تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,تیر,۳۱

معرفی برند پرادا

نویسنده : تیم محتوا

برند پرادا بارها و بارها خود را به عنوان یک نیروی تأثیرگذار در صنعت مد ثابت کرده است. برای بیش از ۱۰۰ سال، پرادا کیف‌ های دستی، لباس‌ها، کفش‌ها و اکسسوری‌های زیبا و خلاقانه را برای زنان، مردان و اکنون کودکان طراحی و به فروش می‌رساند. این برند لوکس، امروزه طرفداران بسیاری را در سطح جهان دارد.

پیشنهاد مطالعه : معرفی برند ساعت MICHAEL KORS

تاریخچه پرادا

قدمت نام تجاری و برند پرادا به بیش از صد سال پیش می رسد. در سال ۱۹۱۳، خانه پرادا توسط ماریو پرادا تشکیل شد. اولین فروشگاه در میلان در گالری معروف ویتوریو امانوئل دوم افتتاح گردید. این فروشگاه اصلی که توسط ماریو پرادا اداره می شود، در ابتدا لوازم جانبی مسافرتی، صندوق عقب، بخاری و سایر محصولات چرمی را می فروخت.

در سال ۱۹۱۹، زمانی که عنوان افتخاری عرضه کننده رسمی خانه سلطنتی ایتالیا به آنها اعطا شد، این برند در کانون توجه عموم قرار گرفت. برند پرادا لوگوی خود را به این ترتیب دریافت کرد. آرم پرادا یک مثلث متمایز است که نشان خانه ساووی را به نمایش می گذارد. این قصیده ای برای اشراف ایتالیایی است. این لوگو در طول بیش از ۱۰۰ سال فعالیت تجاری خود با پرادا باقی مانده است.

معرفی برند پرادا

جانشین ماریو

ماریو پرادا معتقد بود که زنان جایی در محل کار ندارند و فقط باید در خانه کار کنند. اما وقتی زمان واگذاری تجارت خانوادگی به جانشینش رسید، پسر ماریو هیچ علاقه ای به ادامه کار نداشت. از قضا، کسب و کار خانوادگی به دختر ماریو، لوئیزا پرادا، منتقل شد. لویزا نزدیک به ۲۰ سال پرادا را اداره کرد و به عظمت امروز آن کمک شایانی کرد.

پیشنهاد مطالعه : معرفی ادکلن های اورجینال تابستانی

گسترش پرادا

اگرچه برند پرادا تا زمانی که میوچیا پرادا، دختر لوئیزا، نام خود را در صنعت لوکس بر سر زبان ها انداخت، هنوز مدت زیادی طول می کشد تا این برند به یک نام آشنا تبدیل شود. میوچیا پرادا در دهه ۱۹۷۰ به خانواده پرادا پیوست و شروع به طراحی کیف های دستی و چمدان های لوکس برای این برند کرد.

اندکی بعد، در سال ۱۹۷۷، میوچیا پرادا و پاتریزیو برتلی با هم آشنا شدند و شروع به همکاری کردند. برتلی وارد برند پرادا شد و با هم، او و میوچیا، خود را وقف ایجاد دوره جدیدی از پرادا کردند. این دو با هم در سال ۱۹۷۹ خط تولید کفش های لوکس با استقبال خوبی را راه اندازی کردند.

همچنین در همین زمان بود که فروشگاه های پرادا به دلیل زیبایی شناسی مرتب و رنگ سبز مشخص خود که بعداً به آن «پرادا گرین» لقب گرفت، معروف شدند. پرادا به زودی فروشگاه هایی را در لندن، مادرید، توکیو و پاریس افتتاح کرد. در دهه ۸۰، پرادا و برتلی خط تولید لباس زنانه را معرفی کردند که با کمر کم و کمربندهای باریک تزئین شده بود. این یک موفقیت بزرگ بود و برند پرادا را راه اندازی کرد تا به نام شناخته شده امروزی تبدیل شود.

پرادای امروز

برند پرادا امروزه واقعاً به یک نام آشنا تبدیل شده است. این برند چند برند کوچک‌تر را خریداری کرده است. آنها به عنوان یکی از ارکان تاثیرگذار در مد مطرح هستند.

معرفی برند پرادا

نمادین ترین طرح های پرادا

محصولاتی که این برند لوکس به بازار ارائه کرده است، شامل طراحی های خاص می شود که از آن جمله:

کوله پشتی نایلونی پرادا

در سال ۱۹۸۴، برند پرادا با معرفی کیف نایلونی صنعت مد را شگفت زده کرد. میوچیا پرادا از مواد مورد استفاده در چادرهای نظامی برای ساخت این کیسه نایلونی که قبلاً دیده نشده بود استفاده کرد. مواد نایلونی استفاده شده در کیف های دستی متنوع، به شکل های نمادینی در انواع کوله پشتی پرادا مورد استفاده قرار گرفته است. آنها از نایلون هایی با وزن کم و صنعتی طراحی شده اند که عمدتا برای چادرهای ارتش استفاده می شده است. این باعث می شود که این کیف ها دارای عملکردی چند منظوره بوده و طراحی ضد آب داشته باشند.

پیشنهاد مطالعه : عضویت در پرایم چگونه است و پرایم دی چیست؟

GALLERIA BY PRADA BAG

کیف پرادا گالریا برای همه دوستداران پرادا قاب توجه است. این کیسه با ورود به بازار، دنیا را متحول کرد. این کیف بیشتر با نام کیف Saffiano Lux شناخته می شود که نام چرمی است که این کیف از آن ساخته شده است. قدمت این کیف به همان ابتدای برند پرادا برمی گردد. اولین بار توسط ماریو پرادا، بنیانگذار پرادا، طراحی و فروخته شد.  این یک چرم حرارتی شده با طراحی متقاطع است که هدف آن افزایش دوام و ایجاد مقاومت در برابر آب و خراش است. این طراحی ساده و کلاسیکی را شامل می شود که مورد پسند علاقه مندان این برند است.

معرفی برند پرادا

کیف دستی پرادا

انواع کیف های دستی کلاسیک برند پرادا را می توانید در میان تنوع این برند تهیه کنید. هر یک از کیف های دستی پرادا، از نظر اصالت به طور کامل بررسی می شوند. امروز مجموعه کیف‌های دستی پرادا، کوله‌پشتی نایلونی، کتانی، کیف ‌های فلپ، کیف ‌های چرمی Saffiano و موارد دیگر را می توانید از طریق زاکولا خرید کنید.

طیف گسترده ای از پوشاک و کفش های پرادا در دسترس است. چه به دنبال جدیدترین مدهای تابستانی باشید یا یک جفت چکمه کلاسیک برند پرادا، می توانید آن را از طریق زاکولا خرید کنید. مجموعه محصولات این برند، از بابت اصالت بررسی می شوند. از لباس ‌های پرادا، ژاکت ‌های کتانی پرادا و بسیاری موارد دیگر را خریداری کنید.

لوازم جانبی پرادا، شامل لوازم جانبی لوکس می شود. از کمربندهای چرمی باکیفیت گرفته تا عینک آفتابی مجلل پرادا، همه چیز را دارد. امروز در میان انتخاب گسترده از لوازم جانبی این برند، می توانید بهترین ها را انتخاب کرده و با خرید از سایت های خارجی، از طریق زاکولا، آنها را در آدرس ایران تحویل بگیرید.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود