تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,مهر,۲۸

راهنمای راه اندازی برند زیبایی در Sephora

نویسنده : تیم محتوا

در زیر راهنمای گام به گام برای راه اندازی برند زیبایی در سفورا ارائه شده است که شامل ساخت و ارسال محصول شما، ثبت نام، آماده سازی نمونه ها، برنامه ریزی و اجرای استراتژی آموزشی است. در نهایت فروشگاه خود را راه اندازی و بازاریابی کنید.

ساخت فروشگاه خود در سفورا

قبل از دریافت سفارش خرید، برای تولید محصول تحت فشار نباشید. داستان‌های زیادی از برندها وجود دارد که زیر بار می‌روند، زیرا آنها موجودی را برای معامله‌ای تولید کردند که هرگز انجام نشده است. هنگامی که مشتری خود را دارید، در سریع ترین زمان ممکن در صف تولید کننده خود قرار بگیرید. در اینجا مواردی وجود دارد که هنگام کار با سفورا خود برای انجام سفارش باید در نظر داشته باشید:

قبل از اینکه وارد تولید انبوه شوید، نمونه های ماکت خود را بررسی کنید.

هنگام راه اندازی برند زیبایی در سفورا نمونه های محصول خود را دریافت کرده و آنها را به طور کامل بررسی کنید. از تیم خود بخواهید آنها را نیز مورد بررسی قرار دهند تا چیزی از دست ندهید. در حالی که این کار زمان تولید محصول نهایی را افزایش می دهد، اما اگر به هر دلیلی نیاز به تغییر داشته باشید، در دراز مدت در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کند. وقتی وارد تولید انبوه شدید نمی توانید به عقب برگردید.

راه اندازی برند زیبایی در سفورا

به سازنده خود یک مهلت زود هنگام بدهید.

به آنها مهلتی زودتر از مهلت واقعی دریافتی از Sephora بدهید. همیشه تاخیر وجود دارد، به خصوص در اولین حرکت شما. هنگام محاسبه جدول زمانی خود، تعطیلات و بررسی های گمرکی را در نظر بگیرید.

محصولات را قبل از ارسال به Sephora شخصا بررسی کنید.

این همیشه برای هر شرکتی پیش نمی آید، اما اگر می توانید دریابید که چگونه می توانید محصولات را قبل از ارسال به مراکز توزیع Sephora شخصا بررسی کنید. می توانید از تیم تولیدی خود بخواهید که محصول نهایی را به انبار محلی ارسال کنند، در آنجا آنها را بررسی کنید و سپس آن محصولات را به Sephora ارسال نمایید.

هنگام راه اندازی برند زیبایی در سفورا این به عنوان یک اقدام احتیاطی انجام خواهد شد، حتی اگر زمان اضافی زیادی صرف کند. باید مطمئن شوید که محصول بی‌نقص است و وقتی به مراکز توزیع سفورا می‌رسد، کنترل کاملی بر ظاهر همه چیز دارید.

 

اگر محصول شما ایرادی داشته باشد و شما کنترل نکرده باشید، امکان دارد مشتریان محصول را بخرند و متوجه اشکال ایجاد شده شوند. این می تواند یک تاثیر منفی در روند فروش شما در سفورا باشد.

پیشنهاد مطالعه : خرید ساعت سوئیسی اصل از آمازون

بیشتر از سفارش خود خرید کنید.

به دلیل مشکلاتی که ممکن است مواجه شوید، اگر محصول اضافی تولید نکنید، با مشکل بزرگی مواجه میشوید. همیشه می‌توانید موجودی اضافی خود را بردارید و آن را در وب‌سایت خود بفروشید یا با آن تبلیغ ویژه‌ای انجام دهید، اما به ندرت فرصت دومی در Sephora خواهید داشت.

آزمایش قرنطینه را روی محصول خود انجام دهید.

هنگام راه اندازی برند زیبایی در سفورا و قبل از ارسال محصول، با سازنده خود بررسی کنید که آیا آزمایش قرنطینه برای باکتری انجام می دهد یا خیر. این آزمایش وجود باکتری و مخمر را بررسی می کند و در کل حدود ۵ تا ۷ روز طول می کشد. همچنین باید نامه قرنطینه ای دریافت کنید که به سازنده شما اجازه می دهد تا محصول را با خیال راحت ارسال کند.

 محصول خود را ارسال کنید

یک شرکت حمل و نقل مطمئن پیدا کنید. ممکن است انبار شما قبلاً با یک شرکت حمل و نقل رابطه داشته باشد، اما در غیر این صورت، شما باید با یک حامل کار کنید که بتوانید در مورد محموله خود به آن اعتماد کنید. Sephora دستورالعمل های حمل و نقل شدیدی دارد. اگر آنها را دنبال نکنید، احتمال دارد جریمه شوید. اطلاعات مربوط به زمان و مکان آمار حمل و نقل خود را بدانید.

راه اندازی برند زیبایی در سفورا

نمونه ها را ارائه دهید

هنگام راه اندازی برند زیبایی در سفورا از تیم Sephora بپرسید که آنها از برند شما در مورد آزمایش کننده ها و نمونه ها چه انتظاری دارند. ممکن است برای محصول خود، نیاز داشته باشید چندین نمونه در بسته بندی های مختلف ارسال کنید. ممکن است لازم باشد آن‌ها را به فروشگاه‌های جداگانه ارسال کنید.

 صفحه برند Sephora.com خود را راه اندازی کنید

محصولات خود را برای صفحه برند Sephora.com ارائه دهید. دیدن فعال شدن نام تجاری شما در وب سایت آنها یک لحظه شیرین است، بنابراین از آن لذت ببرید! برای صفحه برند خود، آنچه باید ارائه دهید این است:

 

  • بیانیه برند برای صفحه برندcom
  • لوگو
  • تصویر صفحه اصلی صفحه برند
  • دارایی های صفحه محصول
  • کپی محصول

پیشنهاد مطالعه : خرید از Target

هنگام راه اندازی برند زیبایی در سفورا باید فرم های ذیل را کامل کنید.

  • قرارداد مجوز محتوای فروشنده Sephoraبه منظور استفاده از محتوای ویدیویی
  • فرم سفارش نمونه برای تنظیم نمونه ها در سیستم آنها (در صورت داشتن نمونه)

راه اندازی برند زیبایی در سفورا

دموهای داخل فروشگاه

با خریدار اصلی خود و تیم آموزش در مورد راه اندازی دمو در فروشگاه (به خصوص اگر محصول شما توضیحی یا تجربی نباشد) مشورت کنید. با تیم خرید خود کار کنید تا جلسات آموزشی را در هر مکانی که محصول شما در آن قرار دارد، برنامه ریزی کنید.

به همین دلیل است که بهتر است با مجموعه کوچکی از فروشگاه ها برای راه اندازی شروع کنید، نه اینکه از همان ابتدا به سراسر کشور توزیع نمایید . راه اندازی برند زیبایی در سفورا باید تمامی جوانب را در نظر داشته باشید تا بتوانید فروش موفقی را در سایت سفورا تجربه کرده و درآمد ارزی داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه : خرید از علی بابا و فروش در آمازون در سال ۲۰۲۳

آموزش نماینده فروش

ممکن است در حال حاضر نمایندگان فروش در تیم خود داشته باشید. از آنها استفاده کنید و برای آموزش فروشگاه های Sephora در منطقه خود برنامه ریزی کنید. اگر نماینده ندارید، شروع به استخدام و آموزش تعدادی بر اساس پروژه کنید. از تولید کنندگان، تامین کنندگان و حتی خرده فروشانی که با آنها کار می کنید بخواهید توصیه هایی را ارائه دهند.

ضمن آنکه شما باید حساب ارزی تجاری داشته باشید تا بتوانید فعالیت خود را توسعه دهید. در خصوص افتتاح حساب ارزی می توانید با کارشناسان زاکولا مشورت کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود