوما در حال حاضر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم ورزشی در جهان است که با شرکت هایی مانند آدیداس و نایک رقابت می کند. این برند اولین بار در سال ۱۹۴۸ ظاهر شد، زمانی که بنیانگذار رودولف داسلر یک کارخانه کفش جدید ایجاد کرد.

رودولف به خاطر محصولات نوآورانه‌اش و همچنین استفاده از یک لوگوی به یاد ماندنی با نماد پوما طرفداران زیادی به دست آورد. اگرچه نام تجاری پوما در ابتدا تعداد انگشت شماری داشت، اما نماد حیوان پوما تقریباً همیشه جزء ثابت هویت برند بود.

طراح لوگوی puma در طول سال‌ها تغییرات بی‌شماری از تصویر برند را معرفی کرده است، برخی از آنها بیشتر بر عنصر حیوانی تمرکز کرده‌اند.

برند پوما

آرم پوما

لوگوی اصلی برند پوما نسخه کمی پیچیده‌تر از تصویری بود که امروز می‌شناسیم و بسیاری از آن‌ها طراحی «غیرقابل توجه» را از طرف این برند می‌دانستند. با وجود این، این تصویر برای چندین سال در برند باقی ماند و به اطلاع رسانی بسیاری از طرح های بعدی کمک کرد. در حالی که جنبه های مختلف نماد در طول سال ها تغییر کرده است، گربه جهنده در لوگو مدت هاست که بخشی قوی از هویت برند باقی مانده است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین برندهای کاپشن کودکانه

PUMA یکی از برندهای ورزشی پیشرو در جهان

ورزش دنیای این برند است. این باعث می شود که مشتاق طراحی، توسعه، فروش و بازاریابی کفش، پوشاک و لوازم جانبی باشد. در طول بیش از ۷۰ سال، برند پوما عنوان خالق طرح های سریع محصول برای سریع ترین ورزشکاران روی کره زمین، تاریخ ساز شده است.

ورزش هایی مانند فوتبال، دویدن و تمرین، گلف، بسکتبال و موتوراسپورت را با عملکرد و الهام از ورزش تقویت کرده است. بیش از ۱۴۰۰۰ کارمند PUMA که مقر آن در Herzogenaurach، آلمان است، ورزش و فرهنگ را در بیش از ۱۲۰ کشور به پیش می‌برند.

اولویت های راهبردی

سریعترین برند ورزشی جهان به یک برنامه بازی مناسب نیاز دارد. در طول سال های گذشته، هشت اولویت استراتژیک را تعریف کرده است که جاه طلبی های رشد برند پوما را هدایت می کند.

قدرت نام تجاری

قدرت برند PUMA؟ این برند، از میراث منحصر به فرد خود در ورزش و اعتبار بالای خود در آخرین روندهای سبک زندگی استفاده می کند. برای ماندن در این مسیر، موقعیت خود را به عنوان یک برند ورزشی از طریق مشارکت با برخی از زبده ترین ورزشکاران، مانند اسطوره دو و میدانی یوسین بولت و ستاره فوتبالیست نیمار جونیور، تقویت کرده است. برای ارتباط با مخاطبان جوان، همچنین فعالیت های خود را توسعه داده است. روشی منحصر به فرد برای کار با سفیران دنیای فرهنگ و مد مانند کارا دلوین و دوآ لیپا.

برند پوما

محصول برند پوما

برند پوما می‌تواند به تاریخ خارق‌العاده‌ای پر از نوآوری‌ها، طرح‌ها و محصولات نگاه داشته باشد. تا به امروز می توان تأثیر آن را در صنعت ورزش و سبک زندگی ورزشی احساس کرد. این برند مصمم هستیم که آن را به همین شکل حفظ کند. در واقع، نوآوری در قلب طراحی محصول قرار دارد. طبیعتاً، دائماً اصول طراحی خود را با محصولاتی مانند Calibrate Runnerبه روز می کند.

مدل های زنانه

زنان در اولویت PUMA هستند. زنان را نه تنها به عنوان طراحان گرایش در الهام گرفتن از لباس های ورزشی برای استایل روزمره خود می داند، بلکه آنها به طور فزاینده ای در فعالیت های ورزشی در سراسر جهان شرکت می کنند. با تکیه بر اعتبار مد و اصالت ورزش PUMA و همچنین درک عمیق از مصرف‌کننده ورزشکار زن مدرن، پیشنهاد خود را برای زنان قرار داده است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین برندهای کاپشن کودکانه

 توزیع محصولات

برند پوما به طور مداوم کیفیت توزیع خود را بهبود بخشیده است. در همان زمان، ما حضور خود را در حساب‌های کلیدی عملکرد ورزشی و سبک ورزشی در سراسر جهان گسترش داده است. ما همچنان به تقویت روابط خود با خرده فروشان کلیدی از طریق شریکی قابل اعتماد برای آنها و با به حداکثر رساندن سهم PUMA  در کسب و کار آنها، متعهد است. این یک هدف واضح برای PUMA است که شرکای خرده‌فروشی با محصولات آن درآمد کسب کنند.

 سازماندهی puma

PUMA به پیشرفت در زمینه های کلیدی ادامه می دهد، که شامل پیشرفت های بیشتر سازمان تجارت بین المللی PUMA است. این امر سفارش جهانی و جریان فاکتورها را به صورت متمرکز مدیریت می کند، راه اندازی سیستم توسعه محصول جدید، استانداردسازی بیشتر سیستم های ERP و بهبود زیرساخت کلی فناوری اطلاعات. همچنین برند پوما در مراکز توزیع پیشرفته در سراسر جهان سرمایه گذاری می کنیم تا از جاه طلبی های رشد خود حمایت کنیم.

لوازم بسکتبال

بازگشت پوما به بسکتبال گام مهمی در جهت افزایش اعتبار ما به عنوان یک برند ورزشی است. یک محصول قوی در زمینه کفش، پوشاک و لوازم جانبی ارائه می کند که در داخل و خارج از زمین به خوبی عمل می کند

برند پوما

ارتباط محلی

برند پوما، بر اطمینان از ارتباط قوی محلی و بین المللی خود، در همه بازارهای خود در سراسر جهان تمرکز می کند. همانطور که نام تجاری و محصولات PUMA همچنان در سراسر جهان طنین انداز می شوند، شاهد افزایش نیاز به تمرکز بر روی ورزش ها، سفیران، تأثیرگذاران، شرکای همکاری و پلت فرم های ارتباطی هستیم که در بازارهای مختلف مرتبط هستند.

 پایداری برند

در حالی که پایداری اجتماعی، اقتصادی و زیست‌ محیطی همیشه یک ارزش اصلی برای برند پوما بوده است، این برند تصمیم دارد با تمرکز ویژه بر افزایش تعداد محصولات پایدار در محدوده‌های ورزشی و ارتباطات قوی‌تر با مصرف‌کننده، تاکید استراتژیک بیشتری بر این موضوع داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه :بهترین برندهای کاپشن کودکانه

جمع بندی

برای خرید محصولات پوما، می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید و محصولات اصل و اورجینال را از سایت های خارجی همچون آمازون تهیه کنید. در این خصوص، کارشناسان زاکولا، بر اساس تجربه و تخصص خود، شما را یاری می کنند.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]