تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,اردیبهشت,۰۴

معرفی برند ورساچه

نویسنده : تیم محتوا

چیزی که در ابتدا در مورد برند ورساچه وجود دارد که حس کنجکاوی هر بیننده ای را القا می کند، شاید لوگوی برند الهام گرفته از مدوسا است که نگاه ها را به سوی خود جلب می کند. لباس های این برند مشهور جهانی، توسط تعداد زیادی از افراد مشهور و خانواده سلطنتی پوشیده شده‌اند. ضمن آنکه همواره با مجموعه‌ای از طرح‌ هایی که دنیای مد را تکان داده و الهام‌بخش هستند، همراه بوده اند.

برند ورساچه

برند ورساچه

در سال ۲۰۱۸، برند ورساچه تولد ۴۰ سالگی خود را جشن گرفت و در آن زمان، آنها به یکی از لوکس ترین برندهای جهان تبدیل شدند. این برند در فهرست خانه‌ های مد لوکس قرار دارد که می‌توانید در آن ‌ها مجموعه‌ای از کیف و کفش و لباس های شیک را سفارش دهید.

جووانی ماریا جیانی ورساچه (۱۹۴۶-۱۹۹۷) در رجیو کالابریا، ایتالیا به دنیا آمد. او حرفه مد خود را با کارآموزی در تجارت خیاطی مادرش آغاز کرد و به طراحی در Callaghan و Complice ادامه داد. شکست بزرگ او در Genny اتفاق افتاد. او به سمت مدیر خلاق کار کرد و تشویق شد تا برند ورساچه خود را راه اندازی کند.

جیانی در سال ۱۹۷۸ شرکت جیانی ورساچه را ایجاد کرد. او خواهر و برادرش سانتو و دوناتلا را درگیر کرد که به بخشی از تاریخچه این برند تبدیل شدند. بسیاری از افراد در سرتاسر دنیا عاشق این برند هستند. به عبارتی می توان گفت که تمام دنیا گرفتار برند ورساچه شده است.

این مارک معتبر، برنده جوایز متعددی شدند و لباس هایی برای فیلم و تئاتر طراحی کردند. آنها در اواخر دهه ۸۰ به عنوان مد لباس بالا در نظر گرفته می شدند که نشان دهنده صعود آنها به رقابت بزرگ بود. در حال حاضر در حال گسترش در سراسر اروپا بوده و آنها همچنین خطوط تولید خود را در زمینه هایی مانند لوازم خانگی، مبلمان و لوازم جانبی گسترش دادند. برند ورساچه نشان خود را در مد ایجاد می کرد، اما زمینه های متنوعی برای کسب شهرت جهانی نیز ایجاد کردند.

پیشنهاد مطالعه :بهترین دوربین های ورزشی

ترکیب مد و موسیقی

زمانی که مد و موسیقی با هم ترکیب شدند، به جهت آنکه جیانی به شدت با صنعت موسیقی مرتبط بود و افرادی مانند مایکل جکسون، شر، استینگ و التون جان را دوستان خود می‌ شمرد، بر شهرت برند ورساچه افزود.ارتباط مد و موسیقی برای اولین بار بود و ورساچه با ایجاد لباس برای آنها، اوج گرفت.

در اینجا بود که اثر مدوزا بیش از حد افزایش یافت؛ زیرا این نوازندگان نمادهای زمان خود بودند و هنوز هم تا به امروز اینگونه است، اما اکنون، آنها ورساچه را می پوشیدند. در اوج موفقیت، فاجعه ای برای شرکت رخ داد، زیرا بنیانگذار آنها، جیانی به قتل رسید.

برند ورساچه

قتل جیانی ورساچه

در ۱۵ ژوئیه ۱۹۹۷، برند ورساچه زمانی که رهبر رویایی آنها پنجمین قربانی قاتل زنجیره ای، اندرو کونانان بود، به آشوب کشیده شد. این تراژدی در یک سریال تلویزیونی به نام «قتل جیانی ورساچه در داستان جنایی آمریکایی» دوباره ساخته شد.

پس از این حادثه، دوناتلا مدیر خلاقیت و برادرش سانتو مدیرعامل شد. علیرغم درگذشت جیانی، این برند به ایجاد مجموعه‌ای از طرح ‌ها ادامه داد که نمایانگر دیدگاه جیانی بود و باعث شد که جهان دوباره عاشق برند ورساچه شود.

پیشنهاد مطالعه :بهترین برند کفش کوهنوری

طرح های معروف ورساچه

ورساچه برای طرح ‌هایی که هیجان ‌انگیز، غیرقابل پیش بینی و بسیار محبوب هستند، قدرت خاصی دارد. بسیاری از منتقدان، دوران طلایی ورساچه را دهه های ۸۰ و ۹۰ می دانند. این زمانی بود که آنها رشته ای از طرح ها را ایجاد کردند که الهام بخش یک نسل کامل از طراحان بود و افراد مشهور را روی نقشه قرار دادند.

چاپ های باروک در اواخر دهه ۸۰ مد شد. جیانی با پویا کردن چاپ ها آن را متحول کرد. در طرح ابریشم، او شامل سرهای مدوسا و پوست پلنگ بود که به ظاهری چشم نواز ختم شد. افرادی مانند سیندی کرافورد و لیندا اوانجلیستا اطمینان حاصل کردند که برند ورساچه می تواند مرزهای شهرت را بشکند و در تمامی جهان مورد توجه قرار گیرد.

لباس سبز جنگلی که توسط دوناتلا ورساچه طراحی شده است، آنقدر معروف شد که صفحه ویکی مخصوص به خود را دارد و هنوز هم به عنوان یکی از معروف ترین طرح های او محسوب می شود. این لباس با یقه کم طراحی شده است، یک لباس ابریشمی شفاف با فاق سیترینی و طرح‌دار با بامبو و برگ‌های استوایی است. لوپز در سال ۲۰۱۹ دوباره این لباس را پوشید و مورد استقبال هیجان انگیز قرار گرفت!

این در حالی است که اوروتون نیز یکی از قدرتمندترین طرح های دنیا از برند ورساچه است. طرح اوروتون اساساً مش فلزی از فلزات سخت است اما کاملاً با ابریشم پوشیده شده است. این نمونه ها، جیانی را به عنوان یک متفکر آینده و همچنین یک طرح جدید برای خانه مد تثبیت کرد. ایده پشت این طرح این بود که به پوشنده این تصور را بدهد که لباسی با فلزات مایع پوشیده است.

برند ورساچه

شهرت طرح های برند ورساچه

قبل از اینکه الیزابت هرلی به یک ستاره جهانی تبدیل شود، لباسی می پوشید که او را متفاوت می کرد. در حالی که با هیو گرانت قرار می گرفت، او در اولین نمایش چهار عروسی و یک مراسم تشییع جنازه با لباسی غوطه ور که با سنجاق به هم چسبیده بود شرکت کرد. این لباس امروز پس از مدرنیزه شدن اخیر هنوز شهرت دارد.

مجموعه Miss S&M Bondage نیز از دیگر طرح های برند ورساچه است. سال ۱۹۹۲ سال جالبی بود زیرا ورساچه ما را با مجموعه کارهای بی نظیر خود آشنا کرد. عنوان «خانم اس اند ام»، دنیای مد را قطبی کرد و با تحسین و انتقاد مواجه شد. این طرح، منظره جالبی بود زیرا ورساچه فانتزی های زیادی را زنده کرد. آنها با استفاده از چرم تنگ یا مقدار زیادی از آن، بر نمایش تسلط داشتند.

پیشنهاد مطالعه :بهترین کولرهای کوچک ۲۰۲۲

برتری برند معروف ورساچه

داستان ورساچه فوق العاده است. تاثیر آنها بر طراحی مد ارزشمند بوده است. استفاده نوآورانه آنها از فلزات و سایر مواد، مجموعه ای از طرح های آنها را جهانی کرده است. در سال ۲۰۱۸، تایید شد که مایکل کورس ورساچه را به قیمت ۲.۱ میلیارد دلار خریداری خواهد کرد.

خرید ورساچه به کارنامه او می افزاید و با توسعه برنامه ریزی شده در راه، دوره جدیدی را برای برند ورساچه رقم می زند. دوناتلا به عنوان مدیر خلاق خانه مد باقی خواهد مانده، اما به مایکل کورس این فرصت را می دهد تا وارد یک بازار انحصاری شود. برای خرید این محصولات بی نظیر، با زاکولا همراه باشید.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود