تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,تیر,۰۸

معرفی بهترین مارک های عینک

نویسنده : تیم محتوا

امروزه در سرتاسر دنیا، فروشگاه های آنلاینی وجود دارند که صدها برند عینک و عینک آفتابی معتبر مردانه، زنانه و کودکان را ارائه می‌کند. می توانید به سادگی از میان بهترین مارک های عینک ، متناسب با سلیقه و نیاز خود، انتخاب کرده و آن را با استایل خود، ست کنید. در اینجا لیستی از این برندهای معتبر جهانی آورده شده است. برای خرید آنها می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

پیشنهاد مطالعه :خریدی جذاب از حراجی های تابستانی ترکیه

Ray-Ban

عینک آفتابی هوانوردی معروف Ray-Ban اولین بار توسط Bausch & Lomb برای نیروی هوایی ارتش ایالات متحده ساخته شد. این عینک اولین شیشه ای بود که از لنزهای ضد تابش نور استفاده کرد. Ray-Ban در طول جنگ جهانی دوم زمانی که ژنرال داگلاس مک آرتور در آن عکس گرفته شد به محبوبیت زیادی دست یافت. عینک ری بن بخشی از مد آمریکایی شد.

در سال ۱۹۵۲، ری بن یک قاب پلاستیکی سخت به نام «رهبر ری بن» ساخت و به عینک آفتابی منتخب افراد مشهوری از جمله باب دیلن، اندی وارهول، جیمز دین، مرلین مونرو، روی اوربیسون، جان لنون، ​​مدونا و… تبدیل شد. در سال ۲۰۰۷، Ray-Ban به عنوان یکی از بهترین مارک های عینک ، گزینه های رنگ Wayfarer را گسترش داد و فریم های Wayfarer را ایجاد کرد که رنگ هایی مانند طلایی روی مشکی و قرمز را روی لاک لاک پشت ترکیب می کرد.

این برند، صدها مدل فریم یونیسکس را به عنوان عینک آفتابی و طبی و همچنین مدل هایی به طور خاص برای مردان، زنان و کودکان ارائه می دهد. مدل های محبوب عبارتند از Clubmaster، Wayfarer، New Wayfarer، Caravan، که می توانید آنها را با اصالت کامل تهیه کنید.

بهترین مارک های عینک

GUCCI

گوچیو گوچی در سال ۱۹۰۶ یک مغازه سراجی در فلورانس تأسیس کرد و آن را خانه گوچی نامید. ۳۲ سال بعد، این برند شروع به افتتاح فروشگاه‌های خرده‌فروشی در رم، میلان و فلورانس کرد که کیف‌های دستی، چمدان و کفش می‌فروشند. گوچی در سال ۱۹۵۳ دفاتری را در نیویورک تأسیس کرد.

تام فورد در سال ۱۹۹۰ مدیر اجرایی و خلاق گوچی شد و محصولات جدیدی از جمله عطر، لوازم آرایشی، ساعت و عینک آفتابی تولید کرد. نماد کلاسیک Gs به هم پیوسته خود را به عنوان نمادی از ثروت و پیچیدگی تثبیت کرده است. گوچی به عنوان یکی از بهترین مارک های عینک ، عینک آفتابی و عینک های مردانه و زنانه را ارائه می دهد.

عینک های با قاب برجسته خط چشم زنانه گوچی را مشخص می کند، از هواپیماهای کلاسیک گرفته تا چشم های گربه ای و مدل های کریستالی هالیوود Forever را ارائه می نماید. خط عینک مردانه گوچی دارای عینک و عینک آفتابی با فریم فلزی و استات است. مدل های محبوب عبارتند از Gucci GG0036S، Gucci GG00060 و Gucci GG0582S.

TOM FORD

تام فورد اصالتاً اهل تگزاس است، اما زمانی که در سال ۱۹۹۰ به میلان نقل مکان کرد تا طراح گوچی شود، به یک نام آشنا تبدیل شد. او چند سال بعد مدیر خلاقیت گوچی شد و در سال ۲۰۰۵ آن را ترک کرد تا برند تام فورد را ایجاد کند. او سپس با گروه Marcolin برای تولید و توزیع عینک مشارکت کرد.

عینک تام فورد در میان سه برند برتر در فروشگاه های لوکس در سراسر جهان قرار دارد. این برند، به عنوان یکی از بهترین مارک های عینک ، عینک آفتابی و عینک طبی مردانه و زنانه را ارائه می دهد. مدل های محبوب عبارتند از تام فورد FT5424، تام فورد FT5207، و تام فورد FT0657 CHARLOTTE 35722.

پیشنهاد مطالعه :معرفی ساعت های جی شاک

Prada

پرادا در سال ۱۹۱۳ توسط ماریو و مارتینو پرادا در میلان تاسیس شد. این برند مد لوکس ایتالیایی به خاطر لباس، کیف دستی، کفش و اکسسوری معروف است. در سال ۱۹۹۹، گروه پرادا و د ریگو عینک پرادا را تشکیل دادند. امروزه عینک های پرادا عینک های منحصر به فرد و باکیفیت و عینک های آفتابی را ارائه می دهند که بسیاری از آنها بیانیه های مد جسورانه ای دارند.

پرادا به‌خاطر قاب‌های جسورانه، بزرگ، اشکال هندسی، شبح‌های زاویه‌دار، و تزیینات خلاقانه معابد و قاب شهرت دارد. این برند به عنوان یکی از بهترین مارک های عینک ، مجموعه خود را با سبک های پیچیده کلاسیک از جمله قاب های چشم گربه ای، شبح های مستطیلی درجه یک و فریم های گرد متعادل می کند. پرادا عینک آفتابی و عینک طبی مردانه و زنانه را ارائه می دهد.

Prada Linea Rossa یک برند با تمرکز بر جزئیات فنی برای ترکیب مد بالا با عملکرد بالا و عالی طراحی است. مدل های محبوب عبارتند از Prada PR 19SS، Prada PR 74VS Catwalk، Prada PR 11VV Conceptual.

بهترین مارک های عینک

PERSOL

جوزپه راتی، مالک Berry Opticians در تورین، ایتالیا، ساخت عینک های فنی پیشرفته را در سال ۱۹۱۷ آغاز کرد تا خواسته های خلبانان و رانندگان ورزشی را برآورده کند. امروزه طراحی جاودانه و کیفیت هنری مانند برند Persol را به محبوبیتی در دنیای سینما تبدیل کرده است.

نماد غیرقابل انکار Persol لولای تزئین شده با فلش روی ساقه است که از شمشیرهای جنگجویان باستان الهام گرفته شده است. برند پرسول به عنوان یکی از بهترین مارک های عینک ، عینک آفتابی و عینک زنانه و مردانه را عرضه می کند. Persol مجموعه ای از نسخه های ویژه از جمله علامت تجاری Steve McQueen را ارائه می دهد. مدل های محبوب عبارتند از Persol 2747S، Persol PO3207V و Persol P00649.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند پولو Polo

VERSACE

جیانی ورساچه اولین مجموعه های خود را در سال ۱۹۷۲ طراحی کرد، در سال ۱۹۷۸ برندی را با نام جیانی ورساچه دونا راه اندازی کرد و اولین بوتیک شرکت را در همان سال در میلان افتتاح کرد. در طول دهه ۸۰ ورساچه جوایز معتبری را کسب کرد و به یک اسطوره مد تبدیل شد.

او از نزدیک با افراد مشهور از جمله التون جان همکاری کرد و به راه اندازی حرفه بسیاری از سوپرمدل ها کمک کرد. امروزه، ورساچه به عنوان یکی از بهترین مارک های عینک ، به دلیل طراحی‌های فوق‌العاده از جمله عینک‌های مجلل و جذابش شناخته می‌شود.

آرم ورساچه سر مدوسا شخصیت اساطیری یونانی است. ورساچه عینک آفتابی و عینک های مردانه و زنانه را ارائه می دهد. مدل های محبوب عبارتند از Versace VE3234B، Versace VE1184، Versace VE4326B.

بهترین مارک های عینک

Burberry

قدمت برند باربری به سال ۱۸۵۶ برمی‌گردد و زمانی که توماس باربری پارچه گاباردین ضد آب مورد استفاده در لباس‌های بیرونی را اختراع کرد، به شهرت رسید. کت های ترنچ باربری در طول جنگ جهانی اول محبوب شدند. برند عینک باربری یک قرن و نیم بعد در سال ۲۰۰۶ به عنوان یکی از بهترین مارک های عینک متولد شد.

باربری هویت بریتانیایی متمایز دارد و مترادف با طراحی، صنعتگری و نوآوری است. نمادین ترین عینک آفتابی آنها به دلیل ارتباط اصلی این برند با خلبانان، سبک هوانوردی است. از مدل های معروف می توان به Burberry BE3074، Burberry BE2172 و Burberry BE3097 اشاره کرد.  برای خرید این عینک های جذاب، از طریق زاکولا اقدام کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود