تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,آذر,۱۱

آشنایی با دسته بازی Power A

نویسنده : تیم محتوا

PowerA Wired Controller  برای Xbox Series X|S مناسب است. این دسته بازی به رنگ سیاه طراحی شده ایت و به عنوان کنترلر بازی ویدیویی با Xbox One کار می کند. این گیم پد ممتاز که دارای مجوز رسمی توسط Xbox است، دارای ۴ دکمه قابل دسترسی، قفل های ۳ طرفه، ۴ انگشت شست قابل تعویض و موارد دیگر است. می توانید به راحتی دسته بازی Power A را از آمازون با قیمت مناسب بخرید. کارشناسان زاکولا در این خصوص شما را یاری می کنند.

ویژگی های دسته بازی Power A در یک نگاه

  • ۴ دکمه بازی پیشرفته
  • قفل های تریگر سه طرفه و محرک های ضربه ای
  • موتورهای دوگانه رامبل همه جانبه
  • دستگیره های لاستیکی فوق العاده راحت در جلو و عقب
  • صفحه جداشدنی و میله های شست قابل تعویض
  • سازگار با Xbox Series X|S، Xbox One و Windows 10/11
  • دکمه های بازی پیشرفته Mappable در دسته بازی Power A

کنترلر با سیم PowerA FUSION Pro 3 برای Xbox Series X|S با چهار دکمه بازی پیشرفته Mappable که می‌توانید به سرعت در اواسط بازی برنامه‌ریزی کنید، به شما کمک می‌کند تا بازی خود را به سطح بالاتری ببرید.

دسته بازی Power A

قفل های تریگر سه طرفه و محرک های ضربه ای

فاصله سفر ماشه‌ ها را با سه موقعیت مختلف تنظیم کنید تا در بازی‌های FPS مورد علاقه‌تان سریع‌تر اقدام کنید یا در یک ماشین مسابقه‌ای سطح ‌بالا دریچه گاز را کامل کنید. اکشن بازی را با موتورهای رامبل داخلی Impulse Triggers در عناوین پشتیبانی شده احساس کنید.

دو موتور رامبل

FUSION Pro 3  همه چیزهایی را دارد که برای تجربه بازی خود مانند یک حرفه ای نیاز دارید، از جمله موتورهای دوگانه رامبل که بازخورد ظریفی را دسته بازی Power A ارائه می دهند که همه چیز را از قدم های دور گرفته تا زلزله های فاجعه بار تکرار می کند.

دستگیره های لاستیکی راحت

اکنون می‌توانید بدون دردسر در حماسی‌ترین ماموریت‌های خود با کنترلری که برای راحتی و عملکرد طراحی شده است، بازی کنید. دستگیره های لاستیکی بافتی در جلو و پشت، نگه داشتن بدون زحمت و ایمن را برای کنترل بهینه تضمین می کند.

پیشنهاد مطالعه :بهترین کیت ابزار سال ۲۰۲۳

شست قابل تعویض

FUSION Pro 3 دارای چهار چوب شست قابل تعویض است که به راحتی دسته بازی Power A قابل استفاده هستند تا بتوانید حس کنترلر خود را به سبک بازی خود سفارشی کنید که بدون توجه به بازی خواهد بود. برای تناسب ایده آل و کنترل بهینه، از میان چوب های کوتاه یا بلند، و کلاه های مقعر یا محدب انتخاب کنید.

مشخصات دسته بازی Power A

دکمه های بازی پیشرفته: با چهار دکمه یکپارچه که می توانید در حین بازی به سرعت نقشه برداری کنید، با هر بازی سازگار شوید.

بازی همه جانبه: موتورهای دوتایی و محرک های ضربه ای جزئیات لمسی واقعی را به بازی های شما اضافه می کنند در حالی که یک جک استریو ۳.۵ میلی متری صدای پویا واضح را ارائه می دهد.

قفل های ماشه سه طرفه: به دقت ویژه بازی در حین پرواز با عمق ماشه قابل انتخاب، از پرتاب های کوتاه برای پاسخ فوری تا پرتاب های کامل برای حداکثر دقت، دست یابید.

راحتی و کنترل: طراحی ارگونومیک دسته بازی Power A با دستگیره های لاستیکی بافت دار و حلقه های ضد اصطکاک تعبیه شده ظرافت بدون خستگی را در طول جلسات طولانی بازی ارائه می دهد.

دیگر مشخصات کنترلر

میله های شست قابل تعویض: شامل ۲ چوب کوتاه با کلاهک های مقعر و ۲ چوب بلند با گزینه های مقعر و محدب است تا بتوانید کنترلر خود را متناسب با سبک خود سفارشی کنید.

کابل USB-C 10فوت: کابل بافته شده (۳ متر) تا بتوانید از نقطه مورد علاقه خود در اتاق بازی کنید.

قاب محافظ سفارشی: کنترلر، کابل و چوب‌های شست قابل تعویض خود را در یک کیف زیپ‌آپ ممتاز ذخیره کنید.

شماره‌گیر صدا با بی‌صدا کردن میکروفون با یک لمس و نشانگر LED :به راحتی صدا را تنظیم کنید یا به سرعت میکروفون را در حین بازی قطع کنید.

دکمه اشتراک گذاری: اسکرین شات ها یا کلیپ های ویدیویی حماسی بگیرید و آنها را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید.

دسته بازی Power A

آیا دسته بازی Power A دارای مجوز رسمی است؟

دسته بازی Power A را با اصالت کامل از آمازون بخرید، زیرا دارای مشخصات ذیل است:

کیفیت

محصولات دارای مجوز مطابق با مشخصات ساخته می شوند تا اطمینان حاصل شود که کیفیت مطابق با الزامات آنها است.

پیشنهاد مطالعه :خرید کت های چرم در بلک فرایدی

طرح

این کمپانی به عنوان محصولی دارای مجوز، به آثار رسمی دسترسی دارند تا به طرفداران طرح های منحصر به فرد و محصولات دارای مجوز واقعی محصولات خود را ارائه دهند.

قابلیت اطمینان

هر محصول دارای مجوز برای تضمین سازگاری توسط PowerA و مجوز دهنده تحت آزمایش های دقیق قرار می گیرد.

صوتی پیشرفته

همراه با دسته بازی Power A هدست مورد علاقه خود را به جک صوتی ۳.۵ میلی متری استریو وصل کنید و اجازه دهید صدای شفاف شما را بیشتر به دنیای بازی هایتان بکشاند.

آزادی اتصال

شامل یک کابل USB 10 فوتی قابل جدا شدن با اتصال کابل قلاب و حلقه است تا بتوانید در هر نقطه از اتاق راحت باشید و پس از پایان بازی، کنترلر را به راحتی ذخیره کنید.

دسته بازی Power A

اشتراک گذاری ایکس باکس

کنترلر سیمی Xbox Series X|S شامل دکمه اشتراک گذاری Xbox جدید است که برای گرفتن اسکرین شات و کلیپ از هر لحظه یا حرکت حماسی عالی است.

راحتی برتر

ساعت‌ها با دسته بازی Power A بازی کنید که به لطف ارگونومی پیشرفته و مواد پیشرفته، در دستان شما احساس بسیار خوبی دارد.

پیشنهاد مطالعه :۵ بهترین مینی کیبورد

سازگاری دوگانه

هنوز با ایکس باکس وان بازی می کنید؟ مشکلی نیست. این کنترلر قابل اعتماد بر روی کنسول های Xbox Series X|S و Xbox One کار می کند.

دارای مجوز رسمی

کنترلرهای سیمی PowerA برای Xbox Series X|S برای عملکرد عالی، قابلیت پخش و دوام، فرآیندهای تست و ارزیابی دقیقی را پشت سر گذاشته اند. این محصول را از آمازون با قیمت مناسب بخرید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

Amazon ایرپاد پرو اپل ۲۰۲۴ سفید رنگ
11%

76000000 تومان

85000000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود