خرید دستگاه اصلاح حیوانات خانگی

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

نژادهای سگی که زیاد ریزش مو ندارند، فوق‌العاده هستند. زیرا نیازی به صرف زمان زیادی برای تمیز کردن سگ نخواهید داشت، اما چند نکته وجود دارد. ممکن است لازم باشد موهای آن ‌ها را مرتب برس بزنید و یا چون ریزش نمی‌کنند، باید هر چهار تا شش هفته یا بیشتر موهایشان را کوتاه کنید. مراجعه به آرایشگر می تواند زمان بر شود، به همین دلیل است که بسیاری از افراد ترجیح می دهند، برای خرید یک دستگاه اصلاح حیوانات خانگی خوب اقدام کنند.

دستگاه اصلاح حیوانات خانگی

بهترین دستگاه های اصلاح سگ

دستگاه اصلاح Wahl

Wahl عملاً مترادف با قیچی مو است و دلیل خوبی دارد. برای بیش از ۱۰۰ سال، شرکت ایلینویز محصولات آرایشی با کیفیت بالا هم برای افراد و هم برای حیوانات تولید می کند. Clipper سری Deluxe Pro جدیدترین پیشنهاد حیوان خانگی آنها است که برای استفاده در خانه طراحی شده است.

این دستگاه اصلاح حیوانات خانگی شارژی برای سگ ‌های کوچک تا متوسط ​​با پوشش ‌های ظریف تا متوسط ​​توصیه می‌شوند، بنابراین نبایستی از آن‌ ها در نژادهای بزرگ ‌تر مانند پودل استفاده کنید. شانه کد رنگی آن در چهار اندازه مختلف (۱/۸، ۱/۴، ۳/۸ و ۱/۲ اینچ) برای پیرایش آسان و دقیق ارائه می‌شود.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند کفش Converse

قیچی Oster Pro با گیره T-Blade

این تریمر Oster کوچک است که فقط ۴ اینچ طول دارد. اما کار را با کسری از قیمت سایر دستگاه ها انجام می دهد. این دستگاه اصلاح حیوانات خانگی ، دارای یک تیغه قابل تعویض بدون کشیدن و یک حلقه  انگشت برای کمک به ثابت نگه داشتن دست در هنگام نظافت است. استفاده از آن در اطراف صورت، گوش ها و پنجه های سگ های کوچک شما بی خطر است.

یک نکته احتیاط را باید در نظر بگیرید که دستگاه بعد از حدود ۱۰ دقیقه استفاده گرم می شود، بنابراین اگر سگی متوسط ​​تا بزرگ دارید، ممکن است لازم باشد آن را برای اصلاح سریع در نظر بگیرید.

ماشین اصلاح حرفه ای Babyliss برای حیوانات خانگی

این دستگاه اصلاح حیوانات خانگی ، به لطف طراحی ساده و مدرن رزگلد، نه تنها پس از کوتاه کردن مو بی عیب به نظر می رسد، بلکه در حین انجام آن نیز به همان اندازه شیک به نظر خواهید رسید. آنها یک دستگیره هالتر تمام فلزی را ارائه می دهند که گرفتن و نگه داشتن آن برای شما آسان است.

ضمن آنکه موتور بدون برس با گشتاور بالا، کنترل دقیقی را به شما می دهد، حتی زمانی که نواحی ظریف تر را اصلاح می کنید. این گیره های سبک وزن دارای پایه شارژ، دو اتصال شانه، محافظ تیغه، روغن روان کننده، برس تمیزکننده و کیف حمل است.

دستگاه اصلاح حیوانات خانگی

بهترین برای پودل، دستگاه اصلاح حرفه ای Andis AGC

این دستگاه اصلاح حیوانات خانگی ، با یک موتور مهر و موم شده که صدایی آرام دارد و یک موتور خنک و تک سرعته طراحی شده است که می توانید به راحتی موهای پودل خود را اصلاح کنید. این دستگاه، دارای چهار تیغه ۱/۸، ۱/۴، ۳/۸ و ۱/۲ اینچی است که برای اصلاح دور صورت و پاهای توله سگ شما عالی است.

همه چیز را می توان در جعبه پلاستیکی سخت گنجانده شده ذخیره کرد، بنابراین می توانید همه چیز را در حین حرکت مرتب نگه دارید. همچنین، در حالی که این گیره ها با دستورالعمل های گام به گام ارائه می شوند، توصیه می کنیم برش های پیچیده تر را به آرایشگر خود بسپارید.

AIBORS Dog Clippers

وقتی صحبت از موهای مات شده به میان می‌آید، بهترین کار این است که با یک دستگاه اصلاح حیوانات خانگی ، زمانی را برای نظافت منظم توله سگ خود اختصاص دهید. اما اگر خیلی دیر شده است و توله موی بلند یا مو فرفری مات شده دارد، یک دستگاه با موتور قدرتمند لازم است. این دستگاه با موتوری که ۶۵۰۰ برابر در دقیقه می چرخد و برای این کار مناسب است.

سر کاتر تیغه قابل تنظیم، تضمین می کند که شما به راحتی کار اصلاح را انجام می دهید، در حالی که تیغه های شانه و روغن موجود برای کمک به نگه داشتن گیره ها در نوک بالا کمک می کند. آن ‌ها همچنین می ‌توانند تا سه ساعت شارژ نگه دارند، یعنی بیش از زمان کافی برای انجام کار دوام دارند.

پیشنهاد مطالعه :برندهای معروف پوشاک ترکیه

بهترین دستگاه اصلاح سگ Hansprou High Power Dog Clippers

به طور شگفت انگیزی، این دستگاه اصلاح حیوانات خانگی که به ویژه برای سگ طراحی شده اند، به اندازه کافی ملایم هستند که هم روی سگ ها و هم روی حیوانات خانگی کوچکتر مانند خرگوش و گربه کار می کنند. راز آن سر ۳۵ دندانی و چاقوی متحرک سرامیکی آن است که موهای حیوان خانگی شما را به طور موثر و بدون کشیدنش کوتاه می کند.

بدنه سبک وزن آلیاژ آلومینیوم آن به راحتی قابل استفاده است و عملکرد یک دکمه را دارد. وقتی کار با این گیره ها تمام شد، باید موها را بردارید و تیغه را کاملا بشویید و بگذارید خشک شود قبل از اینکه آن را در جعبه نگهداری کنید.

کیت بی سیم نظافت سگ oneisall

هنگامی که سعی می کنید در طول یک جلسه نظافت توله سگ خود را آرام نگه دارید، آخرین چیزی که به آن نیاز دارید این است که از دستگاه اصلاح حیوانات خانگی خوب و حرفه ای استفاده کنید. این گیره سگ بی سیم می تواند تا ۱۵۰ دقیقه شارژ نگه دارد و در همان زمان شارژ می شود.

این دستگاه، دارای یک چراغ نشانگر LCD است که به شما اطلاع می دهد دقیقاً چه مقدار شارژ باقی مانده است و در صورت نیاز به استفاده از آن، قبل از زمان شارژ شدن، با سیم همراه آن نیز کار می کند. ضمن آنکه با دو سرعت متفاوت، به همان خوبی که در مورد موی بلند عمل می‌کند، عملکرد خوبی در سایر موهای کوتاه تر سگ عملکرد دارد.

دستگاه اصلاح حیوانات خانگی

ابزار نظافت Micro Trimmer Dog ConairPET

این دستگاه اصلاح حیوانات خانگی به اندازه کف دست است که با باتری کار می ‌کند و برای اصلاح معمولی سگ شما عالی است. این دستگاه، به اندازه کافی قدرتمند است تا سگ‌های کوچک ‌تر را با دقت بیشتری نظافت کند. شما می توانید با کوتاه کردن صورت، گوش ها، پنجه های حیوان خانگی خود، از رشد بیش از حد موهای حیوان خود جلوگیری کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین عینک آفتابی از ایبی

حکم نهایی

بهترین گیره برای شما تا حد زیادی به اندازه سگ بستگی دارد. اگر می خواهید سگی با جثه کوچک تا متوسط ​​را با مویی نه چندان ضخیم اصلاح کنید، دستگاه اصلاح حیوانات خانگی Wahl Deluxe Pro Series بهترین گزینه شما هستند.

با این حال، اگر برش تخصصی‌تری انجام می‌دهید، کیت گیره حرفه‌ ای Andis AGC یا ابزار نظافت Micro Trimmer Dog ConairPET را توصیه می‌کنیم. کار با آنها آسان است و عملکرد آرامی دارند. برای خرید این محصولات، می توانید از طریق زاکولا اقدام نمایید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]