تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,بهمن,۳۰

بررسی تجربه کار با آمازون

نویسنده : تیم محتوا

من یک شاگرد آمازون هستم. در اینجا ۳ نکته برتر من برای استفاده بهینه از حرفه خود آورده شده است. شکیبول علم، شاگرد جوان و طراح UX آمازون، جوانان را تشویق می کند تا مسیرهای شغلی خود را کشف کنند و از طریق برنامه آمازون JumpStart پیشرفت داشته باشند.

من دانشجوی سال اول دانشگاه سیتی نیویورک هستم و به لطف برنامه آمازون JumpStart در حال حاضر دو سال از کارم به عنوان یک طراح UX می گذرد. به عنوان بخشی از برنامه آمازون JumpStart، کار پاره وقت در آمازون را به عنوان یک طراح تجربه کاربر جوان (UX) و دانشجوی هنر در CUNY متعادل می کنم.

در بین کلاس ها، جلساتی می گذارم و روی پروژه های هیجان انگیز برای دستگاه های آمازون کار می کنم. من می‌توانم آنچه را که در کلاس درس می‌آموزم به طور مستقیم در کارم و آنچه در محل کار یاد می‌گیرم در کلاس‌هایم به کار ببرم. شکیبول از فرصت های توسعه شغلی به عنوان بخشی از برنامه خود لذت می برد.

برنامه آمازون JumpStart یک برنامه کارآموزی جوانان است که افرادی را استخدام می کند که هنوز در دبیرستان هستند و به آنها امکان می دهد از مراحل اولیه به حرفه خود در فناوری سرعت بخشند. این برنامه شامل یادگیری در کلاس و سایر فرصت‌های توسعه است و به کارآموزان اجازه می‌دهد تا در حین اتمام دبیرستان به عنوان کارمندان پاره وقت و حقوق بگیر در آمازون کار کنند.

نیکول، یک برنده بورسیه مهندسی آینده آمازون، در حالی که یک کوله پشتی به سر دارد در جاده دانشگاه راه می رود. او عینک زده است و از دوربین به سمت چپ خود نگاه می کند. چگونه مهندس آینده آمازون سازمان ها، معلمان و دانش آموزان را از جوامع محروم گرد هم می آورد تا نسل بعدی رهبران STEM را پرورش دهد.

Amazon Future Engineer دسترسی رایگان جامعه به فرصت‌ها و منابع STEM، از جمله سفرهای میدانی مجازی، چالش‌های عملی، طرح‌های درسی و بورسیه‌ها را فراهم می‌کند. من در مورد برنامه JumpStart از مشاور راهنمایی ام زمانی که در دبیرستان بودم یاد گرفتم.

وقتی برای اولین بار به والدینم در مورد برنامه جامپ استارت آمازون گفتم، آنها مرا تشویق کردند که فقط یک کار را در یک زمان انجام دهم: دبیرستان را تمام کنم، سپس به دانشگاه بروم و سپس کارم را شروع کنم. اما این برنامه به من این فرصت را داده است که کارم را شروع کنم. از آن زمان، من واقعاً احساس می‌کنم که جایگاهم را در آمازون، با تیمم، در این زمینه پیدا کرده‌ام و برای ادامه رشد هیجان‌زده هستم.

بررسی تجربه کار با آمازون

در اینجا برخی از چیزهایی که تا به حال آموخته ام و سه نکته اصلی من برای استفاده بهینه از زندگی اولیه خود آورده شده است:

 

  1. از امتحان چیزهای جدید نترسید

وقتی برای اولین بار به عنوان یک شاگرد شروع کردم، در ابتدا به عنوان یک کدنویس جوان کار می کردم. پس از چند ماه، متوجه شدم که دلم برای درگیر کردن جنبه خلاقانه‌ام تنگ شده است و با مربیم، تغییری در طراحی UX را بررسی کردیم. انیمیشن و طراحی از علایق بزرگ من هستند، بنابراین کار بر روی تیم UX دنیای کاملا جدیدی را باز کرد – و متوجه شدم که چقدر می‌توانم در حرفه‌ام حرکت کنم.

بسیاری از مردم در مورد مسیرهای شغلی مختلف در آنجا، یا آنچه که این مشاغل مستلزم چیست، نمی دانند. تشویق به کاوش و ملاقات با افراد جدید به من این امکان را می دهد تا مشاغلی را که حتی نمی دانستم وجود دارند کشف کنم. با سیستم پشتیبانی خود، توانستم پاهایم را در هر یک از این مسیرهای شغلی فرو ببرم و ببینم چه چیزی برای من مناسب است.

  1. قرار نیست کامل باشید

با شروع کارآموزی خود به عنوان دانش آموز در دبیرستان، نمی دانستم چه توانایی هایی دارم. من قبلاً هرگز در یک محیط تیمی شرکتی کار نکرده بودم و هرگز مسئولیت تحویلی ها را بر عهده نداشتم. شروع در آمازون برای من یک تغییر کلی در سبک زندگی بود.

در آمازون، من واقعاً برای حمایت سرپرستان و مربیانم که برای کار با من وقت گذاشته اند و عاداتی را در مدیریت زمان، بهره وری و ارتباطات به من یاد می دهند که قرار است من را برای یک شغل موفق آماده کنند، ارزش قائل هستم. از ابتدا.

  1. به دانش افراد اطراف خود ضربه بزنید

یکی از شگفت انگیزترین چیزها در مورد کار در آمازون، دانش عمیق افراد اطراف شما است. من مقالات صنعتی را می خواندم و آنها را با هم تیمی هایم به اشتراک می گذاشتم و جالب ترین بحث ها را برانگیخت، زیرا آنها اغلب در این زمینه ها رهبر بودند.

این مکالمات همیشه بسیار مفید هستند و برای من الهام می‌بخشند، دانش من را عمیق‌تر می‌کنند و از من طراح بهتر و دانش‌آموز بهتری می‌سازند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه های آمازون، می توانید با زاکولا همراه باشید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود