تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,فروردین,۱۰

معرفی سایت H&M

نویسنده : تیم محتوا

 

خرده ‌فروش لباس سوئدی Hennes & Mauritz AB (STO: HM-B) که معمولاً با نام H&M شناخته می ‌شود، در سال ۱۹۴۷ تأسیس شد و به یکی از شناخته ‌شده‌ ترین برندها در صنعت مد تبدیل شده است. برند H&M بیش از ۵۰۰۰ فروشگاه در سراسر جهان دارد و ۱۲۰۰۰۰ کارمند دارد. این یکی از فروشگاه های آنلاین موفق در سطح جهانی است که پوشاک مردان و زنان را در بهترین کیفیت به نمایش می گذارد.

برند H&M

روند فروش در اچ اند ام

البته تعجب آور نیست که تعطیلی COVID-19 در سال ۲۰۲۰ تأثیر زیادی بر برند اچ اند ام داشته است. این شرکت رشد قوی در فروش آنلاین را گزارش کرد. اما فروش کلی، نسبت به مدت مشابه یک سال قبل ۵ درصد کاهش داشته است. این شرکت اعلام کرد که از سال ۲۰۲۱ ۳۵۰ فروشگاه را برای همیشه تعطیل خواهد کرد، اما این بدان معنا نیست که از سود آوری فروش خود در سطح جهانی صرف نظر می کند.

به نظر می ‌رسد که مدیران آن به این نتیجه رسیده ‌اند که دنیای واقعی و دنیای آنلاین به بهترین نحو در کنار هم کار می‌کنند. مشتریان بیشتری خرید آنلاین خود را در طول همه ‌گیری آغاز کردند و به وضوح نشان می ‌دهند که برای یک تجربه راحت که در فروشگاه‌ آنلاین و حضوری داشته، با هم تعامل دارند و یکدیگر را تقویت می‌کنند، ارزش قائل هستند. برند H&M ، در حال افزایش سرمایه ‌گذاری ‌های دیجیتال، تسریع یکپارچه ‌سازی فروشگاه‌ ها و یکپارچه ‌تر کردن کانال‌ ها هستیم.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین روغن آرگان

جایگاه برند H&M

H&M پیشرو در فضای فست مد است و با Zara و Forever 21 رقابت می کند. مد سریع متکی به حجم بالای فروش لباس های مد روز و ارزان است. برند اچ اند ام ادعا می کند ترکیبی از فروش حضوری و فروش آنلاین یک نقطه قوت تجاری است.

راز موفقیت H&M در واقع بروزرسانی های مد است در واقع، راز موفقیت برند H&M و رقبای آن مانند Zara و Forever 21 را می توان به مدل کسب و کار فست فشن نسبت داد. فست مد متکی بر انتقال حجم زیادی از کالا از میز طراح به طبقه نمایشگاه در کمترین زمان ممکن و با قیمت مناسب است.

محصولات آنها که برای مصرف کنندگان شهری جوان و آگاه به مد طراحی شده اند، تماما مد روز و ارزان هستند. خرده فروشان فست مد با داشتن گردش مالی بالا و با عرضه مجدد خط محصولات با آخرین روندها، سود خود را به دست می آورند.

برند H&M

برتری های برند

برند H&M همچنین متکی به یک تیم بازاریابی قوی است که می تواند به سرعت خواسته های جمعیتی هدف را تعیین کند و آن را به سرعت وارد زنجیره تامین کند. در حالی که مد سریع به H&M محدود نمی شود، برند سوئدی مدل کسب و کار متمایزی دارد.

برخلاف زارا، H&M محصولات خود را در داخل تولید نمی‌کند، بلکه تولید خود را به بیش از ۹۰۰ تامین‌کننده مستقل در سراسر جهان، عمدتاً در اروپا و آسیا که توسط ۳۰ دفتر نظارتی دارای موقعیت استراتژیک نظارت می‌شوند، برون‌سپاری می‌کند.

پیشنهاد مطالعه :بهترین ساعت های هوشمند

برای ایجاد انگیزه در شرایط کاری منصفانه، برند اچ اند ام ، یک برنامه آزمایشی را برای کارخانه های بنگلادش و کامبوج خود معرفی کرد که شامل خرید ۱۰۰ درصد از خروجی کارخانه ها در یک بازه زمانی پنج ساله بود. برند H&M امیدوار است که با تنها مشتری بودن، بهتر بتواند از شرایط کاری ایمن اطمینان حاصل کند و در عین حال بهره ‌وری را به طور طبیعی ‌تر افزایش دهد.

از سویی دیگر، تنها ۸۰٪ یا بیشتر از همه کالاهای فروشگاه در تمام طول سال ذخیره می شود، در حالی که ۲۰٪ باقیمانده از محصولات H&M بسته به روند غالب، در دسته های کوچک طراحی و ذخیره می شوند. برای اطمینان از تحویل به موقع و زمان‌بندی سریع، برند اچ اند ام ، به شبکه فناوری اطلاعات پیشرفته خود متکی است که امکان ادغام بین دفتر مرکزی مرکزی و دفاتر تولید ماهواره را فراهم می‌کند.

برند H&M

سهام H&M

در اواسط سال ۲۰۲۱، به نظر می رسید برند H&M در حال بهبودی و عبور از بیماری همه گیر بود، اما بدون مشکل نبود. در ژوئن ۲۰۲۱، این شرکت گزارش داد فروش ۲۵ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است، اما نسبت به سال ۲۰۱۹، ۴ درصد کاهش داشته است.

چین یک منطقه مشکل به نظر می رسید. پس از اینکه این خرده ‌فروش از وب ‌سایت محبوب Tmall و برخی از فروشگاه‌ های اپلیکیشن تلفن داخلی در واکنش به ابراز نگرانی H&M خارج شد، فروش در آن کشور ۲۳ درصد کاهش یافت. چین ۵ درصد از کل فروش خرده‌ فروش را به خود اختصاص داده و یکی از تامین‌کنندگان برتر آن است.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند ریباک

برند H&M از زمان تأسیس در سال ۱۹۴۷، پس از ایندیتکس، مالک فروشگاه‌های زارا، به دومین خرده‌ فروش بزرگ مد در جهان تبدیل شده است. موفقیت مستمر هر دو خرده فروش به استفاده آنها از مد سریع بستگی دارد که متکی به پیدا کردن روندهای مد در زمان ظاهر شدن آنها و دریافت نسخه های ارزان قیمت از آنها در فروشگاه های خود در سریع ترین زمان ممکن است.

توجه داشته باشید که می توانید برای خرید پوشاک از این سایت معتبر سوئدی، از طریق زاکولا اقدام کنید. در برند اچ اند ام می توانید تنوع بالایی از پوشاک را بیابید. جهت پرداخت ارزی سفارشات خود و تحویل کالا در ایران، زاکولا خدمات برجسته ای را ارائه می نماید. تجربه و تخصص کارشناسان زاکولا باعث شده است که امروزه یکی از برترین سایت های خرید خارجی محسوب شده و کمک موثری برای کسانی باشد که قصد خرید از سایت های آنلاین خرده فروشی خارجی را دارند.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود