خرید لوازم جانبی پرینتر

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

لوازم جانبی پرینتر ، می تواند موارد زیادی را شامل شود. در این میان، کارتریج تونر برای پرینتر یکی از اجزای بسیار مهم و حیاتی آن است که می توانید با بررسی هر یک، دریابید که کدام برای شما مناسب است؟ امروزه ، شما انتخاب های بیشتری برای کارتریج تونر برای دستگاه کپی خود دارید. انتخاب کارتریج می تواند همراه با دردسر باشد. در اینجا ما قصد داریم چندین گزینه را توضیح دهیم و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم که می تواند به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک کند.

لوازم جانبی پرینتر

چهار نوع کارتریج تونر

هنگامی که صحبت از کارتریج تونر به عنوان لوازم جانبی پرینتر برای دستگاه اداری شما می شود، شما چهار انتخاب دارید. هر کدام نقاط قوت و ضعفی دارند. در اینجا هر نوع به همراه مزایا و معایب آنها توضیح داده شده است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین دوربین های مدار بسته

  1. کارتریج تونر OEM

OEM مخفف “Original Equipment Manufacturer” است و توسط شرکتی که دستگاه کپی یا چاپگر شما را تولید کرده است ساخته می شود. آنها به طور خاص برای دستگاه شما ساخته شده اند و قابل اعتماد و همچنین با کیفیت بالا هستند.

آنها معمولاً نرخ خرابی پایینی دارند، خروجی با کیفیت بالا تولید می کنند و اغلب تضمین می شوند. تولیدکنندگان توصیه می کنند از این کارتریج ها استفاده کنید و برخی ادعا می کنند که در صورت عدم استفاده ممکن است با مشکلاتی روبرو شوید. اما این را نیز در نظر داشته باشید که این نوع از کارتریج های نصب شده به طور قابل توجهی گران تر از سایر گزینه ها هستند.

در حالت ایده آل، اگر می توانید هزینه آن را بپردازید و برای مواردی مانند طراحی ، بروشورهای رنگی یا کاتالگ ها ، خروجی رنگی با کیفیت بالا می خواهید، کارتریج های نصب شده مطمئن ترین خروجی را ارائه می دهند، اما قیمت قابل توجهی دارند.

لوازم جانبی پرینتر

  1. کارتریج های سازگار جدید

کارتریج های سازگار جدید توسط یک سازنده شخص ثالث با استفاده از تمام قطعات سازگار جدید ساخته می شوند و می توانند در دستگاه های مختلف استفاده شوند. کارتریج های سازگار جدید کیفیت خروجی خوبی را با قیمت پایین تر از OEM ها ارائه می دهند.

با تعداد زیادی کارتریج سازگار جدید در بازار ، اگر تحقیقات خود را انجام ندهید، خرید یک محصول با کیفیت پایین به سهولت امکان پذیر است. یک توزیع کننده معتبر پیدا کنید و در مورد هرگونه ضمانت در مورد این لوازم جانبی پرینتر سوال کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع هارد درایو

  1. کارتریج های بازسازی شده

بسیاری از تولید کنندگان برنامه های بازیافت کارتریج را ارائه می دهند. کارتریج های خالی به کارخانه بازگردانده می شوند و در آنجا جدا شده و مورد بازرسی قرار می گیرند و هرگونه قطعات فرسوده قبل از دوباره پر شدن کارتریج ، آزمایش و سپس فروخته شدن تعویض می شوند.

کارتریج های بازسازی شده قیمت مناسبی را ارائه می دهند که کمی کمتر از سازگار جدید است. کیفیت خوب است و بسیاری از آنها ادعا می کنند که عملکرد بیشتری نسبت به برخی از کارتریج های OEM دارند و اکثر آنها دارای ضمانت هستند. کارتریج های بازسازی شده با کیفیت نیز میزان خرابی پایینی دارند و انتخابی سازگار با محیط زیست هستند.

اما هنگام خرید هر کارتریج بازسازی شده ، مطمئن شوید که مجدداً تراشه شده است. این تراشه برای ردیابی تعداد کارهای چاپ انجام شده و تخمین تعداد نسخه هایی که قبل از نیاز به تعویض کارتریج شما باقی مانده است، استفاده می شود.

اگر تراشه تعویض نشده است، هشدارهای تونر شما غیرقابل اعتماد است. کیفیت می تواند بسیار متفاوت باشد، بنابراین اطمینان حاصل کنید که تضمین می کنند که این لوازم جانبی پرینتر آنها به خوبی کار می کند. اگر تعداد زیادی کپی تولید می کنید، کارتریج های بازسازی شده می تواند انتخاب خوبی باشد. آنها از سه نوع مطرح شده قبلی، کمترین هزینه را دارند. وقتی از نمایندگی معتبر خریداری می شوند، کیفیت چاپ و قابلیت اطمینان خوبی را ارائه می دهند.

لوازم جانبی پرینتر

  1. کارتریج های پر شده

تا کنون، کارتریج های پر شده ارزان ترین گزینه و همچنین پایین ترین کیفیت هستند. کارتریج های پر شده دقیقا همان چیزی هستند که به نظر می رسند. آنها از کارتریج هایی استفاده کرده اند که تونر آنها دوباره پر شده است. هیچ بازرسی وجود ندارد و قطعات کارتریج تعویض نمی شوند. کارتریج های پر شده به ندرت ایده خوبی است. آنها همچنین می توانند نشت کنند و باعث آسیب به دستگاه کپی شوند.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع اسکیت کفشی

بهترین کارتریج در لوازم جانبی پرینتر

این که کدام کارتریج، بهترین عملکرد را در دستگاه پرینتر شما دارد، اساساً به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل  بودجه شما ، حجم کپی و چاپ و سطح کیفیت مورد نیاز می باشد. بسیاری از سازمانها چاپگرها و دستگاه های کپی متعددی در سراسر دفتر دارند و چندین نوع کارتریج خریداری می کنند.

به عنوان مثال، یک بخش بازاریابی به طور معمول باید اسناد با کیفیت بالا تولید کند، بنابراین استفاده از کارتریج های OEM برای این کاربران ممکن است هزینه آن را بپردازد. این نوع از لوازم جانبی پرینتر ،  معتبرترین هستند و با کیفیت ترین خروجی را تولید می کنند.

بخش حسابداری ، حجم زیادی از اسناد را چاپ می کند، اما اکثر آنها نیازی به کیفیت تحویل به مشتری ندارند. کارتریج های بازسازی شده در این شرایط انتخاب مناسبی هستند. می توانید برای خرید انواع پرینترهای مارک و معتبر از سایت های خارجی اقدام کرده و برای خرید لوازم جانبی پرینتر نیز از فروشگاه های آنلاین تخصصی خرید خود را انجام دهید. برای این کار می توانید مشاوره های لازم را نیز از زاکولا دریافت کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]