معرفی برند لنوو

معرفی برند
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

برند لنوو یکی از بزرگ‌ ترین شرکت ‌های فناوری چند ملیتی در جهان است که برای رایانه‌ های رومیزی، لپ‌تاپ، تلفن ‌های همراه و دستگاه ‌های پیشرفته مانند ابرکامپیوتر محبوب است. علاوه بر این، برند Lenovo بزرگترین تولید کننده رایانه شخصی در جهان و سومین سازنده مهم گوشی های هوشمند است. همچنین یکی از جدیدترین شرکت‌های فناوری است که هنوز توسط سازمان‌های فن‌آوری معروفی مانند اپل، سامسونگ و دل به‌عنوان برند شناخته نشده است.

برند لنوو

تاریخچه شرکت فناوری چند ملیتی لنوو

اگرچه در سال ۲۰۰۴ در چین تأسیس شد، اما ریشه این برند در دهه ۱۹۸۰ دارد. برند لنوو در هنگ کنگ تاسیس شد و به بزرگترین شرکت کامپیوتری چین تبدیل شد. بزرگترین فروشنده رایانه شخصی لنوو در سال ۱۹۸۴ توسط رئیس لیو چوانژی با ده همکار تأسیس شد و در سال ۱۹۸۸ در هنگ کنگ راه اندازی گردید و به بزرگترین شرکت رایانه شخصی در چین تبدیل شد.

این شرکت در سال ۱۹۸۸ در هنگ کنگ با نام Legend Hong Kong برای کمک به افزایش سرمایه و کسب تجربه در بازار آزادتر تأسیس شد. برند Lenovo در ابتدا به عنوان New Technology Developer Inc نامگذاری شد. پس از آن، نام آن به Legend Holdings تغییر یافت. پس از به وجود آمدن، اولین محصول آن یک دستگاه الحاقی با انگیزه ارائه رایانه هایی با قابلیت های زبان چینی بود.

در سال ۱۹۹۰، Legend Holdings رایانه شخصی خود را در بازار راه اندازی کرد، زیرا این شرکت به سمت تولید کننده و فروشنده محصولات رایانه ای با نام تجاری خود می رفت. Legend  اولین رایانه شخصی چینی “۵۸۶” را در سال ۱۹۹۳ طراحی کرد.

پیشنهاد مطالعه :خرید لوازم جشن تولد کودک

پس از دو سال برند لنوو ، اولین سرور با نام تجاری Legend را ارائه کرد و تا سال بعد، در سال ۱۹۹۶، با افزایش بهره وری و فروش، رهبر سهم بازار برای شخصی شد. فروش کامپیوترهای رومیزی در چین برای اولین بار، و در همان سال اولین لپ تاپ برند Legend  را در پایان دهه ۱۹۹۰ راه اندازی کرد، Legend  به بزرگترین تولید کننده لپ تاپ در منطقه آسیا و اقیانوسیه تبدیل شد.

در سال ۲۰۰۲، برند لنوو بزرگترین شرکت رایانه شخصی یک دستگاه پیشرفته سوپرکامپیوتر، DeepComp 1800 را ارائه کرد که اولین و سریعترین رایانه در چین برای بازار غیرنظامی است. علاوه بر این، در فهرست ۵۰۰ سریع ترین رایانه جهان نیز در رده ۴۳ قرار گرفت.

در سال ۲۰۰۳، لجند برند و لوگوی لنوو را برای محصولات خود معرفی کرد تا برای گسترش شرکت در بازارهای فراتر از منطقه آسیا و اقیانوسیه آماده شود. در سال ۲۰۰۳ لجند برند Lenovo و لوگوی محصولات خود را معرفی کرد. پس از یک سال، لجند رسماً به لنوو تغییر نام داد و با همکاری با المپیک در عرصه جهانی پا به عرصه وجود گذاشت.

با این حال، اعلامیه غافلگیرکننده آن سال که لنوو را واقعاً در صحنه جهانی قرار داد و بخش محاسبات شخصی IBM را خریداری کرد. لپ تاپ های محبوب IBM Lenovo ThinkPad بازسازی شدند. لنوو با تکمیل خرید در سال ۲۰۰۵ به سومین شرکت بزرگ نرم‌افزاری در جهان تبدیل شد. این شرکت رشد کرد تا گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها را در بر بگیرد و حضور گوشی‌های هوشمند را در ژاپن، آمریکای جنوبی و اروپا پس از خرید و توسعه کسب‌وکار افزایش داد.

سال بعد، این برند ۵۰۰۰ رایانه رومیزی، ۳۵۰ سرور و ۱۰۰۰ رایانه لپ‌تاپ را برای بازی‌های المپیک زمستانی که در ایتالیا و تورینو سازماندهی شده بود، عرضه کرد. در سال ۲۰۰۹، برند لنوو حامی ارشد فناوری برای نمایشگاه جهانی شانگهای ۲۰۱۰ شد و یک میلیونمین محصول ایده خود را به فروش رساند.

برند لنوو

آیا لنوو یک شرکت چینی است؟

در سال ۲۰۱۰، این برند اولین گوشی هوشمند خود را با نام LePhone عرضه کرد. پس از دو سال، برندLenovo  یک سرمایه گذاری مشترک با EMC برای راه حل های فروش و ذخیره سازی در چین تشکیل داد. در سال ۲۰۱۳، به بزرگترین شرکت رایانه‌های شخصی و سومین شرکت بزرگ گوشی‌های هوشمند تبدیل شد.

علاوه بر این، در فهرست ۵۰۰ شرکت بزرگ Fortune در همان سال با شماره ۳۲۹ قرار گرفته است. این شرکت درآمدی معادل ۳۹ میلیارد دلار و ۵۴ هزار کارمند در سال ۲۰۱۳ داشته است. در سال ۲۰۱۴، این برند، System x و Motorola Mobility را خریداری کرد، که برند لنوو را به سومین شرکت بزرگ جهان در گوشی‌های هوشمند و سرور تبدیل کرد. در سال ۲۰۱۵، ۱۰۰ میلیونمین Think Pad توسط این برند فروخته شد.

در سال ۲۰۱۶، همکاری های خود را با SAP به منظور توسعه یک پلت فرم فناوری چابک گسترش داد و پس از آن با Nutanix همکاری کرد تا زیرساخت های شفاف را در مراکز داده در سراسر جهان بیاورد. سپس با گوگل همکاری کرد تا اولین دستگاه تلفن همراه ردیابی سه بعدی و تشخیص عمق در جهان را توسعه دهد.

امروزه با بیش از ۵۵۰۰۰ کارمند در بیش از ۶۰ کشور که در بیش از ۱۶۰ کشور به مشتریان خدمات ارائه می دهند، برند لنوو پیشروترین شرکت فناوری شخصی در جهان است. دفتر مرکزی در هنگ کنگ با مراکز آن در سراسر جهان قرار دارد که بزرگترین آنها پکن و موریس ویل است.

پیشنهاد مطالعه :خرید لوازم جانبی PS5

استراتژی برند لنوو

این یک شرکت فناوری چند ملیتی است که در هنگ کنگ ثبت شده است. این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان کامپیوترهای شخصی در جهان شناخته می شود. این شرکت فعالیت می کند و محصولات را در سراسر جهان به فروش می رساند.

اکنون که این شرکت به یک شرکت برنامه کاربردی جهانی تبدیل شده است، بیایید ببینیم چگونه آنها موفق به رسیدن به هدف خود می شوند. ما فکر می کنیم که استراتژی بازاریابی دیجیتال برند لنوو نقش مهمی ایفا کرده است.

Lenovo در پکن تاسیس شد و در هنگ کنگ ثبت شد. برخی از شرکت‌ها از زمان تأسیس خود به شدت رشد کرده‌اند و این برند یکی از آنهاست. این شرکت به تخصیص و تغییر تجربیات مشتری با فناوری جدید اعتقاد دارد. این یک کامپیوتر شخصی و گوشی های هوشمند نوآورانه و پیشرو است که در تولید و فروش تخصص دارد.

این برند به نوآوری اعتقاد دارد تا بتواند رهبر بازار کامپیوترهای شخصی باشد. به عنوان یک رهبر، محصولاتی مانند گوشی های هوشمند، تبلت ها و رایانه های شخصی دارد. به عنوان یکی از شرکت های معتبر دنیا شناخته می شود.

برند لنوو

مخاطبان هدف لنوو

مشتریان از هر قشری، بخشی جدایی ناپذیر از بازار هدف برند لنوو را تشکیل می دهند زیرا آگاهی از برند قوی، دانش مفاهیم پیشرفته و آموزش سطح بالا وجود دارد. این یک بخش بازار هدف از گروه سنی مصرف کنندگان ۱۵ تا ۳۵ ساله دارد. زیرا آنها بیشتر مستعد استفاده از لپ تاپ، تلفن های هوشمند و تبلت هستند.

این افراد مجرد و زوج های طبقه متوسط ​​رو به بالا را هدف قرار می دهد، زیرا آنها پایگاه قوی برای بازار دارند، زیرا آنها مشتریان شاغلی هستند که بیشترین استفاده را از اقلام الکترونیکی دارند. همچنین با ابتکارات مختلف و توسعه، آنها وارد بازارهای مختلفی شده اند. همچنین دارای بخش های مختلفی از مشتریان است که متشکل از افراد، مشتریان شرکتی و حرفه ای هستند که می خواهند با استفاده از برند Lenovo زندگی خود را ساده کنند.

پیشنهاد مطالعه :بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی

رقبای لنوو

به دلیل تکنولوژی سریع در بازار رقابت قوی دارد. همچنین، تمام شرکت های دیگر در حال نوآوری و سرمایه گذاری برای ایجاد یک برند بزرگ در بازار هستند. در صورتی که قصد دارید از میان رقبای برند لنوو ، برای خرید محصولات Lenovo اقدام کنید، می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید و کالای خود را با پرداخت ارزی، در ایران تحویل بگیرید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]