تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,شهریور,۰۲

خرید بهترین کرم نرم کننده مارک

نویسنده : تیم محتوا

در مراقبت از پوست، انتخاب یک فرمول مناسب مهم است و افزودن یک مرطوب و نرم کننده، ممکن است کلیدی برای داشتن پوستی حجیم و نرم باشد. بهترین کرم نرم کننده مارک ، به ویژه برای انواع پوست های حساس و تحریک پذیر و کسانی که از بیماری های پوستی خشک مانند اگزما رنج می برند، مفید هستند. آنها اثر تسکین دهنده و آبرسانی دارند و با پر کردن ترک های سطحی، احساس راحتی بیشتری به پوست می دهند.

بهترین کرم نرم کننده مارک

نکات مهم در خرید نرم کننده

۵ نکته که هنگام خرید یک مرطوب کننده نرم کننده باید در نظر بگیرید:

  1. نوع پوست

قبل از خرید یک بهترین کرم نرم کننده مارک ، شناخت نوع پوستتان بسیار مهم است. این معمولا برای افرادی که پوست خشک دارند اما برای هر نوع پوستی که به رطوبت نیاز دارد عالی است. مرطوب کننده ها به پوست آبرسانی می کنند.

فرمول های بسیاری برای پوست های حساس و مختلط وجود دارد. برای کسانی که پوست چرب دارند، ممکن است لازم باشد تا احتیاط کنند. این مرطوب کننده ها می توانند منافذ را مسدود کرده و پوست شما را چرب نمایند. برای پوست های چرب از نرم کننده ای استفاده کنید که سبک باشد و روکش مات داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه :معرفی ساعت های برند سیکو

  1. بافت مناسب

بهترین کرم نرم کننده مارک به صورت لوسیون، ژل و کرم عرضه می شوند. برخی از نرم کننده ها فرمول سبک وزنی دارند. برخی دیگر کرم های غلیظ هستند که باید روی پوست ماساژ داده شوند. برخی از آنها یک لایه محافظ برای جلوگیری از هرگونه از دست دادن رطوبت باقی می گذارند. شما باید سطح بافت مورد نظر و میزان آبرسانی مورد نیاز خود را در نظر بگیرید.

  1. ظاهر مناسب

مرطوب‌ کننده‌ ها تمایل به پرداخت‌های متفاوتی دارند. برخی از فرمول های سبک وزن روکش مات دارند. در مقابل، برخی دیگر حاوی زرق و برق میکا هستند و ظاهری ساتنی و درخشان دارند. ممکن است مردم این را ظاهری چرب بدانند، اما این به شما بستگی دارد. هر بهترین کرم نرم کننده مارک را می توانید متفاوت تهیه بیابید و اگر از رنگ مورد نظر خود مطمئن نیستید، ممکن است بخواهید یک نمونه را قبل از خرید آزمایش کنید.

بهترین کرم نرم کننده مارک

  1. مشکلات پوستی

مرطوب کننده ها، بسته به قوام، می توانند منافذ را مسدود کنند یا اگزما یا آکنه را تشدید کنند. این به شما بستگی دارد که تکالیف خود را انجام دهید و مشکلات پوستی خود را در نظر بگیرید. آیا آکنه یا درماتوز ثانویه دارید؟ در مورد اینکه آیا مرطوب کننده مبتنی بر روغن یا آب برای شما بهترین است، تحقیق کنید. بسیاری از مرطوب کننده ها برای پوست های مستعد آکنه یا پوست هایی با رنگ پوست ناهموار ساخته شده اند. می توانید یکی را پیدا کنید که مشکل پوست شما را هدف قرار دهد.

پیشنهاد مطالعه :انواع قاب های گوشی سامسونگ

  1. آلرژی

در حالی که بهترین کرم نرم کننده مارک توسط متخصصان پوست فرموله و آزمایش می ‌شوند، همیشه این احتمال وجود دارد که به برخی از مواد موجود در آنها حساسیت داشته باشید. بنابراین لیست مواد تشکیل دهنده را بررسی کنید و هر چیزی که ممکن است باعث ایجاد جوش در شما شود را در نظر بگیرید.

  1. قیمت

برخی از مارک های نرم‌کننده می ‌توانند گران باشند و اگر به دنبال یکی از آن‌ ها هستید که می‌خواهید روی بدن خود نیز بمالید، ممکن است مجبور شوید یکی از مقرون ‌به ‌صرفه‌ها آن ها در میان  بهترین کرم نرم کننده مارک پیدا کنید. بر اساس مواد تشکیل دهنده، قیمت های مختلفی برای مرطوب کننده های نرم کننده وجود دارد.

به عنوان مثال، گل رز حاوی روغن گل رز گران تر خواهد بود زیرا برای تولید یک گالن روغن به ۳۰۰۰ گل رز نیاز است. قیمت، منعکس کننده مواد تشکیل دهنده و دشواری تهیه آنها است. بر اساس تعداد دفعاتی که به آن نیاز دارید، یکی را پیدا کنید که متناسب با بودجه شما باشد.

بهترین کرم نرم کننده مارک

۵ محصول از بهترین نرم کننده

مرطوب کننده ZELEN Life

این مناسب مردان و زنان با هر نوع پوستی است که از علاقه مندان به مراقبت از پوست تمیز هستند. مخصوصاً برای کسانی که پوست حساس یا مستعد آکنه دارند، بهترین کرم نرم کننده مارک است. مرطوب کننده ZELEN Life در عین سبک بودن و بدون چربی بودن روی پوست، خاصیت نرم کنندگی دارد. همه چیز به فرمول ارگانیک آن برمی گردد.

روغن جوجوبا یک نرم کننده عالی است. در واقع، این یک نرم کننده و مرطوب کننده است که همگی در یک ترکیب پیچیده شده اند. این ترکیب بسیار شبیه به روغن طبیعی پوست ما (سبوم) است. در سطح مولکولی، در واقع یک موم است. این باعث می شود که آن را به یک گزینه ترمیم موثر برای کسانی که دارای موانع پوستی آسیب دیده هستند تبدیل کند.

با تقلید از خواص سبوم انسان، به سرعت جذب پوست می شود. در حالی که ماهیت مومی آن باعث می شود که رطوبت روی سطح را ببندد. جوجوبا همچنین، کاملاً هوشمندانه، غدد چربی را فریب می دهد تا فکر کنند پوست دارای مقادیر کافی سبوم است. این امر از تولید بیش از حد سبوم جلوگیری می کند. در نتیجه، احتمال انسداد منافذ و ایجاد آکنه را کاهش می دهد.

پیشنهاد مطالعه :خرید کفش های برند مایکل کورس

همچنین، مطالعات نشان داده‌اند که جوجوبا در بهترین کرم نرم کننده مارک ، سرشار از خواص ضد التهابی است و برای درمان بسیاری از بیماری‌های پوستی مانند عفونت ‌های مرتبط با پوست، جهت پیری و بهبود زخم‌ ها استفاده می ‌شود. پوست کم آب را عمیقاً مرطوب می کند و در عین حال با فراوانی مواد مغذی و ویتامین های سالم آن را احیا می نماید.

روغن کالاندولا حاوی اسید لینولئیک است که به خصوص به دلیل قابلیت مرطوب کنندگی طولانی مدتش شناخته شده است. پوست شما را قادر می سازد تا رطوبت را سریعتر جذب کرده و آن را برای مدت زمان طولانی حفظ کند. از آنجا که گل همیشه بهار یک آنتی اکسیدان قوی است، از عوامل استرس زای محیطی و علائم پیری محافظت می کند. به دلیل خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی خود، به کاهش قرمزی و لکه‌ها (یعنی آکنه) نیز کمک می‌کند.

مریم گلی کلاری در بهترین کرم نرم کننده مارک به سفت شدن پوست کمک می کند و در عین حال از تحریکات جلوگیری می کند. به دلیل خواص ضد التهابی آرام بخش و اثر متعادل کننده سبوم شناخته شده است. همچنین از رشد باکتری ها و از بروز آکنه جلوگیری می کند. می توانید برای خرید کرم های نرم کننده از برندهای معتبر جهانی از طریق زاکولا و از سایت های خارجی همچون آمازون، ایبی و علی اکسپرس اقدام کنید.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود