تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,دی,۰۶

خرید کیف و قاب گوشی نوکیا

نویسنده : تیم محتوا

اگر به دنبال محافظ روی گوشی نوکیای خود هستید، اما تمایلی به پنهان کردن آن از دید ندارید. کیف و قاب گوشی نوکیا می تواند گزینه ای عالی باشد. شما می توانید این قاب های بی نظیر را از سایت های معتبر خارجی مانند آمازون تهیه کنید. زاکولا در زمینه خرید از سایت های خارجی و تحویل آن در آدرس ایران، خدمات شایسته ای را ارائه می کند.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند صفورا

قاب شفاف Yiakeng

این قاب شفاف از Yiakeng که از پلی اورتان گرمانرم بادوام و با احساس نرم ساخته شده است، دور گوشی شما قرار می گیرد و با ایجاد مقاومت بیشتر به محافظت از آن کمک می‌کند. TPU ضربه‌های شدیدی را که ممکن است گوشی شما را خراب کند، کاهش می‌دهد.

همچنین یک لبه برآمده در اطراف لنز دوربین و نمایشگر وجود دارد تا از قرار گرفتن آن نواحی بر روی سطوح جلوگیری کند و همچنین چسبندگی خوبی به آن اضافه می کند. این کیف و قاب گوشی نوکیا، یکی از بهترین قاب ها خواهد بود که سطح مناسبی از محافظت را ارائه می دهد و در عین حال به شما امکان می دهد تلفن خود را به رخ بکشید.

کیف و قاب گوشی نوکیا

کیس شفاف تقویت شده سوزان

به دنبال یک کیس شفاف با کمی محافظت بیشتر هستید؟ کیس روشن تقویت شده سوزان می تواند برای شما مناسب باشد. همچنین از TPU ساخته شده است، به این معنی که دارای کیفیت جذب ضربه مشابه با سایر قاب های TPU شفاف موجود در بازار است و همچنین چسبندگی بیشتری بر روی دستگاه شما ایجاد می کند.

چیزی که واقعاً این کیس را از سایر موارد واضح متمایز می کند، گنجاندن برخی از تقویت کننده های اضافی است که به تقویت دستگاه شما در برابر سقوط کمک می کند.

مشخص است که گوشه‌های یک دستگاه معمولاً قسمتی است که ضربه را تحمل می‌کند، بنابراین، کیف و قاب گوشی نوکیا سوزان، در هر گوشه این قاب، کیسه‌های هوا اضافه کرده و عملاً برخی از آسیب‌ها را قبل از رسیدن به تلفن شما رفع می کند. از کیس معمولی شما حجیم تر است، اما کار محافظت را به خوبی انجام می دهد.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند کفش  asics

قاب ضد خش Vinve 

نوکیا ۶.۱ شما سبکی جذاب و تمام فلزی دارد، اما اگر بخواهید ظاهر جدیدی به آن بدهید چه؟ قاب‌ها فقط برای محافظت نیستند، بلکه می‌توان از آن‌ها برای تغییر کامل ظاهر گوشی استفاده کرد. این قاب از Vinve ظاهری چرمی و فلزی دارد که به گوشی شما سبک اجرایی ظریفی می‌دهد و در عین حال محافظت عالی نیز ارائه می کند.

بدیهی است که این کیف و قاب گوشی نوکیا ، از TPU با بافت خاص ساخته شده است که چسبندگی را نیز افزایش می دهد و محافظت خوبی در برابر سقوط فراهم می کند. یک لبه سخت شده TPU وجود دارد که یک ضربه گیر در اطراف کناره های تلفن شما ایجاد شده و به جلوگیری از خط و خش و آسیب های دیگر کمک می کند، در حالی که طراحی نازک آن به این معنی است که به سختی حجم زیادی به گوشی شما اضافه می نماید.

کیف و قاب گوشی نوکیا

قاب فیبر کربنی Dretal 

این کیس از TPU ساخته شده است، به صورت دوتایی از فلز برس خورده و فیبر کربن طراحی شده است، با ظاهری بیش از کمی علمی تخیلی و نسبتاً جالب. TPU جاذب ضربه همچنین دارای لبه سپر سخت شده و کیسه های هوا در هر گوشه است تا در برابر آسیب های ناشی از سقوط و ضربه مقاومت کند، در حالی که بافت ها و پانل های فلزی برس خورده اضافی در دو طرف به چسبندگی کمک می کنند.

این سبک کیف و قاب گوشی نوکیا ، باریک است و محافظت و استایل فوق‌العاده‌ای را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می‌کند.

کیف  Osophter به سبک چرم

به لطف این کیف Osophter، کلاس شما و گوشی تان حفظ می شود. این از چرم واقعی ساخته نشده است، اما اکثر مردم با دیدن آن به سختی می توانند تفاوت را تشخیص دهند. چرم PU مورد استفاده برای ساخت قسمت بیرونی قاب، بادوام است، نگهداری آن آسان است و فضایی از مدیران تجاری را القا می کند.

بهتر از همه، این کیف هرگز در هیچ محیطی نامناسب به نظر نمی‌رسند، بنابراین قطعاً این موردی است که نیازی به تعویض کیف دیگری در موقعیت‌های متفاوت ندارید. تلفن شما با یک پوسته داخلی TPU در جای خود نگه داشته می شود که تمام محافظت معمولی را که انتظار دارید را ارائه می دهد، در حالی که پوشش کیف در زمانی که از آن استفاده نمی کنید، روی صفحه نمایش شما می چرخد و از صفحه شما محافظت می کند. این سبک کیف و قاب گوشی نوکیا ، مورد پسند بسیاری از کاربران است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین نوارهای سفید کننده دندان

قاب کیف پول چرمی Noreve

نوکیا ۶.۱ شما لایق بهترین ها است و اگر به دنبال زیباسازی آن هستید، Noreve طیف وسیعی از قاب‌های چرمی را برای گوشی‌ها ارائه می‌کند. در واقع، پیدا کردن بسیاری از تولیدکنندگانی که می‌توانند برتر از Noreve باشند، سخت است.

این قاب از چرم طبیعی و زیبا ساخته شده و روکش داخلی نرمی دارد که گوشی شما را در خود جای داده و آن را ایمن نگه می دارد. اگر چرم سلیقه شما را در برنمی‌گیرد، پس می‌توانید مواد و رنگ‌های بسیاری دیگر را انتخاب کنید، از چرم دانه‌دار گرفته تا چرم پتینه کهنه فوق‌العاده ممتاز، بنابراین می‌توانید انتخاب خود را از میان کیف و قاب گوشی نوکیا ، متناسب با سلیقه و بودجه خود بسازید.

همچنین گزینه ای برای اضافه کردن یک گیره کمربند وجود دارد و هر کیف دارای فضایی برای دو کارت اعتباری است.

کیف و قاب گوشی نوکیا

کیف پایه هیبریدی Maikezi

اگر به چیزی نیاز دارید که کمی مستحکم باشد، احتمالاً به یک قاب ناهموارتر علاقه دارید. این کیس از Maikezi یک کیس دو لایه است، به این معنی که از TPU نرم و غیر جاذب و همچنین از مواد سخت تر پلی کربنات (PC) استفاده می کند.

این بدان معنی است که این کیس با تمام قابلیت جذب ضربه TPU همراه با دوام و سبکی رایانه شخصی ارائه می شود. ترکیبی عالی که در قاب های محافظ به خوبی با هم کار می کند. پوسته بیرونی برای افزایش چسبندگی قالب‌گیری شده است و پشت آن نیز دارای پایه افقی است که برای تماشای رسانه در حال حرکت عالی است. در حالی که پایه کمی شل است، قاب واقعاً اینطور نیست و باید به خوبی محافظت کند. می توانید انواع کیف و قاب گوشی نوکیا را با کمک زاکولا، از آمازون خرید کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود