معرفی برند آرایشی مک

معرفی برند
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

MAC Cosmetics یکی از نام های بزرگ در صنعت مد است. این برند کانادایی، به یک انتخاب اصلی در برنامه آرایشی افراد تبدیل شده است و مردم در حال حاضر از مجموعه های فوق العاده آن، شگفت انگیز می شوند. از زمان تأسیس، این برند به طور فزاینده ای جای پای خود را تقویت کرده و از مرزهای کانادا فراتر رفته و در بسیاری از کشورها حضور دارد. برند آرایشی مک ، بر امپراتوری خود از نیویورک نظارت می کند، جایی که پس از تبدیل شدن به زیرمجموعه شرکت های Estée Lauder به آنجا نقل مکان کرد.

برند آرایشی مک

خرید محصولات آرایشی مک

چه کسی آرایش خوب را دوست ندارد، برند MAC مطمئناً این را می داند. با این حال، این برند فوق العاده لوازم آرایشی، برای خود یک داستان دارد. چیزهای زیادی که باید در مورد برندی که به افزایش اعتماد به نفس کمک زیادی کرده است، بدانید.

برند آرایشی مک یک نام تجاری رده بالا است که توسط فرانک توسکان و فرانک آنجلو در سال ۱۹۸۴ تاسیس شد. در ابتدا فقط برای هنرمندان حرفه ای آرایشگر به زودی به محصولاتی برای مصرف کنندگان تبدیل شد. این غول لوازم آرایشی که مقر آن در شهر نیویورک است، در سال ۱۹۹۸ بخشی از شرکت های Estee Lauder شد.

پیشنهاد مطالعه :خرید ساعت هوشمند اپل واچ

برند لوازم آرایشی کانادایی MAC Cosmetics ، معروف به M·A·C توسط هنرمند و عکاس آرایشگر فرانک توسکان و صاحب سالن، فرانک آنجلو تاسیس شد. با توسکان به عنوان مدیر خلاق و آنجلو به عنوان مدیر بازاریابی، این دو در یک آرایشگاه آنجلو کار می کردند.

این تیم برند آرایشی مک ، با همراهی برادرشوهر و شیمیدان برجسته توسکان، ویک کاساله، اولین رژ لب خود را با الهام از مداد رنگی صورتی کرایولا، فلامینگو درست کردند و به زودی خط رژ لب گسترش یافت و شامل بیست و سه رنگ الهام گرفته از مداد رنگی و همچنین طیف وسیعی از رنگ شد.

اخبار در مورد محصولات با کیفیت و میکاپ آرتیست ها در کانادا و ایالات متحده پخش شد و شروع به انتخاب سایه های درخشان M.A.C برای کیت های آرایش خود کردند و به مشتریان خود از جمله ستاره پاپ مدونا اطلاع رسانی نمودند.

برند آرایشی مک

اولین محصولات M.A.C. فروشگاه Pro در سال ۱۹۸۲ در تورنتو افتتاح شد و به عنوان فضایی برای هنرمندان آرایشی جهت تبادل نکات، نمونه کارها و خرید عمده طراحی شده است. این محصولات برای متخصصان آرایش در نظر گرفته شده بود اما سپس مستقیماً به مصرف کنندگان فروخته شد.

در سال ۱۹۸۵، Mac Cosmetics اولین فروشگاه خرده فروشی خود را در غرب شهر نیویورک افتتاح کرد. رویکرد جسورانه این دو به هنر آرایشی همان چیزی بود که جامعه به آن نیاز داشت. فروشگاه تبدیل به یک نقطه داغ برای مردم محلی و افراد طرفدار زیبایی شد.

بنیانگذاران کارمندانی را با رنگ موی پررنگ، پیرسینگ و خالکوبی استخدام کردند و برند آرایشی مک ، اولین برندی در تاریخ لوازم آرایشی بود که روی آموزش کارکنان خود سرمایه گذاری کرد.

در دهه نود، MAC Cosmetics بیش از صد فروشگاه در سرتاسر جهان داشت که حدود دویست میلیون فرانک قیمت داشت. توسعه نام تجاری، افتتاح نقاط فروش جدید و انطباق محصولات متناسب با هر قاره، این برند را به پرفروش ترین برند در سراسر جهان تبدیل کرد.

پیشنهاد مطالعه : خرید از سایت های معتبر عمان

در سال ۱۹۹۴، شرکت های Estée Lauder پنجاه و یک درصد سهام برند آرایشی مک را به دست آورد و شروع به مدیریت کسب و کار کرد، در حالی که بنیانگذاران، کنترل خلاقانه خود را حفظ کردند. در این دوره، مدونا درخواست رژ لبی داشت که در طول اجرا دوام بیاورد، بنابراین توسکان و آنجلو قرمز روسی را فرموله کردند.

این امر به هیجانی تبدیل شد و فروشگاه اغلب از ستاره هایی مانند مایکل و لاتویا جکسون بازدید می کرد. وقتی سوپر مدل لیندا اوانگلیستا در مصاحبه ای از خط لب MAC Spice نام برد، بلافاصله فروخته شد. در سال ۱۹۹۴، M.A.C. کمپین Viva Glam را راه اندازی کرد. رژ لب بورگوندی Viva Glam توسط درگ RuPaul مدل شده است و تا به امروز صد در صد فروش این محصول برند آرایشی مک ، به صندوق M.A.C AIDS اختصاص دارد.

تهیه تصاویری با کیفیت بالا از محصولات

بنیانگذاران MAC Cosmetics در زمانی که عکس‌های با کیفیت بالا اصلاً مطرح نبودند، این نگرانی را داشتند. در سال ۱۹۸۴، فرانک آنجلو، صاحب سالن و فرانک توسکان عکاس، از نحوه آرایش در عکس ها تحت تأثیر قرار نگرفتند. آنها شروع به در نظر گرفتن یک خط آرایش کردند که به خوبی روی صورت بنشیند و جلوی دوربین خوب به نظر برسد. به این ترتیب برند آرایشی مک به وجود آمد.

برند آرایشی مک

میکاپ آرتیست های حرفه ای در فروشگاه ها

یک نکته در مورد MAC Cosmetics رویکرد آن نسبت به بازاریابی محصولاتش است. در تمامی فروشگاه های این برند، برای میکاپ آرتیست های حرفه ای به کار گرفته می شوند. این یک نقطه فروش واقعاً جذاب به نام تجاری می دهد، زیرا مشتریان فرصتی دست اول برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا برند آرایشی مک واقعاً با نیازهای آنها مطابقت دارد یا خیر، پیدا می کنند.

دلیلی وجود دارد که تأیید شخصیت های برجسته در صنعت مد بسیار مهم است. نام تجاری شما می تواند فقط یک محصول تازه یا یک نهاد کمتر شناخته شده باشد، اما تایید یک سلبریتی می تواند محبوبیت آن را افزایش دهد. به یک مثال نیاز دارید، هر بار که ایلان ماسک در مورد هر چیزی توییت می کند، آن دیگر عادی نمی ماند. بنابراین، داستان پشت MAC چیست؟ مدونا در طول یک عکاسی، یک رژ لب قرمز مات استفاده کرد و از آن زمان محبوبیت برند آرایشی مک در بین عموم افزایش یافت. اوضاع فقط زمانی بهتر شد که مدونا M.A.C گرفت.

پیشنهاد مطالعه : خریدی آسان از آمازون ترکیه

حضور سوپر مدل ها در مک

شرکت های آرایشی معمولاً برای تایید محصولات خود به سراغ سوپر مدل ها می روند. با این حال، MAC Cosmetics زمانی که یک درگ کوئین را انتخاب کرد، مسیری غیر متعارف را در پیش گرفت. حتماً نام RuPaul را شنیده اید که یک درگ کوئین معروف آمریکایی است. این برند RuPaul را به عنوان اولین سخنگوی Viva Glam خود در سال ۱۹۹۴ انتخاب کرد. انتخاب RuPaul در تمام رسانه های اصلی مد توسط برند آرایشی مک ، به عنوان یک گام بسیار پیشرو در جهت فراگیر شدن در صنعت مورد استقبال قرار گرفت.

پرفروش ترین مجموعه سلبریتی ها

شاید این را ندانید اما MAC Cosmetics رکورددار است. مجموعه MAC Selena را معرفی کرد. این مجموعه در بسیاری از فروشگاه های MAC و پلتفرم های آنلاین به فروش رسید. گفته می شود که طرفداران سلنا ساعت ها در صف ایستاده بودند تا محصولات این مجموعه را دریافت کنند. در نهایت، این مجموعه به پرفروش ترین مجموعه سلبریتی ها در تاریخ لوازم آرایش تبدیل شد. گفته می شود این اتفاق بر شهرت این برند در مناطقی که چندان محبوب نبود تأثیر گذاشته است. برای خرید این محصولات با اصالت، می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]