خرید تجهیزات ساخت پادکست

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

تجهیزات ساخت پادکست می‌تواند گیج‌کننده باشد، به خصوص هنگامی که تازه این کار را شروع کرده باشید. تجهیزات پادکست زیادی وجود دارد که می‌توانید تهیه کنید، اما این بدان معنا نیست که باید همه آن‌ها را تهیه نمایید. همواره می توانید در حین فعالیت، تجهیزات خود را گسترش دهید.

در این جا قصد داریم تجهیزات ضبط صدا را که به آن نیاز دارید و همچنین برخی از چیزهایی که ممکن است با جدی‌تر شدن ساختن یک استودیوی کامل پادکست به دست آورید، را ارائه کنیم. لازم به ذکر است که اگر چندین نفر با هم ضبط می‌کنند، باید از میکروفون‌های USB اجتناب کنید، زیرا که برای اتصال چندین میکروفون XLR به یک رابط صوتی یا میکسر نیز نیاز دارید.

همچنین، بسته به تعداد میزبانی که دارید، به کیت شروع پادکست برای توصیه های تجهیزات خاص تر نگاه کنید. گزینه‌های کم‌هزینه‌تری برای مبتدیان به همراه ارتقاء برای سطوح متوسط ​​و حرفه‌ای وجود دارد.

تجهیزات ساخت پادکست

لیست ابزار پادکست

کامپیوتر :

در میان تجهیزات ساخت پادکست ، برای ضبط و آپلود فایل‌های mp3 به رایانه نیاز دارید. اکثر مردم با آنچه که دارند، به خوبی عمل می کنند. اما اگر به دنبال ارتقاء هستید، من روی چیزی سرمایه گذاری کنید که چند سال برای شما دوام بیاورد.

پیشنهاد مطالعه :ابزار تعمیر و نگهداری دوچرخه

میکروفون ها :

از میکروفون داخلی رایانه خود استفاده نکنید. ساده ترین راه برای شروع استفاده از میکروفون USB است. اگر چند نفر دارید یا می‌خواهید انعطاف‌پذیری بیشتری داشته باشید، به یک یا چند میکروفون با خروجی XLR نیاز دارید. همچنین محیط ضبط خود و نوع میکروفون مورد نظر خود را در نظر بگیرید که پویا یا خازنی باشد. میکروفون های پویا معمولاً هنگام ضبط چندین نفر با هم بهتر هستند.

رابط صوتی :

این اساساً پل بین میکروفون و رایانه شما است. سیگنال آنالوگ میکروفون را به سیگنال دیجیتالی تبدیل می کند که کامپیوتر می تواند از آن استفاده کند.

میکسر از تجهیزات ساخت پادکست :

این بخش از تجهیزات ساخت پادکست دارای کنترل بیشتری بر سطوح، ورودی ‌ها و خروجی ‌هاست. همچنین اگر قصد دارید به طور منظم تماس بگیرید، بنابراین یک خط ترکیبی برای مهمانان راه دور خود راه اندازی کنید که بسیار مهم است.

تجهیزات ساخت پادکست

پاپ فیلتر یا شیشه جلو :

فیلتر پاپ یا شیشه جلو تا حد زیادی فشار را به حداقل می رساند یا از آن جلوگیری می کند. دست خود را جلوی دهان خود بگذارید و بگویید “قدرت”، بنابراین فشار هوا را روی حرف پ احساس می کنید؟ این همان چیزی است که شما از میکروفون محافظت می کنید. این انفجارهای هوا می توانند به راحتی میکروفون را به رنگ قرمز بفرستند.

هدفون :

هدفون از تجهیزات ساخت پادکست است که از بسیاری از اشتباهات و تکرارها جلوگیری می کند. در ابتدا شنیدن صحبت های خود به صورت زنده می تواند عجیب باشد، اما به آن عادت خواهید کرد. به شدت توصیه می شود به این کار عادت کنید. شما نمی خواهید چیزی را به مدت یک ساعت ضبط کنید تا متوجه شوید که چیزی روشن نشده است یا در تمام مدت صدای نامناسب بلندی شنیده می شود.

هدفون های پشت بسته همان چیزی است که برای ضبط لازم است، استفاده کنید. از هدفون های پشت باز برای ضبط خودداری کنید، زیرا میکروفون شما صدا را دریافت می کند.

تقویت کننده هدفون :

وقتی چندین هاست دارید، به یک آمپلی فایر هدفون نیاز دارید تا هر کدام از شما بتوانید هدفون خود را داشته باشید. آن را به عنوان یک تقسیم کننده و تقویت کننده هدفون در یک واحد در نظر بگیرید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین ابزارهای حالت دهنده مو

پایه میکروفون :

قرار دادن میکروفون به درستی وضعیت و کیفیت صدای شما را تا حد زیادی بهبود می بخشد. یک بازوی بوم مناسب یا پایه میکروفون در میان تجهیزات ساخت پادکست ، به شما این امکان را می دهد که میکروفون را به راحتی به یک موقعیت راحت منتقل کنید. شما می توانید فضای میز را آزاد کنید و میکروفون را در دسترس خود نگهداری کنید.

پایه شوک میکروفون :

میکروفون ‌ها به ‌ویژه به صدایی که مجبور نیست در هوا حرکت کند، حساس هستند. پایه شوک، از صداهای ناخواسته از ضربه زدن روی میز تا تایپ کردن و حرکت بازوی بوم به سمت لرزش‌های کوچکی که ممکن است متوجه آن نشوید، جلوگیری می‌کند یا آنها را به حداقل می‌رساند. اکثر سازندگان میکروفون یک پایه شوک سازگار نیز ارائه می‌کنند و برخی حتی یکی را با میکروفون ارائه می‌کنند.

کابل های میکروفون :

شما باید میکروفون خود را به نوعی به رابط صوتی، میکسر یا پیش تقویت کننده خود وصل کنید. در واقع چیزهای زیادی برای کابل های میکروفون XLR وجود دارد و کابل های ارزان قیمت می توانند مشکلاتی بیش از ارزششان ایجاد کنند.

تجهیزات ساخت پادکست

اصلاح آکوستیک :

در میان تجهیزات ساخت پادکست یکی از اقداماتی که باید انجام دهید این است که اصلاح اکوستیک ایجاد کنید. اگر منطقه ضبط شما دارای پژواک یا ریورب زیادی است، کمی اصلاح صوتی می‌تواند کمک زیادی به شما کند.

نرم افزار ویرایش (DAW) :

برای مبتدیان، نرم افزار ویرایش پادکست Audacity یا Garageband است. آنها هم رایگان هستند و هم برای استفاده و یادگیری نسبتا آسان هستند. سطح بعدی Adobe Audition است و اگر قبلاً اشتراک Creative Cloud دارید، احتمالاً ایده خوبی است که استفاده از آن را ادامه دهید.

میزبانی پادکست :

شما به هاست اختصاصی برای فایل های پادکست خود نیاز دارید. شما تصمیم ندارید که فایل‌ها را در میزبان وب‌ سایت خود قرار دهید، زیرا این امر می‌تواند زمانی که افراد سعی می‌کنند به پادکست ها گوش دهند، مشکلاتی ایجاد ‌کند. در خصوص بهترین شرکت های میزبانی پادکست، می توانید با کارشناسان زاکولا مشورت کنید.

میزبانی وب سایت :

بسیاری از پادکست‌ها به یک وب‌سایت نیاز دارند تا به افراد مکانی برای بازدید، کسب اطلاعات بیشتر و دریافت منابع اضافی بدهد. پس از تهیه تجهیزات ساخت پادکست ، توصیه می کنم از یک سرویس میزبانی وردپرس استفاده کنید. یکی از ساده ترین راه اندازی ها Bluehost است و آنها قیمت بسیار خوبی برای سایت های جدید دارند.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع ماسک ورقه ای صورت

ضبط دیجیتال در تجهیزات ساخت پادکست :

اگر در حال انجام مصاحبه هستید، یک ضبط کننده دیجیتال قابل حمل بهترین انتخاب شما خواهد بود. همیشه می توانید با یک میکروفون خارجی برای آیفون خود شروع کنید، اما یک ضبط کننده دستی اختصاصی، انعطاف پذیری بسیار بیشتری به شما می دهد. آنها حتی می توانند به عنوان یک رابط USB نیز دو برابر شوند.

کارت SD :

حافظه اضافی را برای ضبط دیجیتال خود فراموش نکنید. تعدادی از این کارت های ۳۲ گیگابایتی می تواند انتخاب مناسبی باشد. مطمئن شوید که دوبار بررسی کنید که حداکثر اندازه کارت SD برای ضبط کننده شما کار می کند. برای خرید تجهیزات ساخت پادکست می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]