تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,خرداد,۲۶

بهترین هدفون‌ JBL جی بی ال

نویسنده : تیم محتوا

JBL هدفون های فوق العاده ای دارد که با باس فراوان و طرح های رنگارنگ به بازار عرضه می شوند می شوند. در اینجا بهترین هدفون‌ JBL موجود در بازار را گردآوری کرده‌ایم، از هدفون‌های بی‌سیم آن گرفته تا هدفون های پر از باس که از دی‌جی‌ها الهام گرفته‌اند. این شرکت بخشی از Harman است که متعلق به سامسونگ می باشد و سایر برندهای صوتی آن شامل AKG، Harman Kardon و Mark Levinson هستند. هارمن مسئول ارائه صدا برای مصرف کنندگان در سراسر جهان است. بنابراین می توان گفت که در مورد کیفیت صدا همه چیز می داند.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین کیبورد گیمینگ

هدفون های برتر جی بی ال

JBL Reflect Flow

بیس و زمان بندی خوب، استقامت عالی و قیمت مناسب، این هدفون را به بهترین هدفون JBL تبدیل کرده است که با قیمت ۶۹.۹۹ دلار عرضه می شود. این هدفون با جزئیات عالی، بیس قوی، عمر باتری مناسب می تواند دینامیک بهتری داشته باشد. با هدفون ورزشی بی سیم واقعی، JBL کار خود را در این بازار محبوب کرد. Reflect Flow صدای بیس سنگینی را ارائه می دهند که برای ورزشکاران ایده آل است، به خصوص اگر نمی خواهید به هدفون های عظیم متوسل شوید.

عمر باتری نیز قابل توجه است، ۱۰ ساعت در هدفون یا ۳۰ ساعت با قاب شارژ را خواهید داشت. از نظر صدا، آنها واضح و با جزئیات زیاد هستند و در واقع زمان بسیار خوبی دارند. بیس به‌طور مناسبی جادار است، در حالی که سازها بدون توجه به پیچیدگی آهنگ‌ها کاملاً متمایز هستند. این قابلیتها، آنها را به یکی از بهترین هدفون JBL تبدیل می کند.

بهترین هدفون‌ JBL

JBL Tune600BTNC

این یک جفت هدفون بلوتوثی قدرتمند و با قابلیت حذف نویز است که با قیمت ۴۹.۹۹ دلار به فروش می رسد. وزن زیاد، جزئیات چشمگیر، ANC خوب و عمر باتری و باس بسیار بالا به راحتی آن را بهترین کرده است. این گوشی‌ها اتصال بی‌سیم بلوتوث، حذف نویز و عمر باتری دو رقمی را ارائه می‌دهند.

آنها مطمئناً بسیار جذاب به نظر می رسند. بیس قوی و محکم است و وزن و قدرت زیادی دارد. این فرکانس‌های پایین عمق و سنگینی را می‌دهد که با بسیاری از هدفون‌های موجود در این گروه قیمتی مطابقت ندارد. جابجایی‌های دینامیکی با دقت انجام می‌شوند، در حالی که در کل محدوده فرکانس واضح و مطمئن به نظر می‌رسند. یکی از مشکلات این است که باس در برخی مواقع ممکن است کمی سرکوب کننده باشد.

قابلیت حذف نویز و طول عمر باتری در بهترین هدفون JBL چشمگیر است که ۱۲ ساعت با قابلیت حذف نویز و بی سیم، ۲۲ ساعت با حذف نویز خاموش، یا ۳۰ ساعت در صورت وصل شدن با حذف نویز روشن دوام خواهد داشت. شما می توانید این هدفون های جذاب جی بی ال را از سایت های خارجی، از طریق زاکولا خرید کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع اسکیت کفشی

 JBL Club 700BT

این هدفون با باس سنگین، برای موسیقی رقص ساخته شده است که با قیمت ۱۴۹.۹۵ دلار در فروشگاه های آنلاین خارجی به فروش می رسد. ویژگی قوی ارائه کننده باس پانچی، جزئیات مناسب، بیس بیش از حد متعادل، از مزیت های این محصول به عنوان بهترین هدفون JBL است.

هدفون های بی‌سیم‌ Club 700BT برای دی‌جی‌هایی که در حال حرکت هستند، طراحی می‌شوند. طراحی حجیم روی گوش را ارائه می‌کنند که روی باس سنگین ارائه می‌شود. آنها همچنین دارای عمر باتری ۵۰ ساعت و پشتیبانی از دستیارهای صوتی الکسا و گوگل هستند. با این حال، با وجود این ویژگی‌ها، آنها می‌توانند بسیار مقرون به صرفه باقی بمانند.

آنها برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار ساخته شده اند و شارژ شدن آن در کمتر از دو ساعت و بسیار سریع است. کنترل ها بصری هستند و حالت TalkThru در آن طراحی شده است که صدای موسیقی را کاهش می دهد تا بتوانید بدون برداشتن هدفون با کسی چت کنید.

از نظر عملکرد، این بهترین هدفون‌ JBL ، جزئیات مناسبی را انتخاب می کنند و حس واقعی فضا را ارائه می دهند. همانطور که برای یک جفت هدفون باشگاهی تصور می کنید، صدای بیس زیادی برای لذت بردن وجود دارد . در واقع گاهی اوقات، کمی بیش از حد است. اما اگر آهنگ‌های پایین‌تر را زیاد دوست دارید، اینها گزینه ای مناسب برای شما هستند.

بهترین هدفون‌ JBL

JBL Tune 750BTNC

این یک یک جفت هدفون مقرون به صرفه با امکانات فراوان است که با قیمت ۹۹.۹۵ دلار عرضه می شود. این گوشی‌های بی‌سیم و حذف‌کننده نویز، ارزان‌تر از مدل‌های Club بالا هستند و همچنین جمع‌وجورتر می باشند و می‌توانند به راحتی جمع شوند و در جیب کت یا کیف قرار گیرند.

عمر باتری قابل توجه است، ۱۵ ساعت با بلوتوث و حذف نویز فعال، ۲۲ ساعت با بلوتوث به تنهایی، یا ۳۰ ساعت با سیم کشی با خاموش کردن نویز روشن است. آنها نیز فقط در دو ساعت شارژ می گیرند. اگر می‌خواهید با غیرفعال کردن حذف نویز مقداری باتری صرفه‌جویی کنید، خوشحال خواهید شد که بدانید طراحی روی گوش به تنهایی نویز زیادی را کاهش می‌دهد.

پیشنهاد مطالعه :خرید کنسول های Xbox 360

در بهترین هدفون‌ JBL ، صدا به سمت پایین است که برخی از تعادل را در سراسر محدوده فرکانس از دست می دهد. اما با توجه به قیمت، این انتخاب مناسبی است. بیس انرژی زیادی به آهنگ ها می دهد و تجربه شنیداری خوبی را ایجاد می کند. این برای همه ژانرهای موسیقی به خوبی کار نمی کند. اما اگر هیپ هاپ یا راک خاص شما باشد، مطمئنا صوتی جذاب به شما می دهد.

بهترین هدفون‌ JBL

 JBL Club 950NC

در این هدفون، کیفیت ساخت جامد با صدایی سرگرم کننده روبرو می شود. این هدفون با قیمت ۱۹۹.۹۵ دلار عرضه می شود. این هدفون ها در این لیست بالاتر از هدفون های JBL Club 700BT قرار دارند. گفته می‌شود، آنها مانند همتایان خود، صدایی دلپذیر و باس سنگین با الهام از برخی دی‌جی‌های فوق‌ستاره را ارائه می‌دهند.

به این ترتیب، در بهترین هدفون‌ JBL ، باس نه تنها به شکل یک دکمه اختصاصی تقویت باس بلکه در تعادل صدا که به سمت پایین‌تر منحرف می‌شود، بسیار معمول است. همچنین تنظیمات EQ مختلفی برای امتحان وجود دارد که مطمئناً سرگرم‌کننده است. عمر باتری کافی نیز وجود دارد. ۲۲ ساعت با بلوتوث و حذف نویز فعال، ۵۵ ساعت با حذف نویز خاموش، یا ۳۰ ساعت در صورت وصل شدن با استفاده از کابل ارائه شده با حذف نویز روشن را در اختیار شما قرار می دهد.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود