تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,تیر,۲۴

درباره برند معتبر لاجیتک

نویسنده : تیم محتوا

برند لاجیتک بهترین‌ محصولات را برای کسب‌وکارها ارائه می‌کند که دارای قابلیت اطمینان و مقرون به صرفه هستند. لاجیتک با طیف وسیعی از سخت‌افزار، نرم‌افزار و خدمات، راه‌حل مناسبی را برای مشاغل در هر اندازه ارائه می‌کند. چه به دنبال ابزار جانبی، قلم، کیس یا راه حل AV باشید، محصولات لاجیتک با دوام ساخته شده اند. راه حل های نرم افزاری پیشرفته آنها اتصال، همکاری و اشتراک گذاری با همکاران و مشتریان را آسان می کند.

شرکت Logitech

برند لاجیتک تمرکز خود را به عنوان یک شرکت سوئیسی بر کیفیت و نوآوری محصولات خود قرار داده است. این شرکت محصولاتی را طراحی می نماید که در زندگی روزمره مردم جایگاه ویژه ای دارد. آنها با سابقه ای ۴۰ ساله در این حوزه، تخصص خود را توسعه داده و در سطح جهان محصولات لاجیتک را عرضه می کنند.

تمرکز محصولات این برند بر نحوه ارتباط و تعامل مشتریان با دنیای دیجیتال است. آنها طراحی را در مرکز همه چیزهایی که ایجاد می کنند که در بخش های مختلف کاربرد دارد تا تجربیات واقعا منحصر به فرد و معنی دار را ایجاد نماید.

برند لاجیتک با محصولاتی که تقریباً در همه کشورهای جهان فروخته می‌شود، محصولاتی را طراحی می‌کند که به کسب‌وکارها کمک کرده و از طریق موسیقی، بازی، پخش جریانی، ویدیو و محاسبات، افراد را به هم نزدیک می‌کند.

برند لاجیتک

موس و کیبورد

موس و صفحه کلید لاجیتک ترکیبی عالی برای کسب و کارهایی است که به دنبال ارتقای فناوری خود هستند. اینها شامل محدوده MX سطح مبتدی است که شامل چندین دکمه قابل نقشه برداری است که می توانند برای برنامه های مختلف برای افزایش کارایی و راحتی طراحی شوند.

برند لاجیتک طیف وسیعی از دستگاه‌های لاجیتک را با تحویل سریع در سراسر کشور در دسترس داریم تا بتوانید در اسرع وقت آخرین نسخه‌ها را دریافت کنید. سیستم های خود را به برند Logitech ارتقا دهید و دستگاه های ورودی عالی برای کسب و کار خود را امروز دریافت کنید.

کیبورد آی پد

قاب‌های صفحه ‌کلید آی‌پد برند لاجیتک بهترین گزینه هستند. با یک صفحه کلید کامل و یک قاب محافظ، می‌توانید با اطمینان در حال حرکت کار کنید. کیبوردهای آن‌ها با در نظر گرفتن راحتی و دوام طراحی شده‌اند و در عین حال سبک هستند.

با یک صفحه کلید با اندازه کامل و کلیدهای میانبر، می توانید کارهای بیشتری را سریعتر انجام دهید، چه در حال تایپ یک سند یا پیمایش در وب باشید. نگاهی آنلاین بیندازید یا با تیم صحبت کنید تا در مورد محدوده صحبت کنید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین کیس های شارژ ایرپاد

تاریخچه لاجیتک

برند لاجیتک که در سال ۱۹۸۱ در لوزان، سوئیس تأسیس شد و به سرعت به سمت محصولات سیلیکون گسترش یافت، شروع به اتصال مردم از طریق لوازم جانبی رایانه‌ای نوآورانه و بسیاری از اولین‌های صنعت، از جمله ماوس بی‌سیم مادون قرمز، ماوس لیزری و غیره کرد.

این برند ارزش نوآوری جسورانه و بنیانگذاران خود، پیرلوئیجی زاپاکوستا، جاکومو مارینی و دانیل بورل، رئیس بازنشسته را به خوبی می داند. Logitech International SA  یک شرکت هلدینگ است که در زمینه طراحی، ساخت و بازاریابی لوازم جانبی رایانه‌های شخصی، تبلت‌ها و سایر پلتفرم‌های دیجیتال فعالیت می‌کند.

برند لاجیتک هدست، بلندگو، موس، کیبورد و وب کم را ارائه می دهد. برند این شرکت شامل Logitech، Jaybird، Ultimate Ears، Logitech G، ASTRO Gaming و Blue Microphones است. این شرکت توسط دانیل بورل، پیرلوئیجی زاپاکوستا و جاکامو مارینی در ۲ اکتبر ۱۹۸۱ تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در لوزان، سوئیس است.

برند لاجیتک

آمار شرکت بین المللی لاجیتک

لاجیتک بین المللی SA (Logitech) یک طراح، توسعه دهنده، تولید کننده و بازاریاب لوازم جانبی موبایل و کامپیوترهای شخصی است. این شرکت محصولاتی مانند صفحه کلید و ترکیبی، وب کم، دسکتاپ، ماوس، دستگاه های اشاره گر، پدهای بازی، لوازم جانبی تبلت، کامپیوترهای صوتی، پوشیدنی صوتی و بی سیم، ویدئو، بازی های رایانه شخصی و سیستم های کنترل سرگرمی خانگی را ارائه می دهد.

همچنین نقاط پایانی ارتباط ویدیویی با کیفیت بالا (HD)، نرم‌افزار زیرساخت و سخت‌افزار سیستم‌های کنفرانس ویدئویی پخش زنده و HD را برای استقرار ویدئو فراهم می‌کند. برند لاجیتک محصولات خود را از طریق توزیع‌کنندگان بین‌المللی و منطقه‌ای، بازرگانان انبوه، بازرگانان آنلای ، فروشگاه‌های تخصصی، فروشگاه‌های رایانه و مخابرات و خرده‌فروشان الکترونیکی به بازار عرضه می‌کند. این شرکت محصولات خود را تحت برندهای Logitech G، Ultimate Ears، Streamlabs، Blue Microphones، Jaybird، Logitech و ASTRO Gaming به فروش می رساند.

لاجیتک در سراسر قاره آمریکا، اروپا، آسیا-اقیانوسیه، آفریقا و خاورمیانه فعالیت دارد. دفتر مرکزی لاجیتک در لوزان، سوئیس قرار دارد.

مزایای لاجیتک

از جمله مزایای برند لاجیتک می توان به گزینه های ذیل اشاره نمود:

پیشنهاد مطالعه :تخفیف های پرایم دی آمازون

برند با تجربه

لاجیتک با ریشه در فن آوری سوئیسی به سرعت خود را به عنوان یک پیشرو معرفی کرد. در طول سال ها، لاجیتک تعدادی از محصولات نوآورانه، از جمله اولین ماوس بی سیم جهان را توسعه داده است. امروز، لاجیتک متعهد به ارائه یک تجربه کاربری یکپارچه به مشتریان است.

راه حل های پایدار

لاجیتک متعهد به پایداری و ایجاد تأثیر مثبت با گنجاندن شیوه های پایدار در کل سبد محصولات خود است. آنها به طور فعال ردپای کربن و ضایعات خود را کاهش می دهند و محصولات پایدارتری را توسعه می دهند که برای کسب و کارهای سازگار با محیط زیست عالی هستند.

برند لاجیتک

طیف گسترده ای از محصولات

برند لاجیتک محصولاتی با کیفیت بالا ارائه می کند که برای ماندگاری طراحی شده اند. طیف آنها به گونه ای طراحی شده است که با نیازهای مشاغل در هر اندازه، از دفتر خانگی گرفته تا میز گرم، مطابقت داشته باشد. همه محصولات با قطعات با کیفیت ساخته شده اند و راه حل های بادوام، قابل اعتماد و مقرون به صرفه را برای هر محیط اداری ارائه می دهند.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع هارد درایو

خرید محصولات لاجیتک

شما می توانید محصولات این برند را از سایت های معتبر خارجی مانند آمازون تهیه کنید. کارشناسان زاکولا برای خرید محصولات برند لاجیتک شما را راهنمایی کرده و سفارش شما را از آمازون تحویل می گیرند و به آدرس شما در ایران ارسال می کنند. می توانید خدمات زاکولا را در بهترین کیفیت دریافت کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود