خرید کفش های برند مایکل کورس

معرفی برند
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

هر برند لوکس زمانی که مورد پسند طرفدارانش قرار می گیرد، امتیازات خاص خود را دارد. یکی از این برندهای مد رده بالا قطعا برند مایکل کورس خواهد بود. شما ممکن است آن را فوق العاده یا شیک بنامید که انتخاب مد شما را تقویت می کند، این مزیت، آن را در صنعت کفش، بزرگ کرده است. چیزی که در حال حاضر با لباس های ورزشی برای زنان مطرح شده است، یک برند مد تمام عیار است که محصولات بزرگی مانند جیمی چو و ورساچه را به دست آورده است.

کفش های مایکل کورس

وقتی یک جفت کفش برند مایکل کورس دارید، دوست دارید هر جا که می روید آن را به رخ بکشید. جفت کفش های مارک دار که با برچسب لوکس همراه هستند، عشق، حمایت و سبکی را منتقل می کنند که در کفش های مردانه و زنانه مارک، خود را نشان می دهد.

برند مایکل کورس

مزایای داشتن کفش مایکل کورس

بنابراین، دلایلی را برای آورده ایم که چرا کفش های این برند محبوب و پرطرفدار هستند:

راحتی بسیار بالا:

کفش‌ های کتانی مایکل کورس با چرم طبیعی و سایر پارچه‌هایی از این دست ساخته شده ‌اند که قرار است همراه پای شما باشند. اینها کفش های مردانه ای هستند که برای ظاهر روزمره شما بسیار راحت خواهند بود. آنها برای دویدن، یا فعالیت های شدید در نظر گرفته شده اند. از سوی دیگر، پاشنه های مایکل کورس ثبات و کنترل را برای جلوگیری از درد و آسیب پا، مچ پا و پاشنه به وجود می آورد زیرا به این روش طراحی شده اند.

کفش ‌های کتانی لوکس، برای بازی ‌هایی طراحی شده اند که ورزشکاران نیاز دارند هنگام بازی راحتی و پشتیبانی از پاهای خود را داشته باشند. کفش ‌های برند مایکل کورس برای راحتی پاهای شما طراحی شده ‌اند، چه رسد به جذابیت و زرق و برقی که این طرح‌ ها برای شما دارد. مواد توری، دارای سوراخ های ریزی هستند که به کاهش گرما و ایجاد رطوبت کمک می کند که اغلب منجر به بوی پا و آلرژی می شود و همین امر، این کفش را بسیار راحت می کند.

پیشنهاد مطالعه :بهترین کوله پشتی کودکان

جایگزین مناسبی برای هر برند:

شما انواع کفش های مارک دار مردانه و زنانه را با برچسب لوکس و شیک دارید. چه به دنبال دمپایی برند مایکل کورس یا کفش های پاشنه بلند باشید. اما، این کفش های طراحی شده، تماما راه حل مد هستند که می توانند به عنوان جایگزینی برای هر برند کفش دیگر استفاده شوند. به لطف تنوع، می توانید کفش های این برند را با هر چیزی بپوشید.

برند مایکل کورس

طراحی لوکس کفش های مایکل کورس:

چرا نباید از کفش های  برند مایکل کورس به عنوان اکسسوری یا به عنوان لباس نام ببرید، به این دلیل است که آنها یک خط کاملا متفاوت هستند که برای یک استایل شیک و متفاوت ضروری است. این کفش های طراحی شده، محصول یک نهاد جداگانه هستند، زیرا بدون آنها استایل شما ناقص است. خط کفش های مد این برند به قدری شیک است که می توانید آن ها را به راحتی با لباس های خود ست کنید..

جدای از انواع معمولی که از ترکیب بوم و لاستیک استفاده می‌کنند، پارچه ‌هایی مانند چرم و مواد پارچه ‌ای نیز وجود دارد، کفش‌ های برند مایکل کورس که امروزه در بازار موجود است، دارای سبک ‌ها و طرح‌ هایی هستند که مطابق با آخرین روندها هستند و ظاهری فوق العاده و محبوب را به طرفداران این برند ارائه می کند.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین ماساژورهای سر

نوآوری در کفش های پاشنه بلند

آیا می دانستید که تحقیقات نشان می دهد که مردم ما را بر اساس کفش هایمان از نظر روانی قضاوت می کنند؟ علاوه بر این، تحقیقات می ‌افزاید که کفش ‌هایی که به خوبی نگهداری شده و جذاب هستند، می‌توانند تصویری دقیق را در نگاه اول انتقال دهند.

صرف نظر از مد جدیدی که در اطراف خود می بینیم، یک چیز کاملا روشن است. کفش پاشنه بلند بهترین دوست یک زن است. منطقی است که مرلین مونرو گفت که به یک دختر یک جفت کفش پاشنه بلند بدهید و خواهید دید که او می تواند دنیا را فتح کند. بسیاری از طراحان سعی می‌ کنند کفش‌های پاشنه‌دار نوآورانه‌ای ارائه کنند و در انجام این کار عالی بوده‌اند، برند مایکل کورس یکی از آنهاست.

برند مایکل کورس

درباره مایکل کورس

این برند در سال ۱۹۸۱ توسط مایکل دیوید کورس طراح مد آمریکایی تاسیس شد. این یکی از مشهورترین برندهایی است که به دلیل مجموعه ای از لوازم جانبی و پوشاک بی انتها جوایزی را کسب کرده است. دفتر مرکزی آن در نیویورک، ایالات متحده آمریکا است. بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه در سراسر جهان و بیش از ۴۰۰ فروشگاه در ۸۹ کشور جهان دارد.

این شرکت، محصولات برتر خود را در نیویورک، لندن، پاریس، میلان، توکیو، هنگ کنگ، سئول، سنگاپور، دبی و استانبول دارد. بازار هدف برند مایکل کورس شامل گروه سنی ۲۵ تا ۵۴ سال با درآمد سالانه بیش از ۵۰۰۰۰ دلار است. از این رو این برند با توجه به استراتژی قیمت گذاری برتر، طبقه متوسط ​​رو به بالا را هدف قرار می دهد.

پیشنهاد مطالعه :خرید دوچرخه های ثابت قابل حمل

مایکل کورس طیف وسیعی از کفش های پاشنه بلند را برای خانم ها در زیر دسته کفش های پاشنه دار ارائه می دهد. ترندهای جهان، بیشترین پیگیری را در سراسر جهان در خصوص محصولات مد روز دارند. از آنجایی که مایکل کورس یک برند آمریکایی است، توده مردم نیز از آن استفاده می کنند.

اگر به دنبال کفش های لوکس برند مایکل کورس هستید، می توانید از سایت های معتبر خارجی همچون آمازون آن را تهیه کنید. برای خرید از سایت آمازون، کارشناسان زاکولا شما را یاری می کنند. خرید از سایت های خارجی و پرداخت ارزی سفارش کالا با زاکولا بسیار آسان خواهد بود.

 

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]