تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,تیر,۰۳

آمازون مشاغل کوچک را برای Prime Day 2021 برجسته کرد

نویسنده : تیم محتوا

Prime Day 2021 zakoola.com 01

آمازون مشاغل کوچک را برای Prime Day 2021 برجسته کرد و شرکای فروش شخص، ثالث رکورددار فروش بودند.

یک هدف اصلی برای Prime Day 2021 کمک به شرکای تجاری کوچک آمازون برای ارتباط با مشتریان جدید و رشد فروش آنها بود. به عنوان بخشی از سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری جدید برای کمک به فروشندگان مشاغل کوچک، آمازون بودجه ۱۰ دلار را صرف کرد و در روزهای منتهی به Prime Day  ۱۰دلار تبلیغات دریافت کرد.

 با ارائه این تبلیغ ، اعضای Prime  ۱۰دلار اعتبار صرف کردند تا در Prime Day هزینه کنند. آنها ۱۰ دلار برای محصولات کوچکی که بیش از ۳۰۰۰۰۰ فروشنده در فروشگاه آمازون در طی دو هفته منتهی به Prime Day  از ۷ تا ۲۰ ژوئن ارائه داده بودند، خرج کردند.

در بیست و چهار ساعت اول تبلیغ، بیش از ۲.۵ میلیون مشتری از مشاغل کوچک محصولات خریداری کردند. پس از دوره کامل دو هفته ای، آمار نشان داد که مشتریان بیش از ۱.۹ میلیارد دلار برای بیش از ۷۰ میلیون مورد هزینه کرده اند که در مقایسه با تبلیغات Prime Day 2020 در ماه اکتبر بیش از ۱۰۰ درصد افزایش نسبت به سال گذشته داشته است. مشاغل کوچک از هر ۵۰ ایالت در تبلیغات پیشرو شرکت داشتند که دلاور ، وایومینگ و کالیفرنیا بالاترین فروش سرانه محصولات مشاغل کوچک را داشتند.

این شتاب برای شرکای فروش آمازون، که تقریباً همه آنها مشاغل کوچک و متوسط ​​هستند، در طی روز نخست ، ۲۱ تا ۲۲ ژوئن ادامه یافت. این رویداد فروش بزرگترین دوره دو روزه فروشندگان شخص ثالث آمازون بود، حتی بیشتر از تجارت خرده فروشی آمازون تاثیر گذار بوده و موفق عمل کرده است.

در آمازون لایو ، افراد مشهور کریستن بل ، کارامو براون و مندی کالینگ هنگام تبلیغ کسب و کار کوچک با صاحبان مشاغل کوچک مصاحبه کردند. در طی Prime Day ، نمایشگاه کوچک کسب و کار Amazon Live به مشتریان امکان تعامل مستقیم با صاحبان مشاغل کوچک و جستجوی صدها هزار معاملات Prime Day از فروش شرکا ، از جمله محصولات تناسب اندام تا شمع را می دهد.

آمازون و شرکای فروش، تیم بزرگی را تشکیل می دهند. مشارکت آمازون با شرکای فروش شخص ثالث همچنان برای شرکت های کوچک و مشتریان، یک برد محسوب می شود. فروشندگان به آمازون کمک می کنند تا انتخاب گسترده ای از کالاها و قیمت های عالی را به مشتریان ارائه دهد.

آمازون نیز به فروشندگان کمک می کند تا به صدها میلیون مشتری برسند، فروش خود را افزایش دهند و مارک های خود را بسازند. شرکای فروش تقریباً ۶۰٪ از فروش محصولات فیزیکی فروشگاه آمازون را تشکیل می دهند. در حقیقت آمازون به آنها وابسته است تا تجربه عالی مشتری را ارائه دهند، به همین دلیل سال گذشته ۱۸ میلیارد دلار سرمایه گذاری در این خصوص شده است تا به موفقیت آنها کمک شود.

آنچه که بدست آمد این است که آمازون در اولین روز فروش، ۶۹٪ واحد بیشتر فروش نسبت به همان روز در سال قبل داشته است. آنها توانسته اند از طریق آمازون به هزاران مشتری جدید دسترسی پیدا کنند که در غیر این صورت نمی توانستند چنین موفقیتی داشته باشند.

Prime Day امسال از همه انتظارات فراتر رفت. محصولات در یک معامله روشن ذکر شده و شاهد افزایش بیش از ۷۵۰ درصدی واحد فروخته شده بود که در نتیجه آن یک روز رکورد فروش برای آمازون و تیم فروش رقم خورد. Prime Day به عنوان یک تجارت کوچک، نه تنها به دلیل افزایش فروش بلکه به منظور افزایش آگاهی با مشتریان جدید، به یکی از مهمترین رویدادهای سال تبدیل شده است.

برادران واکر معتقد هستند که مشارکت خود را با آمازون ادامه دهند. این اولین مشارکت این گروه در Prime Day بود و حدود ۴۰۰٪ افزایش مشتری جدید در ویترین فروشگاه داشتند. برای مشاغلی که ارتباط با مشتریان جدید مهم است، بدون تلاش مداوم آمازون برای ارتقاء ما امکان پذیر نبود.

آنها می گویند ما از همکاری با آمازون بسیار خوشحال هستیم. Prime Day برای تجارت کوچک ما یک موفقیت چشمگیر است. ما تشکر می کنیم که آمازون شریکی است که می تواند به موفقیت ما کمک کند و یافتن و خرید Mother’s Shea را برای مشتریان ساده می کند. آمازون ما را قادر می سازد تا به مخاطبانی برسیم که دسترسی به آنها در غیر این صورت دشوار است.

Prime Day 2021 برای مشاغل کوچک مانند ما خارق العاده بوده است. این یکی از بهترین روزهای فروش ما در تاریخ این شرکت بود. علاوه بر این، حتی قبل از Prime Day ، خوب است که برای ارتقاء کسب و کار تبلیغ کنید. افزایش فروش قطعاً به پشتیبانی عملیات کمک می کند. زیرا برای بقیه سال آماده می شویم.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود