خرید دوچرخه های ثابت قابل حمل

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

این دوچرخه های ورزشی، همراه با مشخصات کلیدی و کیفیت متفاوتی انتخاب شده اند که از آن جمله ابعاد، ظرفیت وزن و ضمانت آن ها در نظر گرفته شده است. همچنین، ویژگی‌های خاصی مانند قابلیت‌های استریم، قابلیت تاشو و موارد دیگر را برای یافتن بهترین دوچرخه های ثابت قابل حمل ، در نظر گرفته ایم. می توانید متناسب با بودجه خود، برای خرید آن ها اقدام کنید. کارشناسان زاکولا، برای ارائه خدمات شایسته در این خصوص، در خدمت شما خواهند بود.

دوچرخه های ثابت قابل حمل

بهترین دوچرخه های ورزشی برای خانه

دوچرخه‌های موجود در این فهرست بررسی شده‌اند تا اطمینان حاصل شود که با استانداردهای برند های معتبر و راحتی آنها مطابقت دارند.

Sunny Health & Fitness

این دوچرخه ثابت داخلی، با کیفیت بالا بوده و یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال تمرین چرخشی سریع در خانه خود هستند. ساختار مستحکم دوچرخه دارای یک قاب فولادی سنگین و چرخ فلایو ۲۰ کیلوگرمی است که ارزش بسیار خوبی برای خرید دوچرخه های ثابت قابل حمل را ارائه می دهد.

این محصول، دارای مقاومت مغناطیسی است که مکانیزمی است که از آهنربا برای ایجاد تنش استفاده می کند و تغییر شدت، را بر اساس سطح آمادگی بدن آسان می کند. همچنین دارای صندلی و دسته قابل تنظیم است که به شما امکان می دهد دوچرخه خود را برای یک سواری راحت، سفارشی کنید.

مونتاژ دوچرخه بسیار آسان است و استفاده از آن بسیار ساده می باشد. اگرچه صفحه نمایش ندارد، اما یک نگهدارنده دستگاه دارد تا بتوانید تمرینات مورد علاقه خود را با استفاده از گوشی هوشمند یا تبلت خود تماشا کنید. این دستگاه با ابعاد ۱۲۲ × ۵۸ × ۱۱۴ سانتی متر و ظرفیت وزن ۱۳۶ کیلوگرم طراحی شده و با قیمت مناسبی هنگام خرید دوچرخه های ثابت قابل حمل ارائه می شود.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین برندهای لباس ورزشی دخترانه

Schwinn 270

دوچرخه های دراز کشیده به شما امکان می دهند دراز بکشید و ناراحتی و تنش را در قسمت پایین کمر از بین ببرید. Schwinn 270 یک انتخاب باکیفیت است که استحکام، راحتی و سواری نرم و بی صدا را ارائه می دهد. این ارزش عالی را نسبت به هزینه منظور شده ارائه می دهد.

این مدل از سری دوچرخه های خوابیده Schwinn با داشتن ۲۵ سطح مقاومت و انواع تمرینات از پیش برنامه ریزی شده، گزینه ای عالی برای هر سطح تناسب اندام است. علاوه بر ارائه اتصال بلوتوث برای همگام سازی با برنامه های تناسب اندام مورد علاقه شما، دارای بلندگوهای داخلی، مانیتور LCD بزرگ، درگاه شارژ و فن قابل تنظیم است.

دوچرخه های ثابت قابل حمل با ابعاد ۱۶۳ × ۷۰ × ۱۲۸ سانتی متر و وزن ۱۳۶ کیلوگرم طراحی شده است که دارای صفحه نمایش مانیتور LCD با نور پس زمینه می باشد.

دوچرخه های ثابت قابل حمل

NordicTrack S22i

اگر به دنبال پرهیز از دوچرخه ثابت هستید، NordicTrack New S22i Studio Cycle را در نظر بگیرید. در حالی که دوچرخه گرانی است، ساخت فولادی با کیفیت بالا، سواری نرم و انتخاب گسترده تمرینی آن را به یک سرمایه گذاری ارزشمند تبدیل کرده است.

این نه تنها دارای آرشیو عظیمی از کلاس‌های چرخشی درخواستی است، بلکه مجموعه‌ای از تمرین‌های جهانی را نیز در اختیار دارد که به شما امکان می‌دهد تقریباً در هر نقطه از جهان سواری را شبیه‌سازی کنید. بعلاوه، گزینه های شیب دار از -۱۰٪ تا ۲۰٪ دارد.

همچنین شامل کنترل هایی برای تنظیم شیب و مقاومت در طول سواری شما است و حتی دارای ۲۲ اینچ است. صفحه نمایش لمسی ۵۶ سانتی متری دارد که می چرخد ​​که به راحتی می توانید تمرین خود را از دوچرخه های ثابت قابل حمل به تشک ببرید. این محصول با ابعاد ۱۵۵ × ۵۶ × ۱۴۷ سانتی متر و وزن ۱۵۹ کیلوگرم طراحی شده است.

پیشنهاد مطالعه :خرید کیبوردهای بلوتوثی

دوچرخه ورزشی تاشو Lanos

دوچرخه ورزشی تاشو Lanos که تعادل مناسبی بین هزینه و تطبیق پذیری ایجاد می کند، برای کسانی که به دنبال دوچرخه ورزشی با کیفیت بالا هستند، عالی است. به لطف طراحی قابل تنظیم آن، می توان از این دستگاه به عنوان دوچرخه ایستاده و خوابیده استفاده کرد که نیاز به خرید تجهیزات اضافی را بی نیاز می کند. همچنین برای صرفه جویی در فضا در مواقعی که از آن استفاده نمی کنید، تا می شود و بی صدا کار می کند.

به علاوه، حداکثر ظرفیت وزنی بالاتری نسبت به سایر دوچرخه های تاشو در این لیست دارد، بنابراین می تواند طیف وسیع تری از کاربران را در خود جای دهد. همچنین مجهز به ۱۰ سطح مقاومت مغناطیسی قابل تنظیم، نگهدارنده دستگاه، سنسورهای ضربان قلب و نمایشگر LCD بزرگ است که تمام ویژگی‌های مورد نیاز برای یک تمرین عالی در خانه را فراهم می‌کند.

دوچرخه ورزشی تاشو Lanos در میان دوچرخه های ثابت قابل حمل ، از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. ابعاد ۷۴ × ۵۱ × ۱۱۲ سانتی متر و وزن ۱۵۰ کیلوگرم دارد.

دوچرخه های ثابت قابل حمل

دوچرخه ورزشی تاشو XTERRA Fitness FB350

اگر به دنبال دوچرخه ای هستید که بتوانید به راحتی در اطراف آن حرکت کنید، دوچرخه ورزشی تاشو FB350 از XTERRA Fitness را بررسی کنید. این دستگاه که به راحتی تا می شود دارای وزن ۲۰کیلوگرم بوده و قابل حمل است.

علاوه بر این، ۸ سطح مقاومت مغناطیسی را ارائه می دهد و بسته به فرمانی که استفاده می کنید، می توان از آن به عنوان دوچرخه ایستاده و خوابیده استفاده کرد. دوچرخه دارای یک صندلی بزرگ و بالشتک‌دار، دسته‌های پددار با سنسورهای ضربان قلب داخلی و یک صفحه نمایش LCD است که داده‌های تمرینی مانند سرعت، مدت زمان تمرین، ضربان قلب و مسافت را ارائه می‌دهد.

به خاطر داشته باشید که این دوچرخه های ثابت قابل حمل برای قرار دادن قد کاربر از ۴ فوت ۱۰ اینچ تا ۵ فوت ۱۰ اینچ طراحی شده است و حداکثر وزن آن ۱۰۲ کیلوگرم است، بنابراین ممکن است برای برخی افراد مناسب نباشد. ابعاد ۱۰۳ × ۵۳ × ۱۴۷سانتی متر و وزن ۱۰۲ کیلوگرم دارد.

پیشنهاد مطالعه :بهترین گوشی های سامسونگ

دوچرخه ورزشی عمودی مغناطیسی تاشو Exerpeutic

دوچرخه ورزشی عمودی مغناطیسی تاشو Exerpeutic را می توان تا نصف اندازه خود تا کرد و دارای چرخ هایی برای حمل آسان است که آن را به گزینه ای عالی برای کسانی که فضای محدودی دارند تبدیل می کند. همچنین ارزش خوبی را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد، زیرا محکم ساخته شده است.

علاوه بر این، دوچرخه شامل هشت سطح مقاومت، یک مانیتور LCD ساده و سنسورهای ضربان دست برای ردیابی ضربان قلب است. علاوه بر این، دوچرخه Exerpeutic دارای یک بالشتک صندلی بزرگ است و می تواند طیف وسیعی از قد و وزن را به راحتی در خود جای دهد. برای خرید این محصولات می توانید از طریق زاکولا اقدام کرده و کالای خود را در آدرس ایران دریافت کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]