کنترلر های بی سیم PS4

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

پلی استیشن ۴ یکی از محبوب ترین کنسول های بازی تمام دوران است. با بیش از ۱۱۶ میلیون فروش در طول عمر، تنها با سه کنسول دیگر پیشی گرفته است. به عنوان چهارمین کنسول در خط پلی استیشن، کنترلر آن بسیار شبیه به کنسول اصلی است  و برخی قطعات ارتقا یافته قابل توجه وجود دارد. می توانید کنترلرهای بی سیم PS4 را از آمازون خریداری کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید لباس های پاییزه از آمازون

بهترین کنترلرهای پلی استیشن ۴

برای شروع، کنترلر DualShock 4 دارای یک صفحه لمسی است. همچنین دارای میله های آنالوگ با تنظیم دقیق تر و دکمه های عملکرد اضافی است. DualShock 4  بی سیم است، یک پیشرفت قابل توجه نسبت به DualShock 1  دارد. اما در بیشتر موارد، طراحی یکسان باقی مانده است.

PS4 در حال حاضر از نظر فنی یک کنسول آخرین نسل است، اما هنوز هم عمری در آن باقی مانده است. برای یک چیز، کمبود عرضه باعث کندی انتشار PS5 جدیدتر شده است. هنوز هم گیمرهای زیادی هستند که می خواهند ارتقا دهند، اما نتوانسته اند به یکی از آنها دست پیدا کنند.

در حال حاضر، بازی‌های زیادی وجود ندارد که نتوانید آن‌ها را با سیستم و کنترلرهای بی سیم PS4 بازی کنید. اما فقط به این دلیل که PS4 هنوز یک پلتفرم قابل اجرا است، به این معنا نیست که قطعات شما برای همیشه دوام خواهند آورد. و یکی از اولین چیزهایی که روی هر کنسول بازی وجود دارد، کنترلر است. اما اگر نخواهید قیمت کامل را برای جایگزینی سونی بپردازید، چه؟

در این صورت، بهترین گزینه خرید یک کنترلر PS4 پس از فروش است. اینها همان فرم و عملکرد را با قیمت پایین تری به شما می دهند. اکنون، ما می‌خواهیم سه مورد از آنها را بررسی کنیم و ببینیم که چگونه در کنار هم قرار می‌گیرند.

کنترلرهای بی سیم PS4

کنترلر بی سیم PS4 Medvoe

Medvoe Wireless PS4 Controller یک کنترلر جایگزین شخص ثالث است که از بسیاری جهات شبیه DualShock 4 است. آن را در دو نوع، هر دو با بدنه عمدتا سفید عرضه می شود. یکی دارای دکمه های مشکی، میله های انگشت شست و برجسته است، در حالی که دیگری با رنگ آبی برقی برجسته شده است. به غیر از این، کنترلرهای بی سیم PS4 از نظر شکل و عملکرد یکسان هستند.

 

در این کنترلرهای بی سیم PS4 دکمه ها بدون علامت هستند، بدون هیچ یک از مثلث، مربع، دایره و نمادهای X استاندارد. این مشکلی برای بازیکنان کهنه کار پلی استیشن نخواهد بود. با این حال، اگر در درجه اول یک Xbox بازی می کنید، می تواند آزاردهنده باشد، زیرا دکمه X در مکان دیگری قرار دارد.

D-pad مشابه DualShock اصلی است و از چهار دکمه مجزا به صورت متقاطع تشکیل شده است. دکمه ها همگی پاسخگو و کاربردی هستند، اما کمی سفت به نظر می رسند. این موضوع برای پرس های ساده نیست، اما زمانی که به حساسیت فشار نیاز دارید می تواند مشکل ساز باشد. پس دوباره، این کنترلر بسیار مقرون به صرفه تر از جایگزین سونی است. شما نمی توانید انتظار داشته باشید که دقیقاً در همان سطح عمل کند.

پیشنهاد مطالعه :بهترین برس های صاف کننده مو

دکمه های کنترلر PS4 Medvoe

در کنترلرهای بی سیم PS4 ماشه ها در واقع به صورت واحدهای واحد ساخته شده و دکمه های L1 و L2 در یک واحد ترکیب شده اند. در مورد دکمه های R1 و R2 هم همینطور است. طراحی در واقع بسیار خوب کار می کند و عملیات ماشه بسیار نرم به نظر می رسد.

با هیچ یک از عملکردهای آنها مشکلی نخواهید داشت. میله‌های شست از نظر ظاهری تقریباً مشابه DualShock 4 هستند. با این حال، آنها منطقه وسیع تری دارند. این بدان معنی است که بازی زیادی در آنها وجود دارد. در نتیجه، در بازی های تیراندازی اول شخص و سایر بازی هایی که نیاز به دقت دارند، رسیدن به هدف می تواند سخت تر باشد. اینکه آیا این مشکل است یا خیر بستگی به نوع بازی هایی دارد که معمولاً به آنها می پردازید.

کنترلرهای بی سیم PS4 Medvoe  دارای همان موتورهای دوگانه DualShock 4 است. این موتورهای دوگانه در واقع همان چیزی هستند که DualShock برای آن نامگذاری شده است. آنها بازخورد لمسی بهتری نسبت به یک موتور به تنهایی ارائه می دهند.

برای مثال، اگر انفجاری در سمت راست شخصیت شما رخ دهد، از آن جهت احساس خواهید کرد. استفاده از پد لمسی بافت دار آسان است و مشابه DualShock است. یکی دیگر از ویژگی های مشابه، نوار نور یکپارچه در جلوی کنترلر است.

کنترلرهای بی سیم PS4

طراحی PS4 Medvoe

در قسمت پشتی کنترلر، یک جک ۳.۵ میلی متری aux را خواهید دید. این به شما امکان می دهد یک جفت هدفون سیمی یا یک هدست سیمی را وصل کنید. این کنترلرهای بی سیم PS4 دارای مجموعه ای از کنترل های داخلی داخلی است. این کار تنظیم صدا را بدون برداشتن دست از دستگیره ها آسان می کند.

این کنترلر جایگزین با هر پلی استیشن ۴ از جمله PS4 Pro و PS4 Slim کار می کند. گفته می شود، با MC، Mac یا کنسول های بازی دیگر کار نمی کند. تقریباً مانند DualShock 4 اصلی جفت می شود. آن را به پلی استیشن خود وصل می کنید، دکمه جفت را فشار داده و نگه می دارید و آماده بازی می شوید.

پس از آن، هنگامی که روشن شود، به طور خودکار جفت می شود. یک کابل Micro USB در بسته بندی موجود است که می توانید هم برای شارژ و هم برای جفت شدن از آن استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه :۴ بهترین کیبورد Razer در سال ۲۰۲۳

کنترلر Jusubb Wireless PS4

Jusubb سازنده ای است که در گذشته چندین مورد بررسی قرار گرفته است. کنترلر Jusubb Wireless PS4 ظاهر زیبایی دارد. محفظه عمدتا مشکی است، اما با حلقه‌های برجسته قرمز روی دسته‌ها و اطراف پد لمسی. هایلایت های دستگیره نیز فقط زیبایی شناختی نیستند.

کنترلرهای بی سیم PS4 در این مدل، مرز بین محفظه اصلی پلاستیکی و دستگیره های سیلیکونی ضد لغزش را مشخص می کنند. این دستگیره‌های بافت‌دار خوب و نرم هستند و زمانی که دست‌های شما عرق کرده به راحتی می‌توان آن‌ها را نگه داشت.

مانند کنترلر Medvoe، هیچ علامتی روی دکمه ها وجود ندارد. این با طراحی کلی مینیمالیستی کنترلر مطابقت دارد. با این حال، دکمه‌ها چندان چسبناک نیستند و نرم‌تر عمل می‌کنند. میله های آنالوگ صاف و براق هستند و دارای لبه بیرونی بافتی هستند که کار با آنها را آسان می کند.

کنترلرهای بی سیم PS4

بازی های متنوع

گفته می شود، آنها همچنین بازی اضافی زیادی در خود دارند. اگر بازی‌های زیادی انجام می‌دهید که نیاز به دقت دارند، این ایده‌آل نخواهد بود. علاوه بر این، یک عملکرد دو موتوره یکسان وجود دارد. هیچ تفاوتی بین این و DualShock 4 از نظر بازخورد لمسی متوجه نخواهید شد.

یکی از زمینه‌هایی که کنترلرهای بی سیم PS4 بسیار متفاوت هستند، طراحی D-pad است. DualShock 4 دارای یک D-pad تقسیم شده است که از چهار دکمه مجزا تشکیل شده است. کنترلر Jusubb دارای یک D-pad تک تکه و ضربدری است که شبیه به Xbox است. این باعث می شود که حرکت D-pad بر روی یک مورب بسیار آسان تر شود. اما در بیشتر موارد، شما واقعاً تفاوت را متوجه نخواهید شد.

در صورتی که تصمیم دارید این کنترلرهای پلی استیشن را خریداری کنید، پیشنهاد می شود از طریق زاکولا، از سایت آمازون تهیه نمایید.

 

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]