تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,تیر,۲۷

انواع کوله پشتی لپ تاپ

نویسنده : تیم محتوا

اگر به دنبال کوله پشتی لپ تاپ مناسبی می گردید، باید در ابتدا بدانید که بهترین کیف چه مشخصاتی دارد و ترجیحات شما در انتخاب آن چیست؟ لازم است که برای انتخاب بهتر، در تمام اجزای مختلف کیف لپ‌تاپ جستجو کنید که چه چیزی برای موقعیت ‌های مختلف بهتر عمل می‌کند.

پیشنهاد مطالعه : معرفی ادکلن های اورجینال تابستانی

کیف لپ تاپ چیست؟

قبل از شروع، لازم است تا در مورد چیستی کیف لپ ‌تاپ و مشخصاتی که باید داشته باشد، صحبت کنیم. همانطور که گفته شد، کوله پشتی لپ تاپ را به عنوان کیفی تعریف می کنیم که به طور خاص برای نگه داشتن لپ تاپ طراحی شده است. به بیان دیگر کیف لپ ‌تاپ در ابتدا، به عنوان وسیله حمل لپ ‌تاپ برای مسافرت، پیاده‌روی بوده و در درجه دوم کیف است.

برعکس، شما می توانید کیفی داشته باشید که به طور اتفاقی بتواند لپ تاپ را در دست بگیرد. کوله ‌پشتی‌های مسافرتی را بردارید، آنها برای سفر طراحی شده‌اند، اما بسیاری از آنها دارای فضایی برای لپ‌تاپ نیز هستند. اما قبل از خرید کیف لپ تاپ چه نکاتی را باید در نظر گرفت

پیدا کردن کوله پشتی لپ‌ تاپ کامل، می‌ تواند برای هر فردی عالی باشد. فقط گزینه های زیادی وجود دارد. بهترین راه برای خریدی مناسب این است که به چند نکته کلیدی توجه شود. اگر بتوانید به این نکات فکر کنید و نیازهای خود را به وضوح درک کنید، به خوبی در راه یافتن کیف لپ‌تاپ مناسب خود موفق خواهید بود.

کوله پشتی لپ تاپ

نکات قابل توجه در کوله پشتی لپ تاپ

رفت و آمد:

ارزش این را دارد که زمان خود را برای کشف چالش های رفت و آمد خود و اینکه لپ تاپ چگونه با این چالش ها روبرو می شود، صرف کنید. به عنوان مثال از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. اگر با مترو به محل کار، مدرسه یا هر جای دیگری که می‌خواهید کیف لپ‌تاپ خود را بیاورید، یک چالش ممکن است فضای پا و فضای محدود باشد. اگر اینطور است، کیفی را انتخاب کنید که به اندازه کافی جمع و جور باشد.

کیف های لپ تاپ مختلف برای محیط های کاری مختلف عمل می کنند. برای مثال، اگر مرتباً در یک کافی ‌شاپ کار می‌کنید، خوب است که یک کوله پشتی لپ ‌تاپ داشته باشید که خود به خود ایستاده باشد. به این ترتیب، پایه ‌های میز روی زمین نمی‌ لغزد و سر راه همه قرار نمی‌گیرد.

اگر در یک اتاق کار در یک دفتر سنتی کار می کنید، خوب است که یک کیف لپ تاپ به اندازه کافی کوچک داشته باشید که به راحتی زیر میز شما بچرخد. اگر به مدرسه می‌روید، احتمالاً کیف لپ‌ تاپ را که برای حمل بین کلاس‌ها به اندازه کافی راحت است، انتخاب خواهید کرد.

پیشنهاد مطالعه :خرید تابستانی از ایبی

سبک:

احتمالاً نیازی نیست به شما بگوییم که زیبایی شناسی یک عامل کلیدی در انتخاب کیف لپ تاپ است. احتمالاً اغلب از آن استفاده خواهید کرد. بنابراین باید ظاهر آن را دوست داشته باشید. خوشبختانه، تعداد زیادی کوله پشتی لپ تاپ با کیفیت بالا وجود دارد که باید بتوانید کیفی را پیدا کنید که نه تنها سبک شما باشد، بلکه با سازماندهی دقیق و محافظت کافی از لپ‌تاپ نیز بادوام باشد.

پیشنهاد می‌کنیم روی کیفی سرمایه‌گذاری کنید که از مواد باکیفیت و با کاردستی عالی ساخته شده باشد. کیف های  ساخته شده از برزنت یا TPE Fabric Laminate بسیار مقاوم در برابر آب هستند اما به راحتی آثار و خراش ها را می گیرند. در نهایت، Dyneema و X-Pac مقاومت خوبی در برابر آب و هوا دارند و معمولاً وزن سبک‌تری دارند، اما معمولاً پارچه ‌های گران قیمتی می باشند.

کوله پشتی لپ تاپ

بهترین کوله پشتی لپتاپ

EVERGOODS Civic Panel Loader 24L V2

EVERGOODS CPL24 V2 به نظر می رسد که برای مقاومت در برابر طوفان ساخته شده است. به این معنی که با ساخت استثنایی، فوق العاده بادوام است. در این کوله پشتی لپ تاپ ، نمای بیرونی بسته از مواد بادوام ساخته شده که با روکش DWR برای مقاومت در برابر آب و سایش تکمیل شده است.  در حالی که زیپ‌های بزرگ می ‌توانند در گوشه ‌ها کمی چسبنده باشند، به خوبی می تواند در دهه‌های آینده برای شما دوام خواهند داشت.

Tom Bihn Synapse 25

Tom Bihn Synapse 25 از مواد بادوام ساخته شده است که باید در مدت زمان مناسبی مقاومت کند. این کوله پشتی، دارای یک سیستم مهار مناسب و راحت است. همه جیب ها به روشی هوشمندانه و شهودی چیده شده اند و تعداد زیادی حلقه O برای سفارشی سازی وجود دارد.

پیشنهاد مطالعه :جدیدترین گوشی ‌های هوشمند سامسونگ

کوله پشتی لپ تاپ Fjallraven Kanken

احتمالاً با Fjallraven Kanken آشنا هستید. این کوله پشتی لپ تاپ ، حداقل از نظر ظاهری اگر نه از نظر نام شناخته شده است. این کیف لپ‌تاپ محفظه ای با محبوبیت جهانی دارد، اما چیزی بیش از یک مد است. می توانید این کیف کاربردی را از طریق زاکولا خرید کنید.

Osprey METRON

Osprey METRON سازماندهی مناسبی داشته و دارای یک مکان خاص برای نگهداری کلاه ایمنی در بیرون است، که در صورت تمایل به رفت و آمد با دوچرخه، آن را به گزینه ای عالی تبدیل می کند. با وجود اینکه فاقد مقدار دلخواه بند برای کوله ‌پشتی است که هنگام دوچرخه ‌سواری از آن استفاده می‌کنید، طراحی شیک و آیرودینامیک آن باعث می‌شود که سواری راحت باشد و در داخل و خارج از زین ظاهر خوبی داشته باشد. علاوه بر این، سیستم مهار راحت و جامع است، بنابراین، این کوله پشتی لپ تاپ به راحتی هنگام حرکت، در دستان قرار می گیرد.

کوله پشتی لپ تاپ

Tote 15L V2

کوله پشتی Tote 15L V2 ، یکی دیگر از کیف های کاربردی لپ تاپ است که با مقاومت بالا در برابر آب و جیب های مناسب طراحی شده است. شما می توانید در سایت های خارجی همچون ایبی یا آمازون، تنوع بالایی از انواع کوله پشتی لپ تاپ را مشاهده کرده و متناسب با بودجه خود، آنها را خریداری کنید. زاکولا شما را یاری می کند تا پرداخت ارزی سفارش خود را انجام داده و کالای خریداری شده را در ایران تحویل بگیرید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود