تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,تیر,۰۴

معرفی برند پولو Polo

نویسنده : تیم محتوا

لباس چوگان افسانه ای رالف لورن، مدت کوتاهی پس از عرضه آن در سال ۱۹۷۲ به پدیده ای جهانی تبدیل شد. نام برند پولو ، اشاره ای به ورزش معروف کلاس بالا بود و هدف آن اتصال تکرار پیراهن رالف لورن به تفسیری مدرن از بازیکن چوگان به شمار می آمد. از آن زمان، پیراهن پولو و خط برند Polo مترادف با رالف لورن شد و در سراسر جهان، محبوب گردید

برند پولو

پیراهن های برند پولو

این پیراهن یک جزء اصلی، نشان دهنده لباس های خیابانی و گاهی حتی یونیفرم مدرسه است. اکنون برند پولو ، اکنون به یک رستوران مشهور و ارجاعات موسیقی و فرهنگی بی‌شماری می‌پردازد، تا جایی که حتی الهام‌ بخش اصلی، یعنی ورزش، قرار می‌گیرد.

اکنون، تقریباً بعد از ۵۰ سال، پیراهن پولو به عنوان یک قطعه کاملاً قابل تنظیم به عنوان بخشی از سرمایه گذاری رالف لورن در تولید بر اساس تقاضا در دسترس است. راهکاری که بر اساس تقاضا روشی سازگار با محیط زیست و پایدار برای تولید پوشاک محسوب می شود.

پیشنهاد مطالعه :ابزارآلات صنعتی هیلتی Hilti

به‌جای تلاش برای پیش‌بینی تعداد قطعات فروخته شده و خطر تولید بیش از حد، هر لباسی در برند پولو سفارشی به‌ویژه برای خریدارش، دقیقاً مطابق با مشخصات آنها ساخته می‌شود. علاوه بر حذف تولید بیش از حد، روش سفارشی به کاهش ضایعات پارچه نیز کمک می کند، زیرا هر برند Polo به سفارش بافته می شود و برش و دوخت آن کاملا سفارشی است.

اما جدای از زنجیره تولید بهبود یافته از نظر محیطی، این پتانسیل وجود دارد که واقعاً با سفارشی سازی ها لذت ببرید. Polo به سفارش شش طرح مختلف، تولیدات خود را ارائه می دهد، امکان انتخاب رنگ و گزینه اضافه کردن حروف و یا کلمات به هر قسمت از پیراهن وجو دارد که با امکان صدها طرح، ایجاد شده است.

شما واقعاً می توانید یک پیراهن برند پولو عالی برای هر موقعیتی داشته باشید. وقتی چنین گزینه هایی وجود دارد، چرا محدود؟ شاید هفت پولو که با هر روز از هفته مزین شده است، دقیقاً همان چیزی باشد که بسیاری آن را می پسندند. می توانید برای سفارش های متنوع در این برند، از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

برند پولو

تمایزات برند پولو

جهان نادر رالف لورن، تصویر متفاوتی را ترسیم می کند. آن را تا دهه ها بازاریابی، تبلیغات و برندسازی درخشان بیان می نماید. چوگان در اینجا تداعی کننده است، مفهومی متقاعد کننده که به رالف لورن نام شرکتی برنده را در سال ۱۹۶۷ به آن داد.

اندکی بعد، این مفهوم به نمادی منحصر به فرد تبدیل شد که در بدنه یک پیراهن بافته شد. نشان مرد، پتک و اسب، به یک طلسم ضروری تبدیل شد که نشان دهنده سبک زندگی است که به همان اندازه اسپرت، ظریف و با سلیقه می باشد. اکنون این نماد جایگاه شایسته خود را بر روی صفحه خط جدیدی از ساعت ها باز کرده است.

پیشنهاد مطالعه :ساعت های لوکس جهان

مجموعه ساعت پولو رالف لورن

در کنار انواع تی شرکت های سفارشی این برند، ساعت برند پولو جدید، با نماد بازیکن پولو که به طرز هنرمندانه‌ای روی صفحه نمایش داده شده است، عرضه شده که نشان‌دهنده روح ابدی اصالت این برند است که همیشه الهام‌بخش بوده است.

بازیکن، با یک جلوه سه بعدی رنگارنگ چند لایه، احاطه شده توسط اعداد عربی درخشان، با نام برند Polo که روی قاب چرخان ظاهر می شود، رندر شده است. سه صفحه لاکی در داخل یک بدنه فولادی ضد زنگ سنتی وجود دارد که شامل سبز، آبی سرمه ای و مشکی بوده و صفحه دوم را می توان با یک کیس ضد زنگ با روکش PVD نیز داشت.

با این حال، مانند مجموعه‌های مد بی‌پایان رالف لورن، بند‌ها جایی هستند که ابراز وجود را به طور کامل شروع می کنند. بندهای پارچه ای ترکیب و هماهنگ که الهام گرفته از پیراهن های رالف لورن هستند، را می توان به راحتی با بند های چرمی و دستبندهای فولادی تعویض کرد.

در برند Polo شاید مطلوب ترین بند ناتو چاپ شده با آرم PoloSport باشد که با الهام از علاقه دوباره به کالاهای قدیمی لورن در دهه ۱۹۹۰، الهام گرفته شده است که اکنون به شدت به دنبال اقلام کلکسیونی برای مجموعه هایپ هیپ است.

این بدان معنا نیست که ساعت پولو جدید، یک کالای مد صرف است. در جایی که اکثر برندهای رقیب حرکات کوارتز ساده را انتخاب می‌کنند، عشق شخصی آقای لورن به ساعت‌های مکانیکی از طریق یک حرکت خودکار سوئیسی، Caliber RL200، تولید شده توسط Sellita می‌درخشد.

برند پولو

با بررسی کامل بیشتر ساعت برند پولو ، این حرکت با نوارهای عمودی Côtes de Genève و دانه های دایره ای معروف به perlage تزئین شده است که از پشت قاب باز کریستال یاقوت کبود قابل مشاهده است. در این ساعت های فوق العاده، ذخیره انرژی ۳۸ ساعت است و کیس تا عمق ۱۰۰ متر در برابر آب مقاوم است.

این ساعت‌های اسپورت با پیوستن به مجموعه خرس پولو سال گذشته، تفاوت قابل توجهی با اولین مجموعه ساعت‌هایی دارند که در سال ۲۰۱۸ و در جشن ۵۰ سالگی رالف لورن عرضه شدند. تغییر موقعیت مجموعه‌های ساعت برند پولو به عنوان سودمندتر بودن، منطقی است.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین مک بوک از سایت های خارجی

در سالی که ثابت شده سالی غیرقابل پیش بینی در تجارت است، این حرکت هم هوشمندانه و هم چابک به نظر می رسد. این همچنین یادآور این است که تخصص رالف لورن در دنیای مد با سرعت در حال تغییر بوده و مد یکی از بزرگترین دارایی های برندPolo  است.

در صورتی که قصد خرید از برند پولو را دارید، می توانید با جستجو در تنوع محصولات ساعت و لباس این برند، بهترین گزینه برای خود را انتخاب کرده و از طریق کارشناسان زاکولا برای سفارش آن اقدام کنید. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که می توانید محصول خود را از طریق زاکولا، در آدرس خود در ایران تحویل بگیرید. اگر برای پرداخت ارزی نیز مساله دارید، این امکان وجود دارد که زاکولا سفارش و خرید شما را نهایی کند. در این خصوص، راهنمایی های لازم را از کارشناسان دریافت نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود