معرفی برند عطر کنزو

معرفی برند
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

برند عطر کنزو هرگز از غافلگیری طرفداران با سورپرایزهای مکرر و در عین حال لذت بخش خود دست بر نمی دارد. این برند به تازگی عضو جدیدی را برای خانواده در حال رشد خود به نام Flower by Kenzu Collection معرفی کرده است. معرفی Flower By Kenzo L’Absolue، یک رایحه جذاب جدید که منحصراً برای زنان ساخته شده است.

گل اثر کنزو الابسولو

این افزوده جدید از لحاظ تاریخی نمادین است زیرا به Masami Charlotte Lavault، یک کشاورز گل و بنیانگذار اولین مزرعه گل در پاریس که تنها تمرکزش بر ساختن بوم‌شناسی بود، بازمی‌گردد. این فلسفه پشت این رایحه از برند عطر کنزو است تا زیبایی هایی را که در خود طبیعت یافت می شود برجسته کند.

کنزو در حال جشن گرفتن گل خشخاش، مورد علاقه خود در میان خانواده گل ها، با این عطر کاملا جدید هستند. این رایحه سعی می کند روح گل مذکور را تسخیر کند. گل خشخاش به خاطر گلبرگ های سرسبز و قلب پودری اش که حس سرزندگی را القا می کند، شناخته شده است.

گل پودر خود را به باد می ریزد و جهان را با هزاران جوانه در حال باز شدن در بر می گیرد. با در نظر گرفتن این تصویر پر جنب و جوش، برند عطر کنزو دید خود را با عطر جدیدی که شبیه این حرکت است، به واقعیت تبدیل کردند.

معرفی برند عطر کنزو

رایحه ای از زعفران

جاذبه اصلی Flower By Kenzo L’Absolue، ترکیب زعفران است که با دسته گلی از شکوفه پرتقال و گل رز دماسنا ترکیب می شود. نت های پایه حاوی مشک وانیلی حسی است. بطری به شکلی منحصر به فرد با رنگ خشخاش مانند و طراحی درپوش عرضه می شود و درست مانند گل واقعی، زیبایی قابل مشاهده است.

عطر جدید در سه سایز ۳۰ میلی لیتری ۵۰ میلی لیتری و ادوپرفیوم ۱۰۰ میلی لیتری موجود است. این برند آنقدر عطرهای خیره کننده در مجموعه خود دارد که نمی توان همه آن ها را در برند عطر کنزو بیان کرد. به نظر می رسد که آنها با جدیدترین نسخه های خود از جنبه های مختلف طبیعت تقلید می کنند.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین کیف های مسافرتی

تاریخچه برند کنزو

برند کنزو با نام Jungle Jap در سال ۱۹۷۰ تاسیس شد، یک بوتیک مد واقع در پاریس در Galleria Vivienne. در آنجا بود که بنیانگذار تاکادا کنزو اولین عطر خود را با نام کینگ کنگ در سال ۱۹۷۸ معرفی کرد. تاکادا در آن زمان در تجارت عطر نبود، اما خط تولید کینگ کنگ نشان دهنده علاقه دیرینه او به دنیای عطر است.

تاکادا به عنوان یکی از معدود نمایندگان مرد در کالج مد Bunka در توکیو شرکت کرد. او در سال ۱۹۶۴ از کشور شکوفه های گیلاس به فرانسه نقل مکان کرد و مد زنانه را به عنوان بخشی از Jungle Jap فروخت. او به دلیل معرفی مد ژاپنی به جهان و ترکیب طرح های سنتی ژاپنی، عناصر طبیعت و تنوع فرهنگی شناخته شده است.

معرفی برند عطر کنزو

عطر کنزو

نام برند عطر کنزو در سال ۱۹۷۶ به عنوان یک خانه مد مستقر در پاریس تاسیس شد. بخش عطر کنزو به نام Kenzo Parfums در سال ۱۹۸۷ و خانه مد Kenzo for Women در سال ۱۹۸۸ تاسیس شد. بسیاری از عطرهای دیگر را برای هر دو جنس منتشر کرد، از جمله Flower by Kenzo، عطری که موقعیت این شرکت را در بازار جهانی عطر تثبیت کرد.

کنزو اولین مجموعه مردانه خود را در سال ۱۹۸۳ راه اندازی کرد و پس از آن در سال ۱۹۸۷ خطوط خانه و کودکان را راه اندازی کرد. او در سال ۱۹۹۳ به گروه LVMH پیوست، اما در سال ۱۹۹۹ بازنشسته شد. با این حال، از آن زمان، او فعالانه در زمینه مبلمان و دکوراسیون داخلی شرکت داشته است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین هدفون های باس استریو

عطر زنانه Kenzo Amour

در این محصول از برند عطر کنزو رایحه ای بسیار گرم و احساسی با عشق و اشتیاق عجین شده است. فرهنگ شرق را به ذهن متبادر می کند. قمقمه شبیه یک شبح زنانه است و هر حجم به رنگی متفاوت است. نت‌های رایحه: گل پلومریا، شکوفه گیلاس، بخور، وانیل، چای سفید و درخت تاناکا – ترکیبی را ایجاد می‌کند که با احساسات ارتعاشی دارد.

معرفی برند عطر کنزو

عطر زنانه Kenzo Jungle L´Élephant

این عطر با رایحه ای پیچیده و شرقی برای مناسبت های خاص توجه شما را به خود جلب می کند. Kenzo Jungle L´Élephant یک زن را احساسی و فریبنده می کند. ترکیبی از ماندارین تازه، هل و زیره سبز با یلانگ یلانگ زیبا، شیرین بیان، عنبر حسی، وانیل و پاتچولی است. تمام مواد تشکیل دهنده عطر Kenzo Jungle L´Élephant ترکیبی زیبا و عجیب را ایجاد می کند.

 

برند عطر کنزو عطر Jungle L´Élephant را برای زنان مستقل، مدرن، کنجکاو در مورد جهان و سایر فرهنگ ها، برای زنان آزاد و آزاد ایجاد کرد. عطرهای کنزو مانند مد این برند هستند – جسور، متنوع، رنگارنگ مانند جنگل و مینیمالیستی مانند ژاپن، و مهمتر از همه متمایز. عطر ادکلن Kenzo Jungle L´Élephant عطری است مسحورکننده که به هر زنی احساس احساسی و فریبنده می دهد.

پیشنهاد مطالعه :بهترین وسایل بازی و سرگرمی نوزاد

عطر زنانه Kenzo L’Eau par Femme

رایحه ای درخشان و تازه که هر روز گرم تابستانی را طراوت می بخشد، اما در پاییز و زمستان خنک تر نیز زنگ بیداری خوبی را ایجاد می کند. عطر L’Eau par Kenzo رایحه ای بسیار سبک و ساده است که با خلوص خود شبیه آب شفاف است. این عمدتا به دلیل وجود گل های آبی، زنبق و نیلوفر آبی است که رایحه های آنها در طول استفاده از این عطر با یکدیگر ترکیب می شوند.

می توانید برای خرید انواع محصولات برند عطر کنزو، به سایت آمازون مراجعه کنید. خرید از آمازون از طریق زاکولا بسیار آسان است. می تواند مراحل خرید و پرداخت ارزی را به کارشناسان زاکولا بسپارید و کالای خود را در آدرس ایران تحویل بگیرید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]