تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,مرداد,۰۲

معرفی محصولات برند داو

نویسنده : تیم محتوا

شما واقعاً نمی توانید در مورد صابون، پاک کننده ها یا محصولات مراقبت شخصی Dove صحبت نکنید. شرکتی که بیش از هر شرکت دیگری محصولات بهداشتی و آرایشی می فروشد، نسبت به سایر برندهای برجسته زیبایی، دارای شهرت و نامی ماندگار است. می توانید محصولات برند داو را به صورت اورجینال، از طریق زاکولا تهیه کنید.

محصولات برند داو

محصولات شوینده

Dove با ساخت صابونی که پوست را خشک نکرده و آن را مرطوب می کند، به سرعت بخشی از بازار صابون را به خود اختصاص داد و با محصولات با کیفیت و قابل اعتماد خود، توجه مصرف کنندگان را جلب کرد. Dove به تدریج تنوع محصولات خود را ایجاد کرده و همان مهارت های تحقیق و توسعه خود را در سایر زمینه های مراقبت شخصی به کار می گیرد. اکنون انواع مختلفی از محصولات برند داو توسعه یافته است که در پنج دسته متمایز قرار می گیرند:

  • شستشو و استحمام: بار زیبایی، صابون های مایع، شستشوی بدن.
  • مراقبت از پوست: مرطوب کننده، مراقبت از پوست خشک، لوسیون بدن، شستشوی صورت.
  • دئودورانت های ضد تعریق: اسپری دئودورانت ضد تعریق. دئودورانت ضد تعریق رول اون.
  • مراقبت از مو: شامپو، نرم کننده، روغن مو، درمان موهای خشک، درمان ریزش مو، درمان ضد شوره، مراقبت از موهای آسیب دیده، شامپو برای موهای خشک/آسیب دیده.
  • مجموعه های Dove: Dove Go Fresh، Purely Pampering، Dove Elixir Oil، Dove Oxygen Moisture.
  • پیشنهاد مطالعه : معرفی برند پرادا

یکی از مواردی که ممکن است در بررسی سری محصولات برند داو به آن توجه کنید این است که هر نوع مکمل آرایشی یا لوازم آرایشی وجود ندارد. این بدان دلیل است که Dove معتقد است که به مصرف کنندگان کمک می کند تا اندامی را که دارند در آغوش بگیرند و استفاده از پوشش، آرایش یا کانسیلر را تشویق نمی کند.

این طرز فکر منجر به راه اندازی کمپین Dove برای زیبایی واقعی در سال ۲۰۰۴ شد. کمپین Dove’s Real Beauty یک کمپین بازاریابی جهانی که برای تجلیل از بدن زنان در هر اندازه و نوع طراحی شده است، تا به امروز در قالب تبلیغات، ویدئوها، کارگاه ها، رویدادهای متفاوتی در خصوص محصولات برند داو ادامه یافته است.

محصولات برند داو

تاریخچه Dove

از همان ابتدا، Dove سعی کرد در صحنه مراقبت شخصی متمایز شود تا اینکه با آن ترکیب شود. Lever Brothers’s Dove Beauty Bar در سال ۱۹۵۷ وارد بازار شد که نشان دهنده اولین حضور با نام تجاری Dove به بازار صابون بود. تبلیغات صابون Dove منعکس کننده این حرکت ها برای برجسته شدن بود و به خود می بالید که صابون Dove به دلیل ملایم بودن و محتوای آن از کرم پاک کننده یک چهارم برای پوست شما بسیار بهتر از صابون معمولی است.

علاوه بر این، صابون ها در میان محصولات برند داو ، شکل منحصر به فرد به خود گرفت در حالی که بسته بندی Dove دارای رنگ آمیزی ساده و ظریف در اطراف لوگوی پرنده نمادین Dove بود. این امر باعث شناخت آسان و تمایز نام تجاری در ذهن مصرف کنندگان شد.

Dove به سرعت موفق گردید خود را به عنوان یک مبتکر و خارجی در دنیای صابون تثبیت کند. در دهه ۱۹۶۰ شاهد گسترش Dove به چندین بازار بین المللی مختلف و همچنین تکامل انواع کمپین های تبلیغاتی Dove بودیم. همانطور که قرن بیستم پیشرفت کرد، کاتالوگ Dove نیز پیشرفت خود را به نمایش گذاشت.

زیرا این شرکت محصولات پیچیده تر و تخصصی تری را در خود جای داد که به اندازه کافی تمام مراقبت های شخصی را پوشش می داد. از نظر پوست، محصولات برند داو مرطوب کننده ها و مراقبت از پوست خشک را در میان سایر محصولات معرفی می کند. در دهه ۱۹۸۰، این شرکت درمان تخصصی مراقبت از مو را برای موهای خشک یا آسیب دیده و همچنین روغن مو توسعه داد.

پیشنهاد مطالعه : عضویت در پرایم چگونه است و پرایم دی چیست؟

حضور جهانی برند داو

Dove به یک رهبر جهانی در مراقبت از مو در زمان حمام تبدیل شده است تا تسلط بر پوست و صابون خود را تکمیل کند. در دهه ۱۹۹۰ شاهد عرضه جهانی محصول Dove به بیش از ۸۰ کشور و همچنین گسترش کاتالوگ محصولات Dove بود. برای شروع، Dove با تولید انواع شامپوها، دئودورانت ها و پاک کننده ها شروع به انشعاب کرد.

این شرکت هدف آگاهانه خود را پوشش دادن طیف کاملی از تمیز کردن پوست و مو قرار داد و این کار را با معرفی محصولات برند داو که همان ویژگی های مرطوب کنندگی صابون های ثبت شده Dove را نشان می دادند، به طور موثر انجام داد. سرانجام دهه ۲۰۰۰ آغازگر دوران مدرن Dove بود، با محصولات جدید و هیجان انگیز بیشتری منتشر شد و کمپین Dove Real Beauty که قبلا ذکر شد راه اندازی شد.

محصولات برند داو

خرید صابون های داو

نوار زیبایی Dove محبوب ترین صابون مصرفی در جهان است و دلایل خوبی دارد. این محصول، برای پوست‌های حساس مناسب است. در همین حال، برای کسانی که صابون سنتی را دوست ندارند، Dove انواع شستشوی بدن مایع را در محصولات برند داو ارائه می دهد.

شستشوی عمقی Dove Deep Moisture یکی از محبوب ترین شستشوهای بدن Dove است، زیرا از فناوری NutriumMoisture برای تغذیه پوست استفاده می کند و به همان اندازه Dove’s Beauty Bars را مرطوب می کند. Dove Sensitive Skin Body Wash و Men + Care Body Wash به تکمیل خط شستشوی بدن Dove کمک می کند.

فناوری Nutrium Moisture که در شستشوی Deep Moisture استفاده می‌شود بر پایه سورفکتانت گلیسینات است. شستشوی بدن با محصولات برند داو که حاوی گلیسینات است، ملایمت بهتر محصول را نشان می دهد. Dove خط کاملی از محصولات مراقبت از پوست را طراحی کرده است که برای ارتقاء پوستی سالم و شفاف ایجاد شده اند.

پیشنهاد مطالعه : معرفی برند ساعت MICHAEL KORS

برای شروع، لوسیون بدن Dove Cream Oil از کره شی واقعی برای نشان دادن پوست ابریشمی، صاف و سالم استفاده می کند. این روغن کف می کند و به پوست نفوذ می کند تا یک اثر مرطوب کننده ایجاد کند که کار می کند و ماندگار می شود.

از سوی دیگر، لوسیون بدن فشرده Dove Cream Oil از ترکیبی از روغن مغذی و کرم آبرسان برای تسکین پوست خشک و ارتقای رطوبت و سلامت پوست استفاده می کند. اگر به دنبال بهبود یا حفظ سلامت پوست خود هستید، هر کدام از این لوسیون ها انتخاب خوبی است که می توانید از طریق زاکولا تهیه کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود