معرفی برند آرایشی نیکس Nyx

معرفی برند
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

در میان لوازم آرایشی، برندهای زیادی وجود دارد که می توان از میان آنها، گزینه های مورد نظر را یافت. محصولات یکی از مارک های لوازم آرایش مقرون به صرفه از برند نیکس در اینجا معرفی می شود. بهترین محصولات آرایش حرفه ای برند Nyx را می توانید از طریق زاکولا تهیه کنید.

برند نیکس چیست؟

آرایش حرفه ای نیکس، گاهی اوقات به نام Nyx Cosmetics یا کوتاه شده Nyx نامیده می شود، محصولات زیادی به نام خود دارد و این برند همیشه افزوده های جدید را ایجاد و عرضه می کند. محصولات کلاسیک پرفروشی مانند مداد چشم جامبو و کرم لب مات نرم را در میان راه اندازی های جدید مانند مجموعه مشترک آن با Netflix’s Fate: The Winx Saga  و رنگ های SFX مورد تایید هالووین خواهید یافت. در برند نیکس، چیزی برای همه وجود دارد. به‌علاوه، آن‌ها طیف سایه‌هایی را دارند که با اکثر رنگ‌های پوست مطابقت دارند.

معرفی برند آرایشی نیکس Nyx

محصولات آرایش حرفه ای چشم و ابرو نایکس

پالت مشکی سایه چشم قهوه ای گرم با برچسب قرمز Best of Beauty در پس زمینه سفید، این محصول در آمازون به قیمت ۱۸ دلار عرضه می شود. لاینر این برند NYX نیز تنها با قیمت ۱۰ دلار به فروش می رسد. این محصول آرایش حرفه‌ای NYX ارزش حجم‌دهنده و بلند کردن ریمل مشکی را دارد، تیوپ ریمل مشکی با جعبه صورتی در پس‌زمینه سفید، یکی از محصولات با دوام بالای این برند است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین برندهای سویشرت

پالت های رنگ برند نیکس

آرایش حرفه‌ای Nyx نه یک، بلکه دو جایزه بهترین زیبایی را در سال ۲۰۲۲ به ارمغان آورده است. اولین مورد برای پالت سایه‌های ملکه بود، یک پالت سایه چشم ۱۶ سایه که لبه به لبه با سایه‌های خنثی غنی پر شده بود. این پالت عمدتاً سایه‌های قهوه‌ای است، اما قهوه‌ای تک رنگ در حال حاضر طرفداران زیادی دارد. بعلاوه، تنوع و ابعاد کافی در این سایه‌ها وجود دارد تا سایه‌های بی‌پایان با روند مخالف ایجاد کنید.

معرفی برند آرایشی نیکس Nyx

روتین آرایش Epic Ink Line

Epic Ink Liner  فهرستی از افتخارات را دارد. این فرمول ضدآب از سوی بسیاری انتخاب شده است، در سال ۲۰۲۲ برنده جایزه انتخاب خوانندگان شد. فرمول سیاه و جوهری کاملاً ضد آب است. این برای یک محصول با برچسب قیمت لوکس قابل توجه است، اما برای یک خط چشم مایع ۱۰ دلاری بسیار عالی خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه :بهترین کرم های مرطوب کننده

ریمل های برند nyx

یک برند آرایشی که ریمل محکمی در ترکیب خود ندارد، ممکن است ناقص به نظر برسد. – خوشبختانه، این مورد در خصوص برند Nyx نیست. برس بزرگ ریمل سیاه Worth The Hype Volumizing & Lengthening Black به راحتی روی مژه ها می لغزد و آنها را با فرمول قابل ساخت پوشش می دهد. ممکن است.

ژل ابرو آرایش حرفه ای NYX لوله مشکی

این ژل ابرو از برند نیکس، تنها با قیمت ۸ دلار عرضه می شود. این در حالی است که لیفت و رنگ آرایش حرفه ای NYX برای بلند کردن و رنگ آمیزی ابرو مناسب بوده و با قیمت ۱۲ دلار در آمازون عرضه می شود. این یک ژل ابروی سبک و با ماندگاری متوسط ​​است که در پنج رنگ طبیعی عرضه می‌شود و هر کدام به راحتی ابروهای شما را شکل می‌دهند، رنگ می‌کنند و ضخیم می نمایند بدون اینکه جلوه زیادی به چهره شما بدهد.

معرفی برند آرایشی نیکس Nyx

مداد ابرو در برند نیکس

همه ما نام Micro Brow Pencil را شنیده‌ایم، مداد ابروی بسیار نازک و نمادین این برند نیکس. اگر سال‌ها است که آن را می‌شناسید و دوستش دارید، شاید دفعه بعد که تمام شد، محصول مشابه میکرو براش آن را امتحان کنید. قلم رنگی ابرو، ، مجهز به نوک برس بسیار نازک است که به شما امکان می دهد همه چیز را از موهای کم رنگ گرفته تا ابروی برجسته و حجاری شده ایجاد کنید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین ترازوهای هوشمند

محصولات آرایش لب حرفه ای نایکس

لوله شفاف برند NYX باتر براق آرایش حرفه ای از براق کننده لب صورتی و اپلیکاتور مناسب، تنها ۵ دلار است. رژ لب مایع مات مدل NYX Professional Lip Lingerie XXL رژ لب مات از رژ لب مایل به رنگ صورتی با اپلیکاتور صاف و نمونه بزرگ بهره می برد.

این رژ لب براق کره‌ای همان‌طور که از نام‌ها نشان می‌دهد روی لب‌ها زیبا به نظر می‌رسند. این برق لب‌ها برای سال‌ها یکی از لوازم اصلی صنعت آرایش بوده و دلیل خوبی هم دارد. فرمول نچسب و رنگدانه متوسط، ​​این براق کننده ها را برای استفاده روزمره عالی می کند. آنها حتی به عنوان یک رویه رژ لب یا به تنهایی عالی به نظر می رسند. ۲۵+ سایه‌ها همگی خیره‌کننده هستند.

رژ لب های مایع واقعا رنگدانه یا ماندگاری بیشتری نسبت به رژلب های مایع مات Lip Lingerie XXL ندارند. برند نیکس ادعا می کند که روکش مات این فرمول تا ۱۶ ساعت بدون ترک خوردن، انتقال، یا لکه ماندگاری دارد و آزمایش کنندگان ما به طور جدی تحت تأثیر قرار گرفتند. این رژلب‌ها که در بیش از ۳۰ رنگ با قیمتی در حدود ۱۰ دلار در هر پاپ موجود هستند، در رابطه با نسبت قیمت به زمان پوشیدن عملاً بی‌رقیب هستند.

 

محصولات پایه آرایش حرفه ای نایکس

لوله مشکی NYX Professional Makeup Shine Killer Primer با قیمت ۱۱ دلار عرضه می شود. همچنین، NYX Professional Makeup Bare With Me کانسیلر سرم بطری شفاف کانسیلر با کلاهک پمپ صورتی روشن است که با پرداخت مبلغ ۱۱ دلار در آمازون می توان آن ها را تهیه کرد.

این محصول از برند نیکس، برای انواع پوست های چرب مناسب استاین پرایمر مات کننده با زغال چوب فرموله شده است که با جذب چربی اضافی پوست را برای آرایش آماده می کند و به عنوان یک مانع بین صورت و آرایش شما عمل می کند. این محصولات برند nyx را می توانید از سایت های معتبری همچون آمازون، ایبی، علی اکسپرس و دیگر فروشگاه های آنلاین بزرگ و معتبر با قیمت مناسب و اصالت لازم، خرید کنید. در این خصوص، زاکولا شما را یاری می کند.

 

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]