تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,فروردین,۲۵

خرید بهترین کفش های طبی مردانه

نویسنده : تیم محتوا

همه کفش ‌ها یکسان ساخته نمی ‌شوند و این در مورد کفش طبی مردانه نیز صادق است. مردان مخصوصاً در حرفه پرستاری به کفش ‌های راحتی نیاز دارند که قابل اعتماد باشد و بتواند در برابر فعالیت ‌های بدنی زیاد مقاومت کند. در اینجا برخی از بهترین نمونه های کفش طبی مردان آورده شده است. می توانید این محصولات را از آمازون خریداری کنید. در این خصوص خدمات زاکولا می تواند به شما کمک کرده و کالای سفارشی شما را در آدرس ایران تحویل کند.

پیشنهاد مطالعه :خرید عینک مسدود کننده نور آبی

کفش دویدن مردانه New Balance مدل ۱۵۴۰ V3

کفش دویدن مردانه نیوبالنس ۱۵۴۰ V3 با مواد و فناوری های درجه یک برای کسانی که به دوام و راحتی اهمیت می دهند ساخته شده است. این کفش که با فناوری زیره میانی ENCAP ساخته شده است، فوم سبک وزن را با لبه پلی اورتان ترکیب می کند تا به پشتیبانی تمام روز و دوام چشمگیر کمک کند.

طراحی کفش طبی مردانه دارای سیستم ROLLBAR برای پایداری بیشتر است و رویه های قابل تنفس از مش و مواد مصنوعی ساخته شده است.

کفش طبی مردانه

کفش دویدن مردانه Brooks Adrenaline GTS 19

این کفش، برای دوندگان با تمام گزینه هایی که به دنبال پشتیبانی هستند، عالی است. سیستم پشتیبانی جدید فراتر از پاها روی آسیب پذیرترین قسمت بدن یک دونده تمرکز می کند. این کفش ‌ها مقدار مناسبی از بالشتک را در هر مرحله فراهم می‌کنند تا در دویدن، راه رفتن و زندگی روزمره خود راحت باشید.

تعادل کامل ساختار و نرمی، این کفش دویدن مردانه GTS 19  یک گزینه عالی برای پرستاران مرد با انواع مختلف سلیقه است. بالشتک BioMoGo و DNA LOFT به اندازه کافی تکیه گاه وسط پا را فراهم می کند تا قوس ها پشتیبانی شوند. اگرچه زیره میانی کفش طبی مردانه به اندازه کافی با بالشتک پر شده است، اما به اندازه کافی بادوام است.

چیزی که این کفش را واقعاً خاص می کند، سیستم پشتیبانی جامع GuideRails است که با ثابت نگه داشتن و محکم نگه داشتن پاها همراه می شود، بنابراین از آسیب زانو و درد زانو جلوگیری می کند. ظاهر کفش حتی بهتر است از رویه ۳D Fit Print  با جزئیات مش تا زیره لاستیکی مقاوم در برابر لغزش استفاده شده و شما ظاهر ساده و مدرنی را که این کفش ارائه می دهد دوست خواهید داشت.

پیشنهاد مطالعه :انواع ماساژور بی سیم پا

 کفش مردانه Encore Gust Slip-On Merrell

این کفش طبی مردانه با کفی و یقه بالشتکی طراحی شده است. بالشتک هوای مرل در پاشنه ضربه را جذب می کند.

این کفش ها انتخابی ایده‌آل برای پرستاران مرد هستند؛ زیرا ترکیبی از کفش کتانی و پاپوش خواهند بود. این کفش مردانه Merrell Encore Gust Slip-On از این قاعده مستثنی نیست. راحتی یک کفش لغزنده با دوام و انعطاف پذیری ترکیب شده است که برند مرل از سال ۱۹۸۱ به آن معروف بوده است.

این دوام همان چیزی است که این کفش ها را به گزینه ای عالی برای پرستاران مرد تبدیل می کند. قسمت رویی کفش از ۱۰۰% چرم ساخته شده است که یک آستر مشبک قابل تنفس را می پوشاند. چرم کفش طبی مردانه ظاهری شیک می دهد در حالی که آستر مشبک رطوبت را از پاها دور نگه می دارد و از تعریق و لغزش جلوگیری می کند.

زیره میانی دارای بالشتک و پشتیبانی است و قسمت پاشنه آن دارای بالشتک اضافی برای جذب ضربه در هر مرحله است. زیره لاستیکی به هر سطحی محکم می ‌چسبد و شما را در هر شیفت کاری ایمن نگه می ‌دارد.

کفش طبی مردانه

 کفش پیاده روی مردانه بروکس

حداکثر پشتیبانی را از این کفش دریافت خواهید کرد. پاها و بقیه بدن توسط رولبار مورب پیشرفته پشتیبانی می شود که در هر قدم با شما می ماند تا هر مرحله به طور کامل پشتیبانی شود. مفاصل همچنین با بالشتک BioMoGo در زیره میانی محافظت می شوند که به هر پا قالب می زند تا ترکیب کاملی از حمایت و نرمی احساس شود.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین اتوسکوپ دیجیتال هوشمند

. Nike Men’s Air Monarch IV Cross Trainer

این کفش ‌های کتانی مردانه با ویژگی‌ های رویه چرمی برای دوام و پشتیبانی ساخته شده‌اند، در حالی که سوراخ‌ها جریان هوا را در طول هر پوشیدن کفش فراهم می‌کنند. راحتی بالشتکی و پشتیبانی بادوام را در این کفش طبی مردانه خواهید دید.

یک کفه میانی فوم سبک وزن با واحد کف هوای محصور شده تمام قد، هر قدم را بالشتک می‌کند و راحتی تمام روز را در کفش‌های نایک شما فراهم می‌کند. پرستارانی که مجبورند برای یک شیفت طولانی روی پاهای خود بایستند از حمایت و بالشتکی که Nike Air می تواند ارائه دهد، قدردانی خواهند کرد. آنها همچنین به لطف زیره لاستیکی که باعث ایجاد کشش در لغزنده ترین سطوح می شود، محکم هستند.

کفش طبی مردانه

 پاپوش کابریو حرفه ای مردانه Sanita

این یک پاپوش های حرفه ای برای مردان است. سبک کابریو دارای رویه چرم مشکی با کفی پوشانده شده و یک کفی میکروفیبر با کفی آناتومیک مناسب است. پاپوش برای بسیاری از پرستاران مرد کفشی است که بسیار راحت بوده و پوشیدن آن آسان است.

این پاپوش های حرفه ای کابریو مردانه سانیتا مزایای زیادی را ارائه می دهد. از سال ۱۹۰۷، سانیتا پاپوش‌هایی را با ساختار برتر می‌سازد. آنها با ساختن این کفش تمام این تجربه را به منصه ظهور رساندند. همه چیز با رویه ۱۰۰٪ چرم طبیعی شروع می شود.

کف کفش طبی مردانه از پلی اورتان بادوام به شکل سنگی ساخته شده است به طوری که هر پله کاملاً از پاشنه تا نوک پا جریان دارد. همچنین یک بستر حمایتی وجود دارد که برای پرستاران با قوس بلند یا کم ایده آل است. همچنین از پنجه پهن که به جلوگیری از درد و گرفتگی انگشتان پا در پایان یک شیفت کاری طولانی کمک می کند، قدردانی خواهید کرد.

می توانید این کفش های فوق العاده راحت و با دوام را از آمازون تهیه کنید. کارشناسان زاکولا برای نهایی کردن فاکتور خرید شما از آمازون و سپس تحویل کالا در آدرستان در ایران، شما را یاری می کنند.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود