تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,آذر,۱۷

معرفی برند کفش لاکراس Lacrosse

نویسنده : تیم محتوا

اولین نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که تفاوت بزرگی ایجاد می ‌کند که هنگام بازی، کدام کفش برند لاکراس را می‌پوشید. برخی از مسابقات قهرمانی قبلاً به دلیل کفش اشتباه از دست رفته است. باور کنید یا نه، کفش ها تفاوت را ایجاد می کنند. دلیل آن این است که برند Lacrosse یک ورزش سخت برای پا است و پوشیدن کفش های نامناسب می تواند عواقب مخربی داشته باشد. شما می توانید همه چیز را در مورد انتخاب بین کفش های پیاده روی تا شکار در اینجا پیدا کنید.

گیره های لاکراس چیست؟

تقریباً در هر ورزش در فضای باز از کفش هایی استفاده می شود که دارای نوعی “گیره” هستند تا از لیز خوردن آنها در زمین جلوگیری کند. در مورد کفش برند لاکراس، گیره های کف کفش، سبک هستند، از مچ پا حمایت می‌کنند و چسبندگی خوبی دارند. مهم است که کفش‌ ها فقط این میخ‌های سبک را داشته باشند و نه کفش‌های دیگر. برای مثال کفش های فوتبال ممکن است در طول بازی ضعیف شوند. مهم ترین معیار در هنگام خرید لاکروس قیمت، تناسب، ارتفاع و جنس است.

کفش برند لاکراس

قیمت

شما هم مانند بقیه، یک جفت کفش پیاده روی خوب می خواهید، اما البته تا حد ممکن هزینه کمتری بپردازید. البته کفش ها قیمت مشخصی دارند. برای خرید کفش های خیلی ارزان توصیه نمی شود، زیرا برای ارائه این مزایا باید مقداری پول هزینه کرد. این برند، کیفیت بالا را با قیمت های مقرون به صرفه و نه تنها با گیره های لاکراس خود ارائه می دهد.

پیشنهاد مطالعه :بهترین کنسول های نینتندو سوئیچ

مناسب

مناسب کفش برند لاکراس، کفش مخصوص پیاده روی است. ضمن آنکه آنها باید همیشه دارای سایزی نزدیک به پا بوده و خیلی گشاد نباشد. در غیر این صورت، به راحتی ممکن است اتفاق بیفتد که در حین دویدن از پا خارج شوند. مطمئن شوید که کفش ‌هایتان خیلی تنگ نباشد تا خون در پاهایتان جمع نشود و ایجاد گرفتگی نکند.

اگر بین انگشت شست پا و لبه کفش حداقل ۱.۵ سانتی متر فاصله داشته باشید، کفش برند لاکروس عالی است. عواقب کفش های خیلی کوچک یا خیلی بزرگ می تواند تاول، پاهای ملتهب و افزایش خطر رگ به رگ شدن یا آسیب های دیگر باشد.

کفش برند لاکراس

ارتفاع

ارتفاع نه تنها به دلیل ظاهر مهم است، بلکه باعث بهبود وضعیت ایستادن شما و همچنین سبک بازی می شود. به عنوان مثال، گیره های لاکراس بالا،  برای بازیکنانی که اغلب از ناحیه مچ پا آسیب می بینند، بهینه هستند زیرا از ناحیه پا بیشتر حمایت می کنند.

گیره های لاکراس میدکات، ترکیبی عالی از گیره های بالا و کم برش را ارائه می دهند. آنها هنوز هم یک ساپورت بسیار خوب از مچ پا و همچنین آزادی حرکت عالی دارند. گیره های کفش برند لاکراس کم برش ،مخصوصاً برای بازیکنانی که برای چابکی ارزش قائل هستند و می خواهند به سرعت در زمین هجوم ببرند خوب است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین خمیردندان های سفید کننده

مواد کفش برند لاکراس

به طور معمول، هر یک از محصولات این برند، از مواد مصنوعی ساخته شده است. این ماده به جلوگیری از صدمات کمک می کند، فضای زیادی برای حرکت و همچنین راحتی فراهم می کند. در همین حال، بسیاری از کفش ها دارای دریچه های مشبک برای تنفس بهتر هستند. کفی ها عمدتاً از میخ های TPU یا ناودانی ساخته شده اند تا در هر شرایط آب و هوایی عملکرد خوبی داشته باشند.

کفش های پیاده روی لاکراس چیست؟

همانطور که از کلمه پیداست، این کفش ها به ویژه برای بازی های زمین چمن مناسب هستند. زیرا آنها ناودانی های کوچک و گرد دارند که مخصوصاً برای چمن ساخته شده اند. کفش های پیاده روی، مخصوصا برای بازیکنانی که مشکلات پوستی یا مچ پا یا هر دو دارند مناسب است. آنها بهتر از گیره های کفش برند لاکراس معمولی از پا حمایت می کنند. این کفش ها برای دویدن و تمرینات مهارتی نیز ایده آل هستند.

کفش برند لاکراس

کدام کفش لاکراس برای شما مناسب است؟

پاسخ به ترجیحات شخصی و سبک بازی شما بستگی دارد. درست مانند تقریباً هر نوع دیگر از تجهیزات لاکراس، این مهم است که در چمن بازی می کنید؟ آیا برای تحرک ارزش قائل هستید؟ آیا مشکل مچ پا دارید؟ به عنوان مثال، یک مهاجم بدون ناراحتی مچ پا باید کفشی متفاوت از مدافعی که مشکل مچ پا دارد بپوشد.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند ورزشی Kelme

نکته مهم این است که هنگام خرید کفش برند لاکراس خود به نکات ذکر شده توجه کنید. به خصوص تناسب، ارتفاع مناسب و متریال مناسب مهم است. کفش ‌های لاکراس خوب، یک انتخاب ضروری هستند و قطعاً ارزش یک سرمایه‌گذاری کوچک را دارند. شما نه تنها از پاهای خود محافظت می کنید، بلکه بازی خود را نیز بهبود می بخشید. می توانید در ایام بلک فرایدی، از طریق زاکولا، آنها را از سایت آمازون با قیمت مناسب خریداری کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود