مشتریان آمازون اکنون می توانند از صدای خود برای کاشت درخت در سراسر جهان استفاده کنند.

اخبار
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

در جشن ماه زمین، آمازون با One Tree Planted، یک موسسه خیریه زیست محیطی که از احیای جنگل ها در سراسر جهان حمایت می کند، همکاری می کند. مشتریانی که در ایالات متحده دارای یک دستگاه مجهز به الکسا هستند، اکنون می‌توانند با گفتن «الکسا، درخت رشد کن» برای کاشت یک درخت از طریق One Tree Planted 1 دلار اهدا کنند.

درختان نقش حیاتی در ایجاد هوا و آب پاک، حفظ آب و هوای سالم و ایجاد زیستگاه برای حیات وحش دارند. به همین دلیل است که ما این کار را برای مشتریان الکسا ساده می کنیم که با اهدای یک درخت فقط با استفاده از صدای آنها به حمایت از تلاش های احیای جنگل کمک کنند. مشتریان همچنین می توانند از طریق حساب Amazon Pay خود تعداد درختان را که به کاشت آنها کمک می کنند پیگیری کرده و مشاهده کنند.

برای نشان دادن بیشتر تعهد خود به کمک به حفظ سیاره، آمازون همچنین یک میلیون دلار به One Tree Planted اهدا می کند. این کمک مالی به این سازمان غیرانتفاعی کمک می‌کند که در مجموع ۱ میلیون درخت از آوریل تا دسامبر ۲۰۲۲ بکارد تا تأثیری جهانی در سراسر جهان داشته باشد.

پروژه های اولیه احیای جنگل عبارتند از:

احیای معادن سطحی در آپالاشیا:

این پروژه به احیای جنگل های حدود ۳۴ هکتار از زمین های استخراج شده سطحی در شهرستان سنتر، پنسیلوانیا کمک می کند که به طور طبیعی قادر به بازسازی خود نیست.

احیای آتش سوزی جنگل در کالیفرنیا:

پروژه سلامت جنگل یک برنامه بازسازی است که در زمین های دارای مالکیت خصوصی با جنگل ملی مندوسینو که تحت تأثیر آتش سوزی جنگل های سال ۲۰۱۸ در شهرستان کولوسا در کالیفرنیای شمالی قرار گرفته است، اجرا می شود. با این بودجه، جنگل بانان سختکوش زمانی را برای ارتقای برنامه ریزی پوشش گیاهی و مدیریت منابع و کمک به کاهش خطر آتش سوزی های فاجعه بار و سیل در منطقه اختصاص می دهند.

درختان میوه برای مبارزه با گرسنگی در هند:

این پروژه درختان میوه را با کشاورزان خرده مالک در جوامع حاشیه نشین در سراسر ایالت های هاریانا، اوتار پرادش، اوتاراکند، راجستان، ماهاراشترا، اودیشا و بنگال غربی در هند کاشت و پرورش خواهد داد. این درختان میوه به کشاورزان شرکت کننده در ایجاد معیشت پایدار و تامین غذای مغذی برای خانواده ها و جوامع خود کمک می کند.

پیشنهاد مطالعه :فناوری هنر و برابری اجتماعی را در AWS و فراتر از آن تقویت می کند

حفاظت از نهنگ اورکا در شمال غربی اقیانوس آرام:

اورکاهای ساکن جنوبی که در معرض خطر انقراض هستند، هزاران سال است که در امتداد اقیانوس آرام از شمال کالیفرنیا تا بریتیش کلمبیا زندگی می کنند. کاشت درختان در امتداد رودخانه ها و نهرهای شمال غربی اقیانوس آرام، زیستگاه حیاتی را برای ماهی قزل آلا، منبع غذایی اولیه نهنگ های در معرض خطر، بازیابی می کند.

One Tree Planted از سال ۲۰۱۴ تاکنون بیش از ۴۰ میلیون درخت در بیش از ۴۳ کشور کاشته است که تنها در سال ۲۰۲۱، ۲۳.۵ میلیون درخت کاشته شده است. چشم انداز این سازمان این است که درختکاری را در دسترس همگان قرار دهد تا به طور جمعی جنگل ها را احیا کند، تنوع زیستی را تقویت کند و تأثیر اجتماعی مثبتی در سراسر جهان ایجاد کند.

One Tree Planted همچنین یک سازمان AmazonSmile است، به این معنی که مشتریان آمازون می‌توانند هنگام خرید با آمازون از طریق smile.amazon.com به طور خودکار به One Tree Planted کمک مالی کنند که محصولات مشابه، قیمت‌های پایین و تجربه خرید راحت را به Amazon.com ارائه می‌دهد.

ما معتقدیم که هر اقدام و کمک مالی، بزرگ یا کوچک، برای حمایت از آینده ای پایدارتر اهمیت دارد. به همین دلیل است که ما متعهد هستیم که به مشتریان در کاشت آسان درخت کمک کنیم. همچنین به همین دلیل است که ما به طور مداوم برای کاهش ردپای کربن، از طریق The Climate Pledge و تشویق تلاش های بازیافت از طریق برنامه Trade-In خود کار کرده ایم.

برای تأثیر مثبت، از طریق الکسا به One Tree Planted کمک مالی کنید. تغییر اقلیم موضوعی است که بسیار بزرگتر از یک فرد است، اما وقتی با هم کار کنیم، می توانیم تفاوت ایجاد کنیم. برای دریافت اطلاعات کامل تری از فعالیت های خیرخواهانه آمازون، می توانید از طریق زاکولا اقدام نمایید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]