تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,آبان,۱۳

آیا عکس های با کیفیت در فروش بیشتر در ایبی موثر است؟

ای‌بِی نویسنده : تیم محتوا

 

eBay  یکی از سایت های خرده فروشی شناخته شده و شلوغ است. اگر عکس ‌های محصول مناسبی ندارید، شانس شما برای جلب توجه به شدت کاهش می‌یابد. اگر می‌خواهید فروش بیشتری داشته باشید، ایده خوبی است که از عکس های خوب محصول استفاده کنید تا نقش عکس برای فروش در ایبی را بیابید.

فروش بیشتر با عکس

راز گرفتن عکس ‌های eBay که در سایت و نتایج موتورهای جستجوی خارجی برجسته می ‌شوند چیست؟ بیایید به نحوه گرفتن عکس های کامل از ایبی برای کمک به فروش اقلام بیشتر نگاه کنیم. در واقع، عکس های محصول خوب، باعث افزایش فروش می شود.

آیا کالای شما عالی است و توضیحات محصول فوق العاده ای دارید. اما چگونه می توانید توجه خریداران بالقوه را جلب کنید تا آنها لیست شما را بررسی کنند؟ درست حدس زدید؛ عکس‌های محصول که ظاهر می‌شوند. به همین دلیل است که آنها برای جذب ترافیک و افزایش فروش بسیار مهم هستند.

نقش عکس برای فروش در ایبی

دلایل برجسته شدن محصولات در ایبی

متمایز شدن از رقبا

فهرست کردن یک کالا در eBay آسان است، که برای فروشندگان عالی خواهد بود. طرف دیگر این است که همه در eBay  می فروشند. عکس ‌های خوب محصول به شما کمک می‌کند تا از شلوغی‌ها خلاص شوید و از فهرست‌های دیگر متمایز شوید. نقش عکس برای فروش در ایبی را به خوبی حس خواهید کرد.

دریافت کلیک‌های بیشتر

۷۹ درصد از کاربران اینترنت فهرست‌ها را اسکن می‌کنند و نکات برجسته را مرور می نمایند. برای بسیاری، برخی از تصاویر ممنوع است. اگر نمی‌توانید خریداران را وادار کنید تا روی فهرست شما در دریایی از نتایج جستجو کلیک کنند، توضیحات محصول نمی‌تواند جادوی خود را انجام دهد.

پیشنهاد مطالعه :بهترین ماسک های شب

ایجاد اعتبار

خریداران بالقوه، برند شما را از ابتدا نمی شناسند. عکس‌های محصول باکیفیت این تصور را القا می‌کنند که در این کار حرفه ای هستید. عامل اعتماد باعث می شود که خریداران از شما خرید کنند.

ارائه اطلاعات فوری

یک تصویر ارزش هزار کلمه را دارد. محتوای بصری اطلاعات مربوط به محصول شما را بسیار سریعتر از متن منتقل می کند. همچنین حس مقیاس را برای ایجاد انتظارات مشتری مناسب ارائه می دهد. این نقش عکس برای فروش در ایبی را به خوبی نشان می دهد.

نقش عکس برای فروش در ایبی

افزایش قابلیت اشتراک گذاری

مردم دوست دارند خریدهای خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. از آنجایی که بیشتر این پلتفرم‌ها بصری هستند (به عنوان مثال، اینستاگرام)، داشتن عکس‌های محصول عالی، اشتراک‌گذاری اجتماعی را تشویق می‌کند، که اساساً تبلیغات رایگان است.

تقویت سئوی خود

تصاویر با نام فایل ها و متن جایگزین بهینه شده می توانند رتبه جستجوی شما را بهبود بخشند و ترافیک ارگانیک بیشتری را به لیست محصولات شما هدایت کنند. ترافیک باکیفیت، البته به معنای فروش بیشتر است.

محتوای بصری به عنوان عاملی در خرید

اکنون که نقش عکس برای فروش در ایبی را می دانید، بیایید به چگونگی آن نگاه کنیم. خبر خوب این است که گرفتن عکس های محصول با کیفیت بالا برای لیست های eBay شما، کار سختی نیست. لازم نیست یک عکاس حرفه ای باشید یا یک دوربین DSLR فانتزی داشته باشید. در اینجا برخی از نکات عکاسی eBay وجود دارد که می توانید بلافاصله از آنها استفاده کنید.

  1. ۱. دستورالعمل های عکس eBay را دنبال کنید.

قبل از اینکه خلاق شوید، مطمئن شوید که تصاویرتان بی رنگ نمی شوند. الزامات عکس eBay را دنبال کنید:

  • هر فهرست باید حداقل یک عکس داشته باشد.
  • حداقل ۵۰۰ پیکسل در طولانی ترین سمت داشته باشید.
  • حاشیه به عکس اضافه نکنید.
  • بدون متن، اثر هنری یا واترمارک روی تصویر استفاده شود.
  • از عکس‌های استوک برای اقلام از قبل استفاده نکنید.
  • پیشنهاد مطالعه :کفش های مردانه اسکچرز
  1. ۲. محصول خود را برجسته کنید.

با توجه به نقش عکس برای فروش در ایبی ، لازم است تا اقلام خود را برجسته و تمیز کنید، به خصوص اگر متعلق به قبل یا کلکسیونی هستند. حتی اگر محصول کاملاً جدید باشد، ممکن است در حین حمل و نقل و ذخیره سازی گرد و غبار شود، بنابراین برای اطمینان از جذابیت آن تا حد ممکن وقت بگذارید.

روی محصول زوم کرده و عکسی مناسب را تهیه کنید. از زوایای مختلف عکس بگیرید و چندین عکس را در لیست خود قرار دهید. خریداران می خواهند قبل از تصمیم گیری برای خرید، محصول را به صورت ۳۶۰ ببینند.

  1. ۳. نورپردازی و پس زمینه را درست انتخاب کنید.

نورپردازی خوب می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند و خبر خوب این است که شما مجبور نیستید روی تجهیزات نورپردازی فانتزی استودیو سرمایه گذاری کنید. در واقع نور طبیعی بهترین انتخاب شماست. محصول خود را بیرون ببرید اما از نور مستقیم خورشید اجتناب کنید زیرا می تواند کنتراست بیش از حد ایجاد کند.

همچنین، جهت تاثیرگذاری نقش عکس برای فروش در ایبی ، از یک پس‌زمینه محکم استفاده کنید که توجه خریداران را از محصول شما منحرف نکند. ما آن فرش رنگارنگ روی زمین شما را دوست داریم، اما استفاده از آن به عنوان پس‌زمینه می‌تواند توجه خریداران را از دیدن ویژگی‌های کالا منحرف کند. از یک ورق مقوای سفید یا یک چادر عکس به عنوان پس زمینه استفاده کنید.

اگر قبل از اینکه متوجه شوید پس زمینه بهینه نیست، عکس ها را گرفته باشید چه؟ جای نگرانی نیست. می‌توانید از برنامه‌های تغییر پس‌زمینه مانند Pixelcut برای اضافه کردن یا تغییر پس‌زمینه عکس‌های محصول بدون استفاده از فتوشاپ استفاده کنید.

  1. ۴. تنظیمات دوربین خود را بررسی نمایید.

اگر محتوا در عرض چند ثانیه بارگیری نشود، افراد از صفحه خارج می شوند. در واقع، نرخ تبدیل وب سایت با هر ثانیه بارگذاری اضافی، ۴.۴۲ درصد کاهش می یابد. تنظیمات دوربین دیجیتال خود را روی وضوح متوسط ​​قرار دهید تا کیفیت تصویر را با اندازه فایل متعادل کنید.

همچنین مطمئن شوید که رنگ‌های عکس‌هایتان دقیق هستند. استفاده از فلاش می تواند تعادل رنگ را از بین ببرد. تنظیم فلاش را تنظیم کنید، روی یک مجموعه ساده از تجهیزات نورپردازی استودیو سرمایه گذاری کنید یا سعی کنید بدون آن عکس بگیرید (مثلاً از نور طبیعی خورشید استفاده کنید) تا از این مشکل جلوگیری کنید.

نقش عکس برای فروش در ایبی

  1. ۵. از ابزارها و لوازم جانبی استفاده کنید.

اکنون با در نظر گرفتن اهمیت نقش عکس برای فروش در ایبی ، هنگام عکاسی از وسایل کوچکتر (مانند جواهرات) که نیاز به عکس های نزدیک به جزئیات دارند، از سه پایه برای جلوگیری از تار شدن تصاویر ناشی از لرزش دست استفاده کنید. اگر برای جلوگیری از استفاده از فلاش به زمان نوردهی طولانی تری نیاز دارید، سه پایه نیز مفید است.

اگر لباس می فروشید، به جای رخت آویز از یک مدل یا مانکن استفاده کنید تا نشان دهید که وقتی شخصی لباس را می پوشد، چگونه می نشیند.

  1. ۶. در حین عکاسی منحصر به فرد بمانید.

تحقیق کنید که چگونه فروشندگان eBay که محصولات مشابه را ارائه می دهند، موارد موجود در لیست eBay خود را ارائه می دهند. به شباهت ها و تفاوت ها توجه کنید و ببینید چگونه می توانید از رنگ ها، سبک ها و مکان های منحصر به فرد استفاده کنید تا لیست های خود را متمایز کنید.

در همین حال، با توجه به نقش عکس برای فروش در ایبی ، مطمئن شوید که همه عکس‌های شما دارای سبک ثابتی هستند. (به عنوان مثال، با استفاده از پس‌زمینه و تنظیمات یکسان) این می‌تواند به تقویت تصویر برند کسب‌وکار eBay شما کمک کند و در عین حال اعتماد مشتریانتان را جلب کند، بنابراین احتمال خرید آن‌ها از شما بیشتر است.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین دریل های شارژی

  1. ۷. جذابیت عاطفی را اضافه نمایید.

تصاویر سبک شما می توانند نشان دهند که کالای شما در محیط مورد نظر استفاده می شود و به خریداران بالقوه کمک می کند تصور کنند که چگونه از محصول سود می برند. ارتباط عاطفی به خریداران کمک می کند تا تصور کنند که چگونه از کالا در زندگی خود استفاده می کنند.

در همین حال، می توانید از هیجان جعبه گشایی یک محصول بهره ببرید. اگر بسته بندی اصلی را دارید، آن را در عکس های خود قرار دهید. این به افزایش ارزش درک شده از آیتم کمک می کند. همچنین نشان می‌دهد که محصول در جعبه خوبی بوده است. به‌ویژه اگر محصولاتی با نام تجاری با کیفیت بالاتر را حراج می‌کنید.

بنابراین با در نظر گرفتن نقش عکس برای فروش در ایبی ، تمام سعی خود را بکنید تا محصولی با کیفیت را در ایبی به فروش گذاشته و به درآمد ارزی خود کمک کنید. در این خصوص، زاکولا شما را یاری می کند.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود