معرفی برند کفش Ecco

معرفی برند
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

برند ECCO در سال ۱۹۶۳ در دانمارک شروع به کار کرد. آنها توسط کارل توسبری بر اساس فلسفه “کنترل فرآیند، کنترل کیفیت” تأسیس شدند. با انجام این کار، برند اکو تضمین می کند که هر جفت استاندارد حداکثر راحتی، تناسب و عملکرد خود را برآورده می کند. این زمانی مهم است که محصول شما در ۹۳ بازار در سراسر جهان در دسترس باشد و سالانه ۲۰۰۰۰۰ جفت کفش بفروشد.

وقتی می گویند کل فرآیند در داخل کنترل می شود، واقعاً اینطور است. برند ECCO با انجام تحقیق و توسعه روی چرم خود شروع می کند. سپس چرم خام را در یکی از چهار دباغی خود در سراسر جهان دباغی می کنند. این به آنها اجازه می دهد تا کیفیت چرمی را که وارد هر جفت کفش می شود کاملاً کنترل کنند.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین سشوارهای پاناسونیک

اینجاست که با یکی از فناوری ‌های امضاکننده ECCO آشنا می‌شویم که Hydromax نام دارد. در طول فرآیند دباغی، چرم با فناوری Hydromax پردازش می شود تا در برابر آب بسیار مقاوم باشد و در عین حال دوام و تنفس داشته باشد. در هنگام خیس و خشک شدن چرم، از سفت شدن آن جلوگیری می کند تا عمر چرم را نیز افزایش دهد.

از سویی دیگر، خاصیت ضد آب برای گلف بازان مهم است و فرآیند برند ECCO به آنها اجازه می دهد تا آن را بهتر انجام دهند. از آنجا، هر جفت کفش در یکی از شش کارخانه متعلق به خانواده تولید می‌شود و به این برند کفش ممتاز اجازه می‌دهد کفش‌ های خود را تحت سخت ‌ترین دستورالعمل ‌های کنترل کیفیت تولید کند.

گلف بازانی که کفش های اکو را امتحان کرده اند، از راحتی و مدت زمان ماندگاری آن ها می دانند. چه چیزی کفش های برند ECCO را تا این حد بادوام می کند؟ در کارخانه ها، آنها با فرآیند تزریق کنار هم قرار می گیرند و استفاده از هر گونه چسب را حذف می کنند. قسمت بالایی و زیره به صورت شیمیایی در قالبی با استفاده از پلی اورتان به هم متصل می شوند.

برند اکو

این فرآیند چهار مزیت اصلی را به همراه دارد:

  1. مهر و موم ضد آب بین زیره میانی و رویه
  2. انعطاف پذیری باورنکردنی در یک کفش سبک وزن
  3. جذب شوک یکپارچه
  4. تناسب آناتومیک مناسب برای راحتی ایده آل درست خارج از جعبه

مشتریان وفادار

برند ECCO به ایجاد مشتریان وفادار افتخار می کند. گلف بازهایی که کفش های خود را امتحان می کنند، اغلب زمانی که به یک جفت جدید نیاز دارند، به این برند بازمی گردند. این کیفیت، توجه به جزئیات، راحتی و تناسب است که باعث بازگشت آنها می شود.

شهرت برند اکو بر اساس استفاده از مواد درجه یک، مالکیت کامل فرآیند تولید کفش به منظور برآورده کردن استانداردهای مورد نیاز آنها و ارائه حداکثر راحتی و عملکرد است. با ۳۹ مدل موجود، TGW یکی از بزرگترین انتخاب های کفش گلف ECCO را به صورت آنلاین ارائه می دهد. اکنون زمان مناسبی برای امتحان کردن یک جفت با شروع فصل جدید است.

پیشنهاد مطالعه : خرید قاب گوشی آیفون اصل

بهترین کفش گلف Ecco

برند اکو مدت ‌هاست که کفش ‌های گلف عالی می ‌سازد و سال‌ ها در خط مقدم نوآوری کفش‌ های گلف بوده و برخی از راحت ‌ترین محصولات را در بازاری بسیار شلوغ تولید می‌کند. بدون شک بهترین کفش گلف برند Ecco تقریباً با هر مدلی در بازار رقابت می کند.

Ecco اکنون به دلیل راحتی، پشتیبانی و سبک خود مشهور است. بسیاری از بهترین کفش های گلف Ecco از فناوری Gore-Tex برای ایجاد محافظت عالی ضد آب و قابلیت تنفس در یک واحد استفاده می کنند. Gore-Tex ماده ای است که به عرق و گرما اجازه می دهد از کفش خارج شود در حالی که هرگز آب را به داخل کفش نمی دهد.

استفاده از کفش برند Ecco از مواد روی کفش هایش باعث می شود آنها از بهترین کفش های گلف ضد آب و تنفس پذیرترین کفش های گلف موجود در بازار باشند. در واقع، این برند به دلیل بسیاری از طرح‌ های بدون میخ خود مشهور است و در عین حال طیف وسیعی از مدل ‌های میخ‌ دار عالی را نیز تولید می ‌کند.

برند اکو

کفش Ecco Biom C4

یکی از فناوری ‌ترین کفش ‌های گلف، Ecco Biom C4 با راحتی، چسبندگی، سبک و قابلیت تنفس کلی است. این به خوبی بر پایه‌های Biom H4 عالی ساخته شده است، ، اما سبک جدید کفش ورزشی برند اکو را از منظر سبک به دست آورده است.

Biom C4 از فناوری شبکه اگزوز Ecco استفاده می کند که هوای تازه را به سمت کف پا جذب می کند تا آن را خنک نگه دارد. این همراه با کفی فراگیر گورتکس و کفی تنفس پذیر Ortholite است که این کفش را به تنفس پذیرترین کفش، تبدیل کرده است.

یکی دیگر از نکات عالی کفش برند Ecco این است که کفی آن قابل جدا شدن است تا عرض بیشتری در کفش ایجاد شود. این باعث می‌شود که Biom C4 برای کسانی که پاهای پهن‌ تری دارند و با برداشتن اولین کفی همچنان همان میزان راحتی و بالشتک وجود دارد، مناسب باشد.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین تی شرت های مارک

کفش گلف Ecco Biom H4

سه سال پس از Biom Hybrid 3، برند Ecco نسل بعدی مدل عملکرد هیبریدی را معرفی کرد. Biom H4 نه تنها به لطف نسخه جدید Biom 2.0 که روی آن ساخته شده است، اسپرت ‌تر و ورزشی‌ تر به نظر می ‌رسد، بلکه بخش ‌های سنتی عملکرد نیز بهبود یافته‌اند.

 

مسلماً کفش ‌های با احساس نرم‌تر در این لیست وجود دارد، اما این یک چیز جزئی است زیرا عملکرد در این نسخه زنانه عالی است. فناوری Fluidform Ecco یک زیره میانی قالب‌گیری ایجاد می‌کند که تعادل مناسبی از بالشتک و پایداری ایجاد می‌کند، در حالی که در این کفش برند اکو، رویه چرمی حس ممتازی ایجاد می‌کند و دارای غشای Gore-Tex برای محافظت خوب در برابر عناصر است.

برند اکو

Ecco S-Three Shoes

مدل S-Three عملکرد را با سبک خارج از دوره ترکیب می کند، راحتی پویا و ظاهری مدرن را با ترکیبی از فناوری ها برای افزایش عملکرد ارائه می دهد. قابل توجه ترین نوآوری در اینجا، فناوری Zonal Fluidform با سه ناحیه نرمی مجزا برای اطمینان از تعادل مناسب بالشتک و پایداری دقیقاً در جایی است که شما به آن نیاز دارید. می توانید برای خرید این کفش های فوق العاده برند اکو ، از طریق زاکولا اقدام کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]