تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,بهمن,۱۳

عطرهای مردانه KENZO

نویسنده : تیم محتوا

کنزو در سال ۱۹۷۰ توسط طراح ژاپنی تاکادا کنزو تاسیس شد که در سال ۱۹۶۴ به پاریس نقل مکان کرد. اولین فروشگاه او “Jungle Jap” نام داشت و فعالیت های مد او را تعیین کرد و ویژگی های آوانگارد بیشتری را نسبت به معمول نشان داد که باعث شد کنزو به برندی شناخته شده تبدیل شود. خط مد برای زنان به دلیل چاپ های عجیب و غریب و ترکیب رنگ هایش مشهور است. امروزه عطرهای مردانه KENZO در سرتاسر جهان طرفدران زیادی دارد.

تاریخچه ظهور کنزو

در سال ۱۹۸۳ کنزو اولین گام خود را به سمت مد مردانه برداشت و یک خط مد برای مردان مدرن معرفی کرد. این البته مدتی طول کشید تا توسعه یابد، اما او به زودی فرصتی را دید که به او اجازه داد تا به سمت مجموعه کودکان گسترش یابد.

این گسترش در نهایت منجر به بازنشستگی کنزو در سال ۱۹۹۹ شد، اگرچه او هنوز درگیر این برند است و اغلب در حال بازی با ایده‌ها و طرح‌ها برای هر و هر چیزی کنزو است. کنزو اولین عطر مردانه خود را در سال ۱۹۹۱ معرفی کرد، Kenzo Pour Homme، یک عطر معطر که در یک بطری آبی بسیار مدرن عرضه می شد.

برخی دیگر از عطرهای مردانه KENZO عبارتند از عطر گرم و تند Jungle Homme (1998)، عطر معطر و مرکباتی L’Eau Par Kenzo Pour Homme (1999)، عطر تازه و چوبی Tokyo (2007)، عطر چوبی و معطر L’Eau Par Kenzo. نیلی (۲۰۰۹)، کنزو هوم اسپورت تازه تند (۲۰۱۲) و بسیاری دیگر.

عطرهای مردانه KENZO

۷ عطر خوشبو کنزو

کنزو حدود ۴۵ سال است که یک خانه طراحی نوآورانه و معتبر فرانسوی است. در آن زمان نیز نام و نشانی را در دنیای عطر به وجود آورده است. این عطر با بوی خاص خود، گل، تحسین و توجه را به خود جلب کرد و از آن زمان تاکنون عطرهای منحصر به فرد تولید کرده است. می توانید از میان عطرهای مردانه KENZO و زنانه این برند، نمونه دلخواه خود را انتخاب کنید.

بهترین عطر بولد

Jungle L’Elephant   علاوه بر داشتن یک فیل باحال روی بطری، برای ایجاد حس آرامش و لذت طراحی شده است. این عطر پرانرژی با طعمی شرقی است که از بقیه متمایز می شود و رایحه ای ماندگار ارائه می دهد. این یکی قطعا برای همه مناسب نیست.

بسیار جسور است و می تواند یک اتاق را اشغال کند. به همین دلیل است که احتمالاً برای استفاده در فضای باز بهترین است. با این وجود، هل و زیره گرم با میخک قوی و نت وانیلی آرامبخش همراه می شوند. خاصیت خشکی و کمی دودی دارد که با طعمی از ادویه همراه است که اتفاقاً آنقدرها هم تیز یا غیرقابل تحمل نیست. این یکی عطرهای مردانه KENZO است که پس از گذشت بیش از ۲۰ سال هنوز در حال فروش است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین ایربادهای ضدآب

عطر میوه ای شاداب

Kenzo World  عطر گل صد تومانی تمیز، با شیرینی نت های توت قرمز را در خود جای داده است. این یک نسخه جدیدتر است، اما به دلیل بوی و منحصر به فرد بودن باید در لیست قرار گیرد. گاهی اوقات، این عطر بسیار آبدار با طعمی از توت است و سایر میوه ها به رایحه آن کمک می کنند. سپس، گرمای کهربا و نت‌های گل را بیشتر می‌کند. تا حدودی صابونی، نه بیش از حد پیچیده، اما یک عطر کاملاً جذاب است.

پودری کلاسیک

Kenzo Flower عطری بسیار پرطرفدار است و مدت زیادی است که به عنوان عطرهای مردانه KENZO رواج داشته است. همچنین اتفاقاً عطری دارد که تقریباً به پودر بچه نزدیک است. این کمی شیرین تر و خامه تر از چیز واقعی است که با نت های وانیل و توت سیاه انتظار می رود. با این حال، بنفشه و گل رز، رنگی پودری به گل می دهند که کاملاً نرم و آرامش بخش است.

عطرهای مردانه KENZO

محبوب ترین کنزو

Kenzo Amour by Kenzo   عطری مقرون به صرفه، ملایم و گلدار بر پایه وانیل است. آمور از وانیل تشکیل شده است که در کنار آن فرانجی‌پانی، هلیوتروپ و شکوفه گیلاس قرار دارد. این یک نمونه خوب از وانیل است، اما به روشی منحصر به فرد استفاده می شود.

کنزو آمور نه‌تنها از ترکیبات مختلف گل‌ها، نت‌های برنجی گرم و کرکی برخوردار است. همه چیز تمیز، جذاب، با کمی رنگ پودری تازه  به نظر می رسد. عملکرد بسیار خوب و یک نوع عطر همه کاره برای پوشیدن روزانه در میان عطرهای مردانه KENZO است.

پیشنهاد مطالعه :راه اندازی دستگاه جدید اکو Echo آمازون

دنیای بی نظیر

World Power by Kenzo   یکی از مواردی نیست که همه از آن استقبال کنند. این محصول تازه، شور و دانه تونکا دارد. نت‌های دریایی آبی بیشتر در اوایل پوشیدن هستند، اما شوری باقی می‌ماند. شوری همراه با نت های چوب سرو سرد، حسی واقعا جالب و تقریباً تک جنسیت به این نت می دهد.

سپس، نوع شیرین‌تر تونکا آن را به اطراف بازمی‌گرداند. شوری به شکل کهربایی گرمتر با پایه چوبی در اطراف پخش می شود. این به عنوان یکی از عطرهای مردانه KENZO عملکرد فوق العاده ای دارد، در یک ارائه نسبتاً ساده. باز هم، این یکی برای همه جذاب نیست، اما خوب و متفاوت است.

پوشش سبز بهار/تابستان

D’ete گلی تمیز و سبز که شیرینی خاصی به لایه هایش می آورد. گرم و عالی برای پوشیدن روزمره در روز و دارای رایحه ای منحصر به فرد است. جذابیت گلی سبک تری دارد. با این حال، این یکی بیشتر بر روی خود گل ها، همراه با ته رنگ شبنمی تمرکز دارد. در حالی که L’eau Par Kenzo سرد و تازه است، این یکی گرمتر است و مقداری تندی در اطراف وجود دارد. عطرهای مردانه KENZO را از آمازون تهیه کنید.

عطرهای مردانه KENZO

بهترین عطر

L’eau Par Kenzo   ترکیبی از نت های آبی و گلی، Par Kenzo را به انتخابی بسیار خوب برای ماه های گرم سال تبدیل کرده است. L’eau Par Kenzo  یک مرکبات یا چیزی شبیه به آن نیست. این نت گلی عالی مانند یاس بنفش و نیلوفر آبی را به شما می دهد تا عطری تمیز و به یاد ماندنی ارائه دهد. این همه روی یک پایه آبکی و تازه قرار می گیرد.

پیشنهاد مطالعه :بهترین هدفون توزو کدامند؟ T6 در مقابل T9

چیزی که عالی است نت نعناع است که شروعی یخی به آن می دهد، در حالی که با برخی از مواد گیاهی همراه است. با این حال، رایحه ای منحصر به فرد و بدون عارضه، کاملا دست کم گرفته شده است. می توانید برای خرید عطرهای مردانه KENZO از آمازون اقدام کرده و برای خرید خود، از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود