تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,دی,۲۵

برندهای محبوب ایرباد

معرفی برند نویسنده : تیم محتوا

هدفون‌های بی‌سیم واقعی از زمان شروع به کار بسیار رشد کرده‌اند. این دسته که زمانی مملو از انتخاب‌های پایین ‌تر بود، اکنون با گزینه‌های برتر از شرکت‌های قدرتمند صوتی مانند سونی و بوز ترکیب شده‌اند. حتی می‌بینیم که گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه حذف نویز فعال (ANC) نیز به بازار سرازیر شده‌اند. هدفون‌های بی‌سیم به عنوان دسته‌ای که به سرعت در حال تکامل هستند، مرز بین دستگاه‌های صوتی و فناوری پوشیدنی هوشمند را محو می‌کنند.  می توانید برندهای محبوب ایرباد را از آمازون تهیه کنید.

هدفون بی‌سیم سونی WF-1000XM5

قاب شارژ سونی WF-1000XM5 با هدفون های داخل گوشی در کنار آیفون ۱۳ پرو سبز رنگ و انتخاب نوک گوش و کابل شارژ USB باز می شود. سونی WF-1000XM5 دارای اندازه های مختلف نوک گوش و کابل شارژ USB-A به USB-C است.

Sony WF-1000XM5  مجموعه ای از هدفون های رده بالا است که هم در گوشی های اندروید و هم در آیفون به خوبی اجرا می شود. این هدفون‌ها دارای دو پردازنده جدید هستند: پردازنده مجتمع V2 و پردازشگر حذف نویز HD QN2e که عملکرد حذف نویز را حتی در فرکانس‌های پایین بهبود می‌بخشد. آنها همچنین از کدک های SBC،  AAC و LDAC پشتیبانی می کنند و یک برنامه همه کاره دارند.

سونی به عنوان یکی از برندهای محبوب ایرباد چهار سری گوش فوم مموری ارائه می دهد که به طور موثر کانال گوش شما را قالب می کند و صدای پس زمینه را بهتر از مدل های قبلی خود WF-1000XM4 مسدود می کند. حتی می توانید از برنامه Headphones Connect استفاده کنید تا بررسی کنید که نکات مناسب را برای گوش خود انتخاب کرده اید. این برای یک جفت هدفون ANC کاملا ضروری است، زیرا ایزوله خوب باعث حذف بهینه نویز می شود.

برندهای محبوب ایرباد

کیفیت صدا در سونی WF-1000XM5

کیفیت صدا نیز بسیار خوب است، اگرچه در فرکانس‌های باس میانی کمی تأکید بیشتری خواهید داشت. باز هم، می‌توانید به سرعت این مشکل را در برنامه تلفن همراه با کاهش باس و پاسخ میانی برطرف کنید. از آنجا که نوک فوم مهر و موم خوب را تضمین می کند، ایزوله و ANC فوق العاده در WF-1000XM5 موثر است. هرکسی که خواهان یک جفت هدفون بی‌سیم زیبا با قابلیت حذف نویز فعال، عمر باتری و رتبه IPX4 قابل اعتماد است، باید برای این هدفون‌ها هزینه بپردازد.

پیشنهاد مطالعه :خرید هدست Anker Soundcore Life Q35

ایربادAirPods Pro

به عنوان یکی از برندهای محبوب ایرباد، این ایرپاد پرو (نسل دوم) برای داشتن اتصال  USB-C، با مدل‌های آیفون ۱۵ اپل هماهنگ شده است. این به‌روزرسانی با مزایای اضافه‌تری مانند بهبود مقاومت در برابر گرد و غبار همراه است که اکنون دارای رتبه IP54 بالاتر از IPX4 اصلی است.

جدای از آن، تراشه H2 همچنان سوئیچینگ صاف بین دستگاه‌های اپل را امکان‌پذیر می‌کند و نوک گوش‌ها به تناسب بهتری نسبت به AirPods استاندارد، با کنترل‌های حذف نویز و پخش فعال عالی که در پایه تعبیه شده است، ادامه می‌دهند.

حالت شفافیت تطبیقی از میکروفون‌ها برای تقویت صداهای اطرافتان استفاده می‌کند تا بتوانید محیط اطرافتان را بهتر بشنوید. بخش “تطبیقی” این حالت به این معنی است که این فناوری می تواند صداهای بلند و ناگهانی مانند ساخت و ساز یا یک ماهیتابه را خاموش کند. این به طرز شگفت‌آوری خوب عمل می‌کند و یک ارتقای بزرگ برای حالت‌های شفافیت استاندارد موجود در سایر هدفون‌ها است.

برندهای محبوب ایرباد

کیفیت صدا AirPods Pro

کیفیت صدا با AirPods Pro به عنوان یکی از برندهای محبوب ایرباد بسیار خوب است. اگر می‌خواهید تنظیم را سفارشی کنید، با ایجاد یک EQ سفارشی از طریق برنامه سرویس پخش موسیقی یا دانلود یک برنامه اختصاصی EQ، به دستگاه‌های خود متصل می‌شوید. اگر به Apple Music گوش می‌دهید، می‌توانید از بین چندین ایستگاه از پیش تنظیم EQ انتخاب کنید.

برخلاف AirPods Pro قدیمی، مدل نسل دوم دارای کنترل‌های لمسی کشویی است. با حرکت کشویی، می‌توانید بدون گفتن «Hey, Siri» یا دست بردن به سمت تلفن، صدا را کم یا زیاد کنید. قاب ایرپاد پرو (نسل دوم) اپل دارای یک بلندگو در پایین باشد که صدایی را منتشر می کند تا به شما کمک کند مکان آن را پیدا کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید لوازم جانبی موتورسیکلت از آمازون

هدفون های Bose QuietComfort Ultra

این مدل، یکی از برندهای محبوب ایرباد است. پدهای لمسی خازنی Earbuds QuietComfort Bose به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نگرانی از آسیب‌دیدگی، هدفون خود را کنترل کنید. اگر نازل استوانه‌ای معمولی هدفون‌ها را ناراحت می‌کنید، هدفون Bose QuietComfort Ultra، همانطور که از نام آن پیداست، طراحی جایگزین راحت‌تری ارائه می‌دهد.

آنها ممکن است درشت باشند، اما دارای یک نازل تخم مرغی هستند که محکم تر در گوش شما قرار می گیرد و کنترل های لمسی کشویی بصری تر هستند و نیاز به ضربه زدن به حرکاتی که می توانند هدفون ها را به عمق کانال های گوش حساس فشار دهند، نیست.

اگر دستگاه اندرویدی جدیدتری دارید، ممکن است از چیپست جدید این هدفون بهره مند شوید. یعنی Snapdragon Sound را با پشتیبانی aptX Lossless ارائه می‌کنند که ظاهراً صدای Hi-Res را با استفاده از aptX Adaptive دارد.

برندهای محبوب ایرباد

ویژگی برندهای محبوب ایرباد

این ویژگی در یکی از برندهای محبوب ایرباد، امکان گوش دادن با تأخیر کم و جفت سریع Google را برای دستگاه های منبع با پردازنده سازگار فراهم می کند. با این حال، صرف نظر از دستگاه خود، برای لذت بردن از ویژگی‌هایی مانند صدای فراگیر، EQ درون برنامه، به‌روزرسانی‌های میان‌افزار و سفارشی‌سازی ژست میانبر، باید برنامه Bose Music را نصب کنید.

هدفون‌های Bose QuietComfort Ultra دارای برخی از بهترین ANC‌هایی هستند که تا به حال آزمایش کرده‌ایم، صداهای بیرونی را زیر ۴۰۰ هرتز تا ۳۴ دسی بل خاموش می‌کنند. از نظر صدا، این هدفون ها برای نوع خاصی از شنوندگان جذاب هستند: کسی که باس و صدای قوی می خواهد. اگر موسیقی متناسب با آن پروفایل را دوست دارید، این نباید مشکلی ایجاد کند.

پیشنهاد مطالعه :کوچکترین شارژرهای گوشی تلفن

جمع بندی

به طور کلی، اینها قطعا بهترین هدفون های بی سیم از برندهای محبوب ایرباد تا به امروز هستند، اما آنها رقابت قوی بین سایر مدعیان لیست ما دارند. به عنوان مثال، Sony WF-1000XM5 ت نظیم و کیفیت میکروفون بهتری را با ۵۰ دلار کمتر ارائه می دهد. اگر کاربر آیفون هستید، به دلیل هزینه کمتر، صدای بهتر و ویژگی‌های مبتنی بر iOS، بهتر است از Apple AirPods Pro نسل دوم استفاده کنید. با این حال، اگر از علاقه مندان به هدفون هاردکور هستید و به بهترین گوشی های موجود نیاز دارید و یک گوشی اندرویدی به روز دارید، احتمالاً از هدفون QuietComfort Ultra Bose راضی خواهید بود.

 

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود