تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,آبان,۰۲

خرید انواع مینی دوربین

نویسنده : تیم محتوا

مینی دوربین ها، دستگاه یا ابزار جدیدی است که به نام ‌های مختلفی مانند دوربین ‌های مخفی، دوربین‌ های کوچک بی‌سیم و بسیاری دیگر محبوبیت دارد. آنها دوربین های معاصر کوچک هستند و با چشم غیر مسلح قابل پنهان شدن هستند. آنها سرنخ های مفید و ارزشمند و همچنین اطلاعاتی برای بازرسان خصوصی و همچنین مجریان قانون هستند.

بهترین مینی دوربین ها

اگر بهترین کوچکترین دوربین را می‌خواهید، دوربین‌های Vouo ضد آب ۱۰۸۰P Full HD با لنز واید ۱۵۵ درجه برای شما مناسب است. این دوربین مینی پیشرفته، مجهز به ویژگی های تشخیص حرکت و دید در شب است. این یک دوربین ورزشی است که با کیت لوازم جانبی نصب شده است. این مینی دوربین را می توان برای اهداف مختلفی مانند مراقبت از کودک، مراقبت از حیوانات خانگی، نظارت بر خانه و تجارت و بسیاری موارد دیگر استفاده کرد.

اگر بودجه‌تان تمام شده است، اما همچنان می‌خواهید کوچک‌ترین دوربین را با بهترین ویژگی‌ها اما با کسری از هزینه در دسترس داشته باشید، به دوربین مخفی Pikooo Mini Spy Camera نگاه نکنید. این یکی از بهترین دوربین ‌ها است. این محصول با ویژگی های شگفت انگیز همراه با لوازم جانبی مانند گیره، کابل و همچنین یک دستگاه نصب برای اتصال سریع همراه است.

مینی دوربین

مشخصات کوچکترین دوربین های مخفی بی سیم

آنها شواهد محکم و دقیقی را ارائه می کنند. این دوربین‌ ها جاسوسی کمک زیادی به ما می‌کنند که از سرقت‌ها و همچنین جنایات قبل از وقوع آن‌ها هشدار دهیم. همچنین ممکن است بهترین مینی دوربین ردیاب دود را دوست داشته باشید. فناوری ساخت این نوع از دوربین ها در چند سال گذشته بسیار بهبود یافته است.

خرید یکی برای ملک مسکونی و تجاری شما نیاز به تصمیم گیری زیادی دارد. دوربین های کوچک، ممکن است پرهزینه باشند. از طرفی سرمایه گذاری خوبی هستند. در نظر بگیرید که کدام مدل نیازها و اهداف و همچنین بودجه شما را برآورده می کند. فقط از تولیدکنندگان معتبری خرید کنید که به چشم انداز و رسالت خود در ارائه دستگاه های باکیفیت با قیمت مناسب وفادار هستند. در این خصوص از طریق زاکولا اقدام کنید.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند لنوو

بررسی بهترین کوچکترین دوربین

خرید مینی دوربین یک ایده عالی برای افرادی است که می خواهند بدون جلب توجه بهترین عکس را بگیرند. خواه برای نظارت شخصی یا حرفه ای باشد، می توانید یک دوربین ردیابی کوچک بخرید که کیفیت تصویر خوبی را در هر شرایط نوری ارائه می دهد. در اینجا ده تا از کوچکترین دوربین های جاسوسی موجود آورده شده است:

مینی دوربین

دوربین مخفی Mini Spy Camera

این یکی از دوربین های کوچک است که با قابلیت ضدآب ۱۰۸۰P Full HD  با لنز ۱۵۵ درجه واید طراحی شده است.  دوربین مینی Vouo به طور کلی بهترین محصول در لیست در نظر گرفته می شود. این یک دوربین سوپرمینی با اندازه ۰.۹۲ اینچ و ۰.۶۰z است که برای نصب در خانه شما برای ضبط ویدیوها و تصاویر فوری بدون جلب توجه سوژه عالی است.

این مینی دوربین دارای یک لنز نوری با وضوح بالا است که زاویه دید وسیع ۱۵۵ درجه را ارائه می دهد. همچنین با سنسور سونی با یک پردازشگر تصویر CMOS بهتر ادغام شده است که یک ویدیوی فوق‌العاده ۱۰۸۰p HD  با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه، تصاویر فوری ۴۰۳۲ در ۳۰۲۴، ۱۲ متر پیکسل و همچنین دو تکه چراغ LED IR برای نمایش واضح در تنظیمات نور کم تولید می‌کند.

همچنین با ویژگی تشخیص حرکت و قابلیت ضبط حلقه ادغام شده است. تشخیص حرکت را می توان با حرکت یا فعالیت در جلو تنظیم کرد. هنگامی که حافظه به ظرفیت خود رسید، این دستگاه به طور خودکار فایل های قبلی را بازنویسی می کند. باتری لیتیوم یونی داخلی می تواند شصت تا هشتاد دقیقه کار کند یا همزمان دستگاه را ضبط و شارژ کند. بنابراین، دیگر نگران تمام شدن باتری ها نباشید.

این دوربین مینی برای باقی ماندن در تنظیمات شدید، همراه با یک قاب ضد آب سخت و همچنین سایر لوازم جانبی در نظر گرفته شده است.

پیشنهاد مطالعه :خرید لوازم جانبی PS5

 دوربین مخفی Pikooo Mini Spy Camera

بهترین دوربین جاسوسی کوچک ارزان قیمت برای ماشین است که قابلیت تشخیص حرکت، شش چراغ مادون قرمز و کابل های بلند دارد. وقتی امنیت و پول اولویت اصلی شماست، این مینی دوربین Pikooo بهترین گزینه است. همراه با این دوربین، انواع لوازم جانبی برای استفاده ثابت و همچنین قابل حمل را دریافت خواهید کرد.

لوازم جانبی شامل یک گیره ورزشی با یک نوار انعطاف پذیر، یک پایه چند منظوره، یک دستگاه نصب مانند یک گیره، یک پانل پشتی و یک پین تنظیم مجدد است. همچنین دارای کابل ۶.۵ فوتی برای نصب سریع و آسان است.  اتصال Wi-Fi برای استفاده از این دوربین لازم نیست. رمز عبور و برنامه مورد نیاز نیست تا کسی نتواند دوربین شما را هک کند. علاوه بر این، ۳۲ گیگابایت را پشتیبانی می کند. با این حال، شما باید کارت حافظه خود را خریداری کنید.

ابعاد این دستگاه تنها ۰.۹۵ در ۹۵.۰ در ۰.۹۵ است، بنابراین این دستگاه کوچک است و همچنین به راحتی می توان آن را پنهان کرد. فوق العاده و عالی به نظر می رسد. در حین شارژ فیلم ضبط می کند. زمان رکورد یک ساعت پس از قطع برق است.

مینی دوربین

PNZEO F3 Mini Cam

این مینی دوربین باWi-Fi  فعال شده و تشخیص حرکت دارد. یکی دیگر از دوربین ‌های کوچک وای فای موجود، دوربین کوچک PNZEO F3 است. این دارای ویژگی های شگفت انگیزی است و علاوه بر این، نصب آن آسان است و می توانید آن را تقریباً در هر جایی حمل کنید.

شما می توانید این وای فای را وصل کنید، بنابراین به شما امکان می دهد ویدیو را از راه دور در هر جایی که هستید مشاهده کنید. برای عملکرد، نیازی به اتصال این دوربین به شبکه ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دستگاه را روشن کنید و می توانید شروع به ضبط ویدیو کنید. با استفاده از این مینی دوربین می‌ توانید فیلم ‌ها و عکس ‌ها را در فضای وسیع ‌تری ضبط کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید لوازم جشن تولد کودک

با هفت چراغ مادون قرمز که به عنوان لامپ شب عمل می کنند یکپارچه شده است تا بتوانید فیلم های با کیفیت بالا را حتی در محیط های کم نور ضبط کنید. این دوربین به راحتی کار می کند. برای حمل و نقل و نصب سریع با آتل چند منظوره و پشتی ادغام شده است.

همچنین با یک باتری قابل شارژ ۶۵۰ میلی آمپری یکپارچه شده است که می تواند ۱.۵ ساعت ضبط را پشتیبانی کند. این همچنین می تواند با منبع برق معمولی در خانه یا ماشین شما شارژ شود. برای خرید این محصولات در سری مینی دوربین ها، از طریق زاکولا اقدام کنید.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود