آشنایی با کیف پول KeepKey

آموزش
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

Shapeshift  در سال ۲۰۱۴ توسط Erik Voorhees در سوئیس تأسیس شد. این شرکت توانست مقدار مناسبی از بودجه را جذب کند که به ShapeShift اجازه داد تا تجارت خود را تقویت کند. این شرکت به شما اجازه می دهد تا ارزهای دیجیتال را به صورت رایگان معامله کنید و دو پلتفرم مختلف در نسخه بتا و کلاسیک دارد و همچنین ابزارهای مفید دیگر را در اختیار شما قرار می دهد. این پلتفرم اکنون، محبوب ترین محصول ShapeShift KeepKey خود را به بازار معرفی کرده است که یک کیف پول آفلاین که به محافظت از ارزهای دیجیتال شما در برابر هکرها کمک می کند. در اینجا کیف پول KeepKey را بررسی می کنیم.

پیشنهاد مطالعه :بهترین درمان با بوتاکس مو

نکات مثبت کیف سخت افزاری

کیف پول سخت افزاری  KeepKey با قیمت ۲۳۹ دلار عرضه شد. با این حال، قیمت در طول سال ها به طور قابل توجهی کاهش یافت و اکنون KeepKey تنها ۴۹ دلار است. این کیف پول دارای مزیت هایی است:

کیف پول KeepKey

نسبتا امن – کیف پول سرد

اول از همه، درک این نکته مهم است که وقتی نوبت به انتخاب بهترین کیف پول رمزنگاری برای نیازهای شما می رسد، مهم ترین عامل امنیت است. امنیت معمولاً به نوع کیف پول بستگی دارد. برای کمک به درک بهتر کیف پول KeepKey ، انواع کیف پول‌ها بیان می شود:

کیف پول های آنلاین:

کیف پول های آنلاین کمترین امنیت را دارند. هنگامی که تمام سکه های خود را آنلاین نگه می دارید، باید واقعاً به ارائه دهنده اعتماد کنید. حتی اگر اکثر کیف پول های آنلاین کلیدهای خصوصی شما را ذخیره نمی کنند، به این معنی نیست که سکه های شما را نمی توان دزدید.

همچنین وقتی صحبت از هک می شود، کیف پول های آنلاین آسیب پذیرترین هستند. بنابراین، مگر اینکه مقادیر بسیار کمی از ارزهای دیجیتال را نگه دارید، باید به فکر ذخیره سازی امن تر باشید.

پیشنهاد مطالعه :۱۰  لوازم جانبی برتر بازی

کیف پول نرم افزار یا برنامه:

کیف پول های نرم افزاری زمانی خوب هستند که معاملات روزانه انجام می دهید. این کیف ها دارای امنیت بالاتری در مقایسه با نوع آنلاین هستند، اما به خوبی کیف پول های سخت افزاری نیستند.

کیف پول های سخت افزاری:

از آنجایی که کلیدهای خصوصی شما به صورت آفلاین ذخیره می شوند، از شما در برابر هک محافظت می شود. KeepKey  یک کیف پول سخت افزاری است، بنابراین یکی از امن ترین ذخیره سازی ها برای دارایی های شما است. همانطور که گفته شد، حتی اگر رایانه شما به بدافزار آلوده شده باشد، هکرها نمی توانند ارزهای دیجیتال شما را بدزدند.

کیف پول KeepKey

بررسی کیف پول KeepKey

KeepKey  علاوه بر اینکه کیف پول سرد است، یک کد پین و دانه های بازیابی را نیز در اختیار شما قرار می دهد. Ledger Nano X و سایر کیف‌پول‌های سخت‌افزاری قابل اعتماد از همان اقدامات امنیتی برخوردار هستند.  کیف پول KeepKey دارای این ویژگی منحصر به فرد است که در آن هر از گاهی شماره کد پین شما را تغییر می دهد. به این ترتیب بدافزار قادر به کپی کردن کد شما و سرقت ارزهای دیجیتال شما نیست.

وقتی نوبت به مرحله بازیابی می‌شود، درک این نکته مهم است که اگر کسی آن ۲۴ کلمه خاص را پیدا کند، آن شخص می‌تواند والر شما را بازگرداند و تمام دارایی‌های شما را بدزدد. همانطور که گفته شد، شما باید عبارت seed خود را با خیال راحت پنهان نگه دارید.

حالا، با وجود اینکه بسیار بعید است، اجازه دهید برای شفافیت این موضوع را توضیح دهیم. اگر یک هکر به نحوی به کیف پول شما دسترسی پیدا کند و قصد دارد دارایی های شما را بدزدد، این دکمه در دستگاه وجود دارد که باید آن را فشار داده و نگه دارید تا تراکنش تایید شود.

خرید کیف پول سخت افزاری

اگر به امنیت اهمیت می دهید، هرگز نباید کیف پول سخت افزاری را از ارائه دهندگان شخص ثالث خریداری کنید زیرا اگر دستگاه دستکاری شده دریافت کنید، ممکن است تمام سرمایه خود را از دست بدهید.

کاربر پسند، طراحی شیک

استفاده از کیف پول سر ساده نیست. با این حال، قابلیت استفاده یکی از مزایایی است که در این بررسی کیف پول KeepKey  باید به آن اشاره شود. نکته مهم در خصوص KeepKey این است دارای تنهای کی دکمه است که برای روشن و خاموش کردن کیف کاربرد دارد. تمام فرآیندهای دیگر را می توان از طریق برنامه تلفن همراه مدیریت کرد. این شامل وارد کردن کد پین و راه‌اندازی Seed بازیابی می‌شود.

   KeepKey CONS

اکنون که تمام جنبه های مثبت این بررسی کیف پول KeepKey را پوشش دادیم، وقت آن است که نگاهی به معایب کیف پول بیندازیم.

پیشنهاد مطالعه :۶  بهترین آبرنگ در سال ۲۰۲۴

تعداد محدودی از سکه های پشتیبانی شده از KeepKey

کاملاً واضح است که وقتی صحبت از محبوب ترین ارزهای رمزنگاری شده به میان می آید، پیدا کردن کیف پول هایی که از آنها پشتیبانی می کنند آسان است. با این حال، اگر به سکه های کمتر رایج علاقه دارید، ممکن است به این راحتی نباشد.

بخش غم انگیز این است که KeepKey تنها از ۴۰ ارز دیجیتال پشتیبانی می کند. در حالی که می توانید تمام سکه ها و توکن های پیشرو را برای انتخاب پیدا کنید، بعید است که بتوانید توکن های کمتر محبوبی را ارسال، ذخیره و دریافت کنید. در اینجا برخی از سکه های پشتیبانی شده وجود دارد:

  • بیت کوین
  • بیت کوین کش
  • اتریوم
  • لایت کوین
  • دوج کوین

در مقایسه با کیف پول های لجر که از بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال پشتیبانی می کنند، ممکن است این عدد کمی به نظر برسد.  با این حال، اگر سکه خاصی در ذهن دارید، می‌توانید فرم درخواست دارایی کیف پول KeepKey   را پر کنید و انتظار داشته باشید که افراد بیشتری به آن ارز دیجیتال علاقه‌مند باشند. در حالی که کامل نیست، حداقل یک امکان وجود دارد.

کیف پول KeepKey

اندازه بزرگ کیف پول

همانطور که قبلاً در این بررسی KeepKey اشاره کردیم، این کیف پول از هر کیف پول رمزنگاری دیگری در بازار بزرگتر است. در حالی که صفحه نمایش بزرگ آن قابلیت استفاده را بهبود می بخشد، حمل آن نیز بسیار سنگین است. اگر کیف پول خود را در خانه مخفی نگه دارید، ممکن است این مشکل چندان مهم نباشد، اما اگر ترجیح می دهید آن را در جیب خود حمل کنید، ممکن است کمی ناراحت کننده باشد. کیف پول KeepKey  ۵۴ گرم وزن دارد، بنابراین باید خودتان تصمیم بگیرید که آیا این مشکل است یا خیر. برای خرید این کیف پول، می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]