تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,تیر,۲۷

معرفی ادکلن های اورجینال تابستانی

نویسنده : تیم محتوا

همانطور که در حال تعویض کمد لباس خود برای تابستان هستید، ممکن است بخواهید عطر روزانه خود را تازه کنید. چه به دنبال رایحه ای باشید که به خوبی با یک روز استراحت در کنار استخر سازگار شود یا چیزی جذاب تر برای یک شب گرم تابستانی، عطرها و ادکلن های اورجینال تابستانی ، بر متعادل کردن هوای گرم با نت های شاداب و روشن تمرکز می کنند.

عطرهای خوب تابستانی کدامند؟

در حالی که عطر کاملاً ذهنی است، عطرهای تابستانی معمولاً در خانواده گل ها یا مرکبات قرار می گیرند. نت های رایج عطر شامل شکوفه پرتقال، ماندارین و گریپ فروت است و همچنین می توانید به دنبال گل های مورد علاقه خود مانند یاس، گل صد تومانی و گل سرخ باشید. نمک دریا و نارگیل نیز به ویژگی های گرمسیری کمک می کند که برای روزها در ساحل یا سپری شدن در آفتاب به خوبی کار می کند. در ادکلن های اورجینال تابستانی ، نت‌های گیاهی مانند ریحان به رایحه‌های تابستانی طراوت می‌بخشد.

ادکلن های اورجینال تابستانی

عطرها و عطرهای تابستانی زنانه

ادو تویلت گوچی بلوم

این عطر کلاسیک گلی، با نت های اضافه شده از چوب صندل و مشک که مکمل یاس، گل سرخ و آکورد نرولی است، ردپایی سبک تر به ادو پرفیوم اصلی گوچی بلوم می دهد.

میسی

در ادکلن های اورجینال تابستانی ، این ادکلن تازه و مرکباتی، این رایحه روشن و تک جنسیتی دارای نت‌هایی از کامکوات و چای سرد نعناع است که برای یک روز با طراوت در ساحل یا استخر مناسب است.

پیشنهاد مطالعه :خرید تابستانی از ایبی

نیهیلو سابق

این عطر بدون جنسیت، دارای مشخصات گلی و مشکی است که عطرساز لوئیز ترنر برای تداعی یک روز سپری شده در زیر نور خورشید ایجاد کرده است. با ترنج، گل صد تومانی، گل سرخ و مشک، رایحه ای پیچیده و غنی است.

ادو پرفیوم Malin + Goetz Strawberry

یکی از عطرهای تابستانی مورد علاقه شخصی من، این عطر آنطور که از نامش پیداست، خیلی میوه ای یا شیرین نیست. در عوض، ترکیبی از نت‌های بالایی توت‌فرنگی، فلفل صورتی و ترنج با نت‌های میانی یاسمین بازی می‌کنند تا جلوه‌ای نرم و لطیف در پوست ایجاد کنند. این از ادکلن های اورجینال تابستانی است که با قیمتی مناسب ارائه می شود.

لویی ویتون

برای عطر تابستانی بعدی خود به این عطر الهام گرفته از گلدن استیت نگاه کنید. رایحه ای که حول نت های ماندارین و وانیل متمرکز شده است، رایحه ای شیرین و مرکباتی شاداب و دلنشین است.

ادکلن های اورجینال تابستانی

ادو پرفیوم Hope Sport

این رایحه نشاط آور، دارای نت هایی از مرکبات سبز، زنبق دره و گل سرخ است که یک دسته گل خوش طعم و تازه را ایجاد می کند. علاوه بر این، Hope Fragrances فرصتی برای خرید ادکلن های اورجینال تابستانی برای یک هدف ارائه می دهد، زیرا درآمد این برند به تحقیقات افسردگی اهدا می شود.

ادو پرفیوم House of Bo Agua de Santos

همه رایحه‌های تازه و طبیعی House of Bo رایحه‌های تابستانی زیبایی ایجاد می‌کنند، مخصوصاً Agua de Santos. این عطر یونیسکس با الهام از ادکلن های آب شیرین سنتی مکزیکی ساخته شده با شکوفه پرتقال، دارای ماندارین مکزیکی، اسطوخودوس، نرولی، شکوفه پرتقال و وتیور است.

Eau de Toilette La Maison Valmont Fizzy Mint

این عطر مرکبات مانند نامش درخشان و حباب‌دار است. ترنج، نعناع و دمنوش لیمو رایحه ای مطبوع و با طراوت را با هم ترکیب می کنند. همچنین برای لایه برداری با سایر عطرهای مرکباتی یا گلی عالی است که در لیست بهترین ادکلن های اورجینال تابستانی قرار دارد.

عطر Caswell-Massey Peony

برای کسانی که عاشق یک رایحه گلی واقعی هستند، این عطر با عصاره های گل های زنده از شکوفه های گل صد تومانی در باغ گیاه شناسی نیویورک ساخته شده است و بخشی از فروش عطر از ابتکارات آموزشی، حفاظت و تحقیقات NYBG پشتیبانی می کند. این عطر دارای توت وحشی و عنبر شیرین است که مکمل نت های قلبی گل صد تومانی برای جلوه ای گرم از گل است.

پیشنهاد مطالعه :جدیدترین گوشی ‌های هوشمند سامسونگ

Maison Margiela Replica Beach Walk

به ثبت رساندن رایحه های یک روز در ساحل، هوای دل انگیز دریا، پوست آفتاب زده و نارگیل شیرین، این عطر تجسم خاطرات تابستان است.

ادو پرفیوم هنری رز ویندوز داون

تابستان فصل رانندگی با شیشه های پایین و اجازه دادن به گردش باد در موهایتان است. این عطر پر جنب و جوش از میان ادکلن های اورجینال تابستانی ، آن احساس آزادگی را به تصویر می کشد. رایحه ای تمیز و مرکباتی با نت هایی از گریپ فروت، ترنج، نرولی، گل پرتقال و یاس را در خود دارد.

ادو پرفیوم توری برچ

عطر گلی سبک و تازه، عطر امضای Tory Burch دارای گریپ فروت، گل صد تومانی و یاس برای رایحه ای صیقلی است که در دفتر کار یا یک برانچ آخر هفته کار می کند.

ادو پرفیوم رالف لورن پولو بلو

مرکباتی و چوبی، این ادکلن های اورجینال تابستانی مانند نفسی تازه است. ریحان، مریم گلی و مریم گلی به آن طراوت می بخشند، در حالی که جیر و مشک خالص به آن عمقی سبک می بخشند.

Forte Maison Francis Kurkdjian Aqua Universalis

عطرهای مشک معمولاً تیره تر و خوشبوتر تفسیر می شوند، اما این عطر به طور خاص برای نشان دادن سبکی آن ایجاد شده است. مشک سفید و آکورد گل سفید آن را به تعبیری نرم و مرکباتی تبدیل کرده است که برای تابستان عالی است.

ادکلن های اورجینال تابستانی

ادو تویلت  Dossier

Dossier عطرهایی را با الهام از رایحه های مورد علاقه طراحان بدون برچسب قیمت لوکس تولید می کند. این ادو تویلت با تقلید از مرکبات و نت های دریایی Dolce & Gabbana’s Light Blue شما را به دریای مدیترانه می برد.

پیشنهاد مطالعه :جدیدترین مک بوک ها

Cartier Déclaration Haute Fraîcheur

این عطر سبز و کمی تند با نت های چوب سدر، هل و برگ های مرکبات در ادکلن های اورجینال تابستانی است. پس از رفع تندی اولیه، رایحه مرکباتی تازه ای برای شما باقی می ماند که یک ادکلن ساده و روزمره را می سازد.

ادو پرفیوم Byredo Mister Marvelous

Byredo اخیراً Mister Marvelous از دیگر محصولات پرطرفدار در میان عطر و ادکلن های تابستانی است. ادوپرفیوم مرکباتی ترکیبی از ترنج، ماندارین، اسطوخودوس، عنبر و چوب سدر برای ایجاد حسی تازه و در عین حال تند است. می توانید این محصولات را از طریق زاکولا تهیه کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود