معرفی برند ریباک

معرفی برند
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

ریباک یک برند جهانی با میراث عمیقی از تناسب اندام است که با ماموریت تبدیل شدن به بهترین برند تناسب اندام در جهان طراحی شده است. برای تحقق این ماموریت، برند ریباک از ورزش سنتی به تمرکز بر ورزش تناسب اندام تبدیل شده است. در این سفر، برند Reebok به ادغام گذشته نمادین خود، با فناوری های جدیدی که عملکرد و سبک زندگی را متحول می کند، به توسعه فعالیت های خود ادامه می دهد.

برند ریباک

درباره برند ریباک

برند ریباک در محل تلاقی تناسب اندام و مد قرار گرفته است و همچنان به محو کردن مرزها ادامه می دهد. این برند،  یک واحد ورزشی را در سال ۲۰۱۸ تأسیس کرد که کار خود را در سال ۲۰۱۹ آغاز نمود. این دسته ورزشی، بخش‌های محصولات متمرکز بر فعالیت‌های تخصصی تناسب اندام و نوآوری عملکردی را با تمرکز بر نوآوری سبک این محصولات ترکیب می‌کند.

محصولات برند Reebok در خط مقدم تناسب اندام هستند و به فرهنگ و جوامعی که مصرف‌کنندگان ریباک در آن زندگی می‌کنند، صادق هستند. دسته دوم برند ریباک، با طراحی کلاسیک، ریشه‌های عمیق برند را در تناسب اندام و فرهنگ پاپ در چندین شبح نمادین تقویت می‌کند.

در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹، ریباک برند خود را تحت یک لوگو و علامت کلمه در کلاسیک و اسپورت متحد کرد. وکتور و علامت کلمه Drop-R هر کدام به‌طور بی‌گمان برند ریباک را نشان می‌دهند و میراث غنی ریباک را به آینده هیجان‌انگیز آن متصل می‌کنند.

این برند به میراث غنی خود و لوگوی وکتوری که نزدیک به ۳۰ سال پیش معرفی شد، افتخار می کند. این لوگو شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین نماد برند Reebok است. این تکامل به برند اجازه می‌دهد تناسب اندام، مد و فرهنگ پاپ را در یک صدای قدرتمند در همه محصولات به هم متصل کند.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند ساعت فسیل 

تغییر دهنده های بازی

ریباک بر متمایز بودن، مرتبط بودن و معتبر بودن با مصرف کنندگان خود متمرکز است. آنها دائماً در حال تکامل هستند و به دنبال امتحان چیزهای جدید می باشند. در تمام جنبه های دنیای خود در تناسب اندام آن را در نظر دارند. آنها واقعاً در حال تغییر بازی هستند و به دنبال گسترش افق ها و ایده های نوآورانه خود می باشند. برند ریباک آنها را برای انجام این کار الهام می بخشد و آنها را مجهز می کند.

در میان مصرف کنندگان این برند، زنان در خط مقدم برند Reebok قرار دارند. این رویکرد زن محور که ریشه در میراث ریباک دارد، در استراتژی محتوا، ایجاد محصول، فعال سازی بازاریابی و توزیع منعکس شده است. تنها در سال ۲۰۱۹، ریباک سایزبندی گسترده را در پوشاک خود و همچنین اولین مجموعه بارداری خود را برای ارتباط با زنان معرفی کرد.

ریباک اهمیت ایجاد امتیازهای قوی پوشاک و کفش و ایجاد خطوط تولید نوآورانه و قابل تکرار را که تبدیل به اعتبار برای برند می شود، تشخیص می دهد. این نه تنها برای افزایش درک مصرف کننده و توجه به برند ریباک است، بلکه برای کارایی برند نیز ضروری است.

در زمینه کفش، ریباک، در حال رشد بیشتر مدل‌های نمادین خود است که موقعیت خود را در تناسب اندام و در جوامع مربوطه تأیید کرده‌اند. در سال ۲۰۱۹، نانو ۹ جدید به طور مشترک با انجمن کراس فیت ساخته شد. در بخش دویدن، برند ریباک چهارمین جایزه متوالی Runner’s World خود را به نام “Gear of the Year” از آن خود کرد.

برند ریباک

روند رشد برند Reebok

۲۰۱۹ همچنین سال هیجان انگیزی برای Instapump Fury بود، زیرا بیست و پنجمین سالگرد خود را با فعال سازی در سراسر منطقه آسیا و اقیانوسیه و انتشار Fury Boost، با همکاری برند آدیداس جشن گرفت. علاوه بر این، برند Reebok از خصوصیات منحصر به فرد خود از طریق سبک های نمادینی مانند چرم کلاسیک استفاده می کند.

در سال ۲۰۱۹، ریباک شروع به ادغام کفش و پوشاک، استفاده از برند، ترکیب ظاهری تناسب اندام و سبک زندگی برای ایجاد فرمی جدید برای مصرف کنندگان کرد. علاوه بر محصولات نوآورانه، مانند برنده جایزه PureMove Bra و LuxTight 2.0، برند ریباک این محصول را گسترش داد و پوشاکی را برای حمایت از مصرف کنندگان در تمام مراحل تناسب اندام آنها ایجاد نمود.

برند ریباک ، همچنین تاکید زیادی بر نوآوری دارد. این برند متعهد به حفظ یک خط کامل و نوآورانه محصول، زنده کردن فن‌آوری‌ها، سبک‌ها و فرآیندهای جدید است. در این زمینه، سال ۲۰۱۹ شاهد عرضه زیگ بودیم، کفشی منحصر به فرد که با یک زیره متمایز به شکل زیگ زاگ ساخته شده بود که حداکثر بازگشت انرژی را برای مصرف کننده فراهم می کند.

در پایان سال ۲۰۱۹، ریباک، Forever Floatride Grow را معرفی کرد. اولین کفش دویدن با عملکرد گیاهی این برند و آخرین نمونه از نوآوری پایداری که در برند ریباک عرضه شد. این کفش با دانه‌های کرچک، جلبک‌ها، درختان اکالیپتوس و لاستیک طبیعی ساخته شده است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین مارک های لوازم آرایشی

سرمایه گذاری های بازاریابی

در این صنعت، برند Reebok قدرت خود را در یک نام تجاری چالش برانگیز می یابد. ریباک همیشه با محصول، شخصیت ها و لحظات جسورانه از مجموعه های این صنعت جدا شده است. از طریق برندسازی یکپارچه جدید، برند ریباک می‌تواند با حضوری قوی، به مصرف‌کننده خود دست یابد.

این برند، بر ارتباط با مصرف کننده به روشی معتبر و منحصر به فرد متمرکز است و قابلیت های بازاریابی الهام بخش ایجاد می کند که ارزش ویژه برند و حمایت از مصرف کننده را ایجاد می نماید و در عین حال پیام های برند قدرتمندی را منتشر می کند. برند ریباک همیشه کارها را متفاوت انجام داده است و با ترکیب بخش‌های دیجیتال و بازاریابی، توانسته است پیشرفت‌هایی را ایجاد کند.

برند ریباک

کمپین ورزشی غیرمنتظره

کمپین ورزش غیرمنتظره برند ریباک که در سال ۲۰۱۹ راه اندازی شد، یکی از شناخته شده ترین کمپین های بازاریابی است که در سال های اخیر اجرا کرده است. این کمپین از ریباک به عنوان یک برند رقیب شناخته شده تاریخی تجلیل می کند، برندی که همیشه کارهای غیرمنتظره را انجام داده است.

پیشنهاد مطالعه :خرید ارزان از ایبی eBay

در سال ۲۰۱۹، ریباک تمرکز خود را بر داستان سرایی و تجربه محصول با طراحی مجدد کامل reebok.com برای ارتباط بهتر با مصرف‌کنندگان افزایش داد. ادغام  بازاریابی و دیجیتال، لحظات غیرمنتظره‌ای را برای مصرف‌کننده به همراه داشت. مانند اولین برندی که یک کفش ورزشی جدید در آمازون الکسا گذاشت یا راه‌اندازی Reebok Unlocked، که شرایط فوق العاده ای را برای برند Reebok رقم زد. می توانید این محصولات شگفت انگیز از یک برند ورزشی را از طریق زاکولا تهیه کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]