معرفی برند ساعت MICHAEL KORS

معرفی برند
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

فناوری پیشرفته در قلب ساعت هوشمند MICHAEL KORS ACCESS، که با هر دو گوشی iPhone و Android سازگار است، از طریق مشارکت با Google و با استفاده از پلتفرم ساعت هوشمند Android Wear آنها امکان پذیر شده است. برند ساعت مایکل کورس یکی از مارک ها با اعتبار جهانی است که از جدیدترین فناوری ها در ساعت MICHAEL KORS خود استفاده نموده است.

ساعت مایکل کورس

ساعت های مایکل کورس

خط MICHAEL KORS ACCESS که برای نشان دادن اینکه فناوری و اتصال اجتماعی باید یکپارچه باشد، ردیاب‌ های فعالیت را طراحی کرده است و ثابت می‌کند که این دسترسی می‌ تواند هم جذاب و هم بدون دردسر باشد. مایکل کورس می گوید: مشتریان ما مد را دوست دارند و ۲۴ ساعته به آن متصل هستند. من فکر می کنم آنها از داشتن ارتباط اجتماعی و ردیابی سلامت و تناسب اندام در یک لوازم جانبی زیبا قدردانی خواهند کرد.

ساعتMICHAEL KORS  ویژگی‌های قابل تنظیمی را برای طرفداران خود ارائه می‌دهند که شامل صفحه ‌های نمایش انحصاری مایکل کورس که با کشیدن انگشت تغییر می‌کنند. چه طراحی کرنوگراف دیجیتالی برای باشگاه باشد و چه صفحه ‌نمایش متحرک و درخشان برای شب، تماما دارای طراحی های منحصر به فرد هستند که صدها ترکیب ممکن از صفحه نمایش، رنگ و شماره گیری فرعی را ارائه می کنند.

پیشنهاد مطالعه : خرید تابستانی از ایبی

یک ساعت هوشمند با صفحه نمایش لمسی مجهز به Android Wear که ارائه می دهد شامل به روز رسانی رسانه های اجتماعی و هشدارهای متنی و ایمیلی، اعلان های برنامه، کمک هوشمند از Google، ردیابی تناسب اندام داخلی، مچ بندهای چرمی و سیلیکونی قابل تعویض، نسخه های جذاب برای زنان و نسخه های اسپرت برای مردان و شارژ مغناطیسی می شود.

Qualcomm Snapdragon Wear 2100، یک سیستم روی یک تراشه (SoC) طراحی شده برای اطمینان از تجربه صفحه لمسی بسیار تعاملی است. جان آیدول، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل مایکل کورس می گوید: ما هیجان زده هستیم که به مشتریان خود ساعت های هوشمند و با ظاهری عالی ارائه می دهیم که به آنها کمک می کند تا در زندگی روزمره خود باقی بمانند و در عین حال سبک شخصی خود را منحصر به فرد بیان کنند.

ساعت مایکل کورس

مشتریان ساعت مایکل کورس زندگی پرمشغله و سریعی دارند و مجموعه MICHAEL KORS ACCESS به آنها اجازه می دهد در ارتباط بماند. دیوید سینگلتون، معاون مهندسی Android Wear می‌گوید: از جستجوی Google گرفته تا ساعت‌های هوشمند، گوگل تلاش می‌کند اطلاعاتی را که برای ارتباط با آنچه مهم‌تر است، به شما بدهد. ساعتMICHAEL KORS  و Android Wear با ساعت‌های هوشمند و زیبا که به شما کمک می‌کنند در زندگی روزمره و در عین حال بیان سبک شخصی‌تان، برتر باشید.

MICHAEL KORS ACCESS در ۱۸ کشور جهان از طریق یک کمپین تبلیغاتی دیجیتال و چاپی جهانی، از جمله ویدئویی با حضور Zendaya و Martha Hunt، راه اندازی شد. این ساعت های هوشمند، از ۳۵۰ دلار شروع می شود. ردیاب های فعالیت از ۹۵ دلار قیمت گذاری شده است که می توانید برای تهیه آنها و خرید از سایت های معتبر، از طریق زاکولا اقدام کنید.

پیشنهاد مطالعه : معرفی ادکلن های اورجینال تابستانی

درباره مایکل کورس

مایکل کورس یک طراح مشهور جهانی و برنده جوایز لوازم جانبی لوکس و پوشاک آماده است. شرکت همنام او که در سال ۱۹۸۱ تأسیس شد، در حال حاضر طیف وسیعی از محصولات را تحت مجموعه مایکل کورس زنانه و مردانه مایکل کورس، از جمله لوازم جانبی، کفش، ساعت، جواهرات، لباس های آماده و مجموعه کاملی از محصولات عطر تولید می کند.

فروشگاه‌ های مایکل کورس، مستقیماً یا از طریق شرکای صدور مجوز، در برخی از معتبرترین شهرهای جهان از جمله نیویورک، بورلی هیلز، شیکاگو، لندن، میلان، پاریس، مونیخ، استانبول، دبی، سئول، توکیو و هنگ فعالیت می نمایند. در واقع، مایکل کورس یک برند جهانی سبک زندگی لوکس است تا ساعت هوشمند نمایشگر خود را به عنوان بخشی از خط لوازم جانبی فناوری پوشیدنی، معرفی کند. ساعت MICHAEL KORS  نیز بخشی از این صنعت مد روز است. این خط به سمت مصرف کننده متمرکز بر مد طراحی شده است و فناوری نوآورانه را با سبک استثنایی از یک رهبر در مد لوکس ترکیب می کند.

ساعت مایکل کورس

ساعت‌های مایکل کورس مجوز ساخت توسط گروه فسیل را دارند. با موافقت نامه مجوز، Fossil Group خاطرنشان می کند که اکثریت عمده محصولات آنها از منابع بین المللی تهیه می شود و ساعت ها عمدتاً از آسیا با تلاش های هماهنگ از طریق شرکت تابعه آنها در هنگ کنگ، (Fossil Limited (Fossil East تهیه می شوند.

پیشنهاد مطالعه : انواع کوله پشتی لپ تاپ

با این حال، باید بدانید که تمام ساعت‌های مایکل کورس ساخته شده توسط گروه فسیلی یا در سوئیس یا چین مونتاژ می‌شوند و بیشتر ساعت‌های ساعت در ژاپن برای صادرات ساخته می‌شوند. حرکات ساخت ژاپن شامل کوارتز میوتا، کوارتز ETA سوئیسی و کوارتز چینی است. از سوی دیگر، این قطعات اغلب در تایلند و چین و سایر کشورهای ارزان قیمت ساخته می شوند، در حالی که بند های چرمی از ایتالیا تهیه می شوند.

می توانید برای خرید ساعت مایکل کورس اورجینال از سایت های معتبر خارجی، از طریق زاکولا اقدام کنید و متناسب با نیاز خود، از میان ساعت های جذاب و پیشرفته این برند، بهترین را برای خود انتخاب کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]