تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,بهمن,۰۳

بهترین جعبه ابزار

نویسنده : تیم محتوا

اگر به دنبال روشی قابل حمل برای سازماندهی ابزار خود هستید، جعبه ابزار گزینه بسیار خوبی است. به خواندن ادامه دهید تا در مورد بهترین گزینه های جعبه ابزار موجود و اینکه چگونه آنها در برابر آزمایش های سخت مقاومت کردند، مطالعه کنید. محصولات موجود در فروشگاه‌های مختلف لوازم خانگی و خرده ‌فروشی‌های آنلاین مانند آمازون در دسترس هستند. می توانید به سادگی برای خرید بهترین جعبه ابزار اقدام کرده و برخی از مسائل ساده فنی در منزل و یا محل کار خود را رفع نمایید.

جعبه ابزار

جعبه ابزار یک روش ذخیره سازی جایگزین برای تخته میخ است. آنها یا دارای چرخ یا دستگیره هستند که به شما امکان می دهد آنها را از پروژه ای به پروژه دیگر با خود ببرید. با این حال، آنها می توانند از نظر دوام، ظرفیت ذخیره سازی، سازماندهی، امنیت و عوامل دیگر متفاوت باشند و تشخیص اینکه کدام یک به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد را دشوار می کند.

برای کمک به شما در انتخاب بهترین جعبه ابزار، کارشناسان انواع مختلفی از تست های عملی را روی محصولات انجام داده اند. در اینجا توصیه های برتر ما هستند.

بهترین جعبه ابزار

بهترین جعبه ابزار با چرخ

جعبه ابزارهای DEWALT

این جعبه DEWALT DWST17820  دارای دو چرخ در پشت جعبه و یک دسته است که با فشار یک دکمه می توان آن را بلند یا کوتاه کرد. به دلیل مواد کامپوزیتی این جعبه، می تواند در برابر قطرات، آب، کثیفی و موارد دیگر بدون آسیب جدی مقاومت کند.

کاربران اندازه این جعبه ابزار را دوست داشته اند. این که یکی از بهترین جعبه ابزارها به شمار می آید به اندازه کافی بزرگ است که بتواند همه ابزارهای آنها را در خود جای دهد، اما نه آنقدر بزرگ که چرخیدن در اطراف آن سخت باشد. آنها همچنین پایداری با این حال، برخی از مشتریان از شکستن آسان قطعات پلاستیکی جعبه ابزار شکایت داشتند.

چرخ‌های این جعبه ابزار باعث می‌شود که به راحتی بر روی سنگفرش و فرش با یا بدون ابزار داخل چرخانده شود. اگرچه جعبه ابزار بزرگ است، اما به راحتی می‌توان آن را در حالی که خالی است، داخل و خارج کرد. این جعبه ابزار دارای دو قفل در بالا است تا درب آن در هنگام حرکت بسته بماند. حتی وقتی جعبه ابزار را بلند کردیم و انداختیم، چفت ها در جای خود باقی ماندند.

هنگامی که درب این جعبه ابزار را باز می کنید، یک محفظه در قسمت بالایی قرار دارد که می تواند ابزارهای دستی کوچکتر و بست ها را در خود جای دهد. می توانید این محفظه را بردارید تا به بقیه جعبه ابزار که فقط یک فضای باز بزرگ است برسید. فقدان محفظه و کیسه، یافتن ابزار مورد نظر را دشوار می کند زیرا همه آنها روی هم

پیشنهاد مطالعه :بهترین دستبندهای مغناطیسی

ماندگاری بالای جعبه ابزار

این جعبه ابزار امتیاز کاملی برای ماندگاری دریافت کرد. این از کامپوزیت ساخته شده است، که سنگین ترین ماده ای است که می توانید برای جعبه ابزار انتظار داشته باشید. DEWALT رتبه IP را برای این محصول مشخص نمی‌کند، اما ما فرض می‌کنیم که IP65 است.

زیرا دیگر سازمان‌دهنده‌های ابزار ترکیبی DEWALT، از جمله جعبه ابزار DEWALT DWST08204، دارای رتبه IP65 هستند.

این که از بهترین جعبه ابزارها به شمار می آید، در دسته بندی امنیت و دوام امتیازات کامل را دریافت کرد، اما به دلیل سنگین بودن در مواقعی که ابزار در آن قرار دارد، چندان مورد تایید نبود.

جعبه ابزار DEWALT DWST17820 با چرخ

به دلیل ابعاد بزرگ این جعبه ابزار DEWALT DWST08204، می توانید آن را با ابزارهای بزرگتر خود پر کنید و با گرفتن دسته در بالا یا دو دسته در طرفین، آن را جابجا کنید. کاربران از جادار بودن این جعبه ابزار خوششان می آمد و می توانستند چندین ابزار بزرگ را بدون مشکل داخل آن جا دهند. کاربران احساس می‌کردند که کمبود محفظه‌های ذخیره‌سازی آن را همه‌کاره‌تر کرده است و به آن‌ها اجازه می‌دهد تصمیم بگیرند که چگونه می‌خواهند فضا را پر کنند.

بلند کردن و بیرون آوردن این جعبه ابزار به دلیل گزینه های دسته آن نسبتاً آسان بود. با این حال، وزنی هم دارد، که باعث شد بازوهای ما پس از مدتی حمل آن، به خصوص پس از پر شدن جعبه از ابزار، خسته شوند. مشابه جعبه ابزار چرخ دار DEWALT، این جعبه ابزار دارای دو قفل فلزی در جلو است که درب را بسته نگه می دارد و ابزارها را حتی در هنگام افتادن جعبه ابزار داخل آن نگه می دارد.

بهترین جعبه ابزار

دوام و ماندگاری بالای جعبه ابزار دیوالت

این که از بهترین جعبه ابزارها می باشد همانند سایر محصولات DEWALT با یک محفظه قابل جابجایی در داخل و یک فضای باز بزرگ در زیر آن سازماندهی شده است. از آنجایی که این جعبه ابزار فقط یک محفظه دارد، شما به میزانی که بتوانید ابزارهای خود را سازماندهی کنید محدود هستید.

این جعبه به اندازه آنها بادوام است. دارای استاندارد IP65 است، از کامپوزیت ساخته شده است و تنها خراش های جزئی را از آزمایش آجر دریافت کرده است.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند کفش ورزشی پوما

جعبه ابزار DEWALT DWST08204

این جعبه ابزار GEARWRENCH با وزن کمتر از ۱۰ پوند دارای چفت های فلزی، قفل و کلید و دسته بالایی است که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی این محصول را با تمام ابزارهای خود حمل کنید. علاوه بر این، این جعبه ابزار دارای سه کشو یاتاقان توپی در پایین و یک قسمت بالای باز می باشد که به شما امکان می دهد ابزارهای خود را در محفظه ها جدا کنید.

مشتریان از کیفیت این محصول به خصوص با توجه به قیمت آن تحت تاثیر قرار گرفتند. آنها عقیده دارند که از نظر زیبایی شناسی دلپذیر است، دارای کشوهایی است که به راحتی باز می شوند و می توانند بسیاری از اقلام کوچکتر را در خود جای دهند.

این جعبه ابزار به تنهایی و بدون ابزار کمی سنگین بود، اما هنگامی که پر از ابزار بود فشار قابل توجهی بر بازوها وارد می کند که بر امتیاز ارگونومی آن تأثیر می گذارد. همچنین کمی بلند است و دسته‌های جانبی ندارد تا به راحتی به داخل و خارج ماشین سر بخورد.

بهترین جعبه ابزار

امنیت و سازماندهی مناسب جعبه ابزار

این که از بهترین جعبه ابزارها است دارای دو قفل و یک قفل و کلید برای نیمه بالایی است که به شما امکان می دهد تصمیم بگیرید که آیا می خواهید به سرعت قسمت بالایی را ببندید یا اینکه می خواهید آن را کاملاً قفل کنید.

در صورت بسته شدن نیمه بالایی، کشوهای پایین نیز به طور خودکار قفل می شوند و حمل جعبه ابزار را بدون نگرانی از باز شدن کشوها ممکن می سازد. این جعبه در مجموع دارای چهار محفظه ذخیره سازی، با سه کشو و یک صفحه باز است. در حالی که این مقداری فضا برای سازماندهی ابزار فراهم می کند، ممکن است برای صاحب خانه که ابزارهای زیادی دارد کافی نباشد.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند تامی هیلفیگر 

در حالی که این جعبه ابزار ممکن است از فولاد نازک ساخته شده باشد، در طول آزمایش فقط یک فرورفتگی جزئی دریافت کرد. همچنین دارای رتبه IP نیست، اما فولاد آن با رنگ پودری پوشانده شده است که آن را در برابر زنگ زدگی مقاوم می‌کند که نشان می‌دهد میزان محافظت متوسطی در برابر عناصر دارد. برای خرید این محصولات به عنوان بهترین جعبه ابزارها، می توانید از خرده فروشی آمازون اقدام کنید و با استفاده از خدمات زاکولا، آن را در آدرس ایران خود تحویل بگیرید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود