تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,آبان,۱۶

معرفی بهترین اسپیکرفون ها در جهان

نویسنده : تیم محتوا

بیماری همه گیر باعث تغییر زیادی در مدل های کاری در تمام جهان شده و کار از راه دور را به بخشی دائمی از عملیات تجاری تبدیل کرده است. در نتیجه، در بسیاری از نقاط دنیا، جلسات حضوری با جلسات مجازی جایگزین می شوند که کیفیت آن نه تنها به وضعیت شرکت کنندگان در جلسه بلکه به عملکرد سخت افزار نیز بستگی دارد. وب‌کم نحوه نمایش ظاهر شما را تعیین می‌کند و بلندگو مشخص می نماید که چگونه صدای شما برای شرکت‌کنندگان جلسه از راه دور شنیده می شود و چه صدایی را دریافت می کنید. برای داشتن یک جلسه بدون دردسر، کمی زمان بگذارید و بهترین اسپیکرفون را برای دفتر کار خود انتخاب کنید.

اسپیکرفون چیست؟

این دستگاهی است که میکروفون و بلندگو را ترکیب می کند که می تواند دست و گوش شما را در حین مکالمه آزاد کند. این نه تنها می تواند صدای شما را ضبط کرده و به طرف دیگر بفرستد بلکه می تواند آن را با صدای بلند از طرف دیگر نیز پخش کند.

معرفی بهترین اسپیکرفون ها در جهان

چرا برای کار از راه دور خود به بلندگو نیاز دارید؟

افرادی که از خانه کار می کنند اغلب در جلسات مجازی برای همکاری تیمی شرکت می کنند. صدایی که از بلندگوی داخلی لپ تاپ یا تلفن همراه خارج می شود، معمولاً در فضای بسیار محدودی قابل شنیدن است. یا باید پشت میز بنشینید تا جلسه شکل بگیرد، یا تلفن یا لپ تاپ خود را هر کجا که می روید حمل کنید.

به نظر می رسد پوشیدن هدست بی سیم مشکل را کاملاً حل می کند اما به دلیل استفاده طولانی مدت باعث ناراحتی می شود و ممکن است شنوایی شما را مختل کند. در عوض، اگر خود را به بهترین اسپیکرفون ها مجهز کنید، همه چیز متفاوت خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه :آیا عکس های با کیفیت در فروش بیشتر در ایبی موثر است؟

مزیت های استفاده از اسپیکرفون

از فشار دادن گوش ها جلوگیری می کند. این می تواند صدای بسیار بلندی تولید کند که کل اتاق را پر کند، بنابراین می توانید بدون از دست دادن اطلاعات مهم در اتاق حرکت کنید. اکثر بلندگوها دارای قابلیت کاهش نویز هستند، بنابراین صدای پس زمینه مانند خنده بچه ها، صدای تق تق صفحه کلید و وزوز کولر شنیده نمی شود.

گزینه های مهم در انتخاب بلندگو

برای انتخاب بهترین اسپیکرفون برای کار خود، لازم است از خود بپرسید که در مورد این محصول به چه چیزی اهمیت می دهید. به فاکتورهای ذکر شده نگاهی بیندازید تا متوجه شوید که کدام یک برای بلندگو اهمیت دارید:

طرح دستگاه: بلندگوها در اشکال، اندازه ها، رنگ ها و چیدمان دکمه ها متفاوت هستند.

معرفی بهترین اسپیکرفون ها در جهان

برپایی: اگر بلندگو به صورت وصل و پخش استفاده شود، در زمان و تلاش شما صرفه جویی می شود. با نصب درایور یا نرم افزار اذیت نخواهید شد.

قابلیت اتصال: حداکثر ۳ روش اتصال می تواند توسط یک بلندگو پشتیبانی شود. یک کابل USB، بلوتوث یا یک دانگل USB. دو روش آخر گزینه های اتصال بی سیم هستند که به شما امکان می دهند بلندگو را در هر مکانی که دوست دارید قرار دهید.

سازگاری: وقتی به اطلاعات محصول آن نگاه می کنید، بررسی نمایید که بلندگو با چه سیستم عامل ها و پلتفرم های ملاقات سازگار است.

عملکرد اسپیکرفون

عملکرد اصلی بهترین اسپیکرفون این است که صدای شما را می گیرد و صدای شرکت کنندگان در جلسه از راه دور را تقویت می کند. برای تجربه بهتر، عملکردهای کاربر پسند بیشتری در بلندگو ادغام شده است. دکمه ای برای بی صدا کردن میکروفون به طوری که هنگام نیاز به صحبت خصوصی صدای طرف مقابل را نشنود.

الگوریتم کاهش نویز برای حذف نویز پس زمینه به کار گرفته شده تا اطمینان حاصل شود که شما به وضوح شنیده می شوید. ارتباط دوطرفه کامل که به شما امکان می دهد به طور همزمان صحبت کنید و بشنوید.

کیفیت صدا

صدایی که می شنوید به بلندگو بستگی دارد. هر چه بلندگو بتواند صدای بلندتری تولید کند، فضایی که می‌توانید در آن جابجا شوید وسیع‌تر می‌شود. هر چه صدای تولید شده به صدای اصلی هم تیمی های شما نزدیک تر باشد، احساس ارتباط بیشتری با آنها خواهید داشت.

شنیده شدن صدای شما به میکروفون بستگی دارد. کار از خانه به این معنی است که شما نه تنها با خانواده خود زیر یک سقف زندگی می کنید بلکه کار می کنید. آشپزی، فریاد زدن یا خنده بچه‌ها، پارس سگ‌ها، کوبیدن یا در زدن درها و غیره. منابع زیادی از سر و صدا وجود دارد که اجتناب از آنها دشوار است که می تواند باعث ایجاد وقفه کار شما شود.

پیشنهاد مطالعه :خرید ایربادهای سنهایزر از آمازون

اسپیکرفون eMeet

اگر بهترین اسپیکرفون بتواند نویز را در حین گرفتن صدای شما از بین ببرد، کمک بزرگی خواهد بود. بنابراین، بهتر است که بهترین بلندگو برای دفتر خانه را انتخاب کنید.  با درک واضح‌تری از نیازهای خود، بررسی نمایید که کدام یک از میان بلندگوهای EMEET برای شما مناسب‌تر است.

 

بلندگوهای USB برای دفتر خانه

EMEET OfficeCore M0 یک بلندگوی مربعی به اندازه کف دست است که دارای قابلیت دریافت صدای ۳۶۰ درجه و ۴ میکروفون هوش مصنوعی است.

ویژگی های کلیدی:

  • کاهش سر و صدا
  • ارتباط تمام دوبلکس پشتیبانی می شود
  • چراغ حلقه LED جهت بلندگو را نشان می دهد
  • وصل کنید و بازی کنید
  • دارای پورت خروجی AUX
  • سازگاری جهانی با سیستم عامل ها و پلتفرم های جلسات
  • اندازه: ۳.۱ x 3.1 x 1.6 اینچ

بلندگوهای بی سیم

به عنوان بهترین اسپیکرفون و برخلاف بلندگوهای USB، بلندگوهای بلوتوث دارای باتری قابل شارژ هستند تا بدون منبع تغذیه خارجی کار کنند. EMEET OfficeCore M2  یک بلندگوی قابل حمل و حرفه ای است که از جلسات ۵ تا ۱۰ نفره، با ۴ میکروفون، حذف نویز با هوش مصنوعی پشتیبانی می کند.

ویژگی های کلیدی:

  • ۴ میکروفون صدا را در ۳۶۰ درجه دریافت می کنند
  • نشانگر LED هوشمند مکالمه تعاملی را فراهم می کند
  • ارتباط فول دوبلکس
  • الگوریتم کاهش نویز VoiceIA® ثبت اختراع
  • برای ۱۶ شرکت کننده دوبل کنید
  • وصل و بازی؛ ۳ روش اتصال؛ یک کیف حمل گنجانده شده است
  • به طور گسترده با سیستم عامل های مختلف و نرم افزار جلسات سازگار است
  • اندازه: قطر ۴.۹ اینچ، ضخامت ۱.۴ اینچ.

EMEET Conference Speaker M2 Max

EMEET Conference Speaker M2 Max، به عنوان یک بلندگوی حرفه ای با نرخ نمونه برداری ۴۸ کیلوهرتز، از جلسات حداکثر ۱۵ نفر پشتیبانی می کند.

معرفی بهترین اسپیکرفون ها در جهان

ویژگی های کلیدی بهترین اسپیکرفون :

  • ۴ میکروفون جهت دار با نرخ نمونه برداری ۴۸ کیلوهرتز
  • دریافت صدای ۳۶۰ درجه
  • ارتباط فول دوبلکس
  • الگوریتم کاهش نویز VoiceIA®
  • Daisy chaining two devices از جلسات حداکثر ۲۵ شرکت کننده پشتیبانی می کند.
  • صدای حرفه ای – بلندگوی داخلی ۸۹ دسی بل
  • وصل و بازی؛ ۳ روش اتصال
  • سازگار با طیف گسترده ای از پلتفرم ها مانند زوم، مایکروسافت تیمز، وبکس، اسکایپ و غیره.
  • اندازه: ۷.۴ اینچ قطر، ۱.۸ اینچ ضخامت.

به این نکته توجه داشته باشید که اندازه M2 Max بزرگتر از M2 است و دامنه دریافت صدا وسیع تری دارد، دو دستگاه بلوتوث مانند لپ تاپ و تلفن همراه شما می توانند همزمان با بلوتوث و توسط بلوتوث به بلندگوی کنفرانس دستگاه های M2 Max متصل شوند.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین دریل های شارژی

اگر یک بلندگوی USB را ترجیح می دهید، EMEET OfficeCore M0 انتخاب مناسبی خواهد بود. اگر مایل به خرید بلندگو بلوتوث در میان بهترین اسپیکرفون ها هستید، EMEET OfficeCore M2 و EMEET Bluetooth Conference Speaker M2 Max به شما پیشنهاد می شود. به آنچه در مورد بلندگوی تلفن اهمیت می دهید، مانند طراحی، راه اندازی، اتصال و غیره فکر کنید و دامنه را محدود کنید.

با کمک کارشناسان زاکولا، می توانید بهترین بلندگو را در سایت های خارجی معتبر مانند آمازون، برای استفاده خانگی و اداری پیدا کنید. در این خصوص با زاکولا تماس بگیرید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود