تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,اسفند,۰۹

معرفی برند کفش کتانی    ASICS

نویسنده : تیم محتوا

 

برند کفش کتانی  ASICS به یکی از تأثیرگذارترین برندهای ورزشی جهان تبدیل شد. این برند بر اساس ایده “Anima sana in corpore sano” ساخته شده است، یک عبارت لاتین که به “ذهن سالم در بدن سالم” ترجمه می شود. این فلسفه به میراثی تبدیل شد که تا به امروز بخشی اساسی از برند باقی مانده است. موسس ASICS، کیهاچیرو اونیتسوکا، معتقد بود که فعال بودن سبک زندگی بهتری را ایجاد می کند. اونیتسوکا برای الهام بخشیدن، حمایت و تشویق همه به پذیرش یک سبک زندگی فعال زندگی کرد. او می‌خواست برندش برای همه مصرف‌کنندگان ورزشی از مبتدی تا حرفه‌ای در دسترس باشد.

پیشنهاد مطالعه :انواع قاب اپل واچ

داستان کیهاچیرو اونیتسوکا

قبل از معرفی کفش کتانی ASICS ، باید بگوییم کیهاچیرو اونیتسوکا کیست؟ اونیتسوکا یک سرباز کهنه سرباز بود که در نهایت تصمیم گرفت وارد تجارت کفش شود. او شروع به ساخت کفش برای ورزشکاران برتر با نام تجاری “Onitsuka Co” کرد. این شرکت کوچک با تعداد کمی کارمند شروع به کار کرد و در ابتدا به دنبال تولید کفش بسکتبال بود.

Onitsuka  برای یکی از اولین مدل‌های کفش این شرکت، الهام‌بخش یک ظرف سالاد اختاپوس بود. او چسبندگی کفش را با قدرت مکش شاخک هشت پا مقایسه کرد. با این قدرت، این کفش به ورزشکاران اجازه می داد تا بازی خود را بالا ببرند. نام آن “ببر اونیتسوکا” بود.

این محصول در رویدادهای ورزشی حرفه ای مختلف پوشیده شد و به این ترتیب راه را برای Onitsuka برای ایجاد یک امپراتوری ورزشی جهانی هموار کرد.

کفش کتانی ASICS

آیا ASICS و Onitsuka یک شرکت هستند؟

شرکت Onitsuka در ابتدا در سال ۱۹۴۹ تأسیس شد، سپس در سال ۱۹۷۷ با شرکت GTO و شرکت JELENK ادغام شد. پس از ادغام، این شرکت رسما برند کفش کتانی ASICS را تشکیل داد. امروزه زیر چتر شرکت ASICS برندهای ASICS و Onitsuka Tiger قرار دارند.

تاریخچه  ASICS

ASICS  در طول زمان رشد کرده و تغییر کرده است. از آغاز تأسیس شرکت تا امروز، این برند این فرصت را داشته است تا صدمین سالگرد تولد آقای اونیتسوکا را جشن بگیرد. این شرکت همچنین نوآوری هایی مانند فناوری GEL و سایر مواد را که در رویدادهای ورزشی بزرگ به نمایش گذاشته شده است، به کار برده است.

در این دوره زمانی، کفش کتانی ASICS محصولات نوآورانه ای را ایجاد کرد که توسط ورزشکاران حرفه ای در سراسر جهان استفاده می شد.

قهرمانان ASICS در دهه ۲۰۰۰

 نائوکو تاکاهاشی، ۲۰۰۰.

تاکاهاشی، دونده مسافت طولانی ژاپنی، ASICS Marathon SORTIE JAPAN را برای کسب مدال طلا در ماراتن بین‌المللی زنان به تن کرد.

پیشنهاد مطالعه :بهترین برندهای شارژر

 استفانو بالدینی و موزوکی نوگوچی، ۲۰۰۴.

استفانو بالدینی، دارنده مدال طلای مردان ایتالیایی و میزوکی نوگوچی، دارنده مدال طلای ماراتن زنان بین‌المللی ژاپن، کفش‌های ماراتن ASICS را پوشیدند.

 سائوری یوشیدا، ۲۰۱۲.

یوشیدا، کشتی گیر آزاد ژاپنی، کفش کتانی ASICS و کت تک نفره را پوشید تا مدال طلای کشتی بین المللی زنان را به دست آورد.

کفش کتانی ASICS

 ویسل کوبه، ۲۰۱۹.

ویسل کوبه یک باشگاه فوتبال حرفه ای ژاپنی است که در فصل ۲۰۱۹ قهرمانی را به دست آورد. پیراهن های خانگی، خارج از خانه، سوم و دروازه بان آنها همگی توسط ASICS طراحی و ساخته می شوند.

نواک جوکوویچ، ۲۰۱۹.

ASICS با تنیس حرفه ای صرب، نواک جوکوویچ، برای راه اندازی یک کفش تنیس جدید انحصاری به نام Court FF NOVAK همکاری کرد.

درگذشت کیهاچیرو اونیتسوکا، ۲۰۰۷.

در ۲۹ سپتامبر ۲۰۰۷، اونیتسوکا بر اثر نارسایی قلبی در بیمارستانی در کوبه ژاپن درگذشت. نقل قول «اگر شکست خوردید، ادامه دهید تا موفق شوید» یکی از راه‌های توصیف زندگی فوق‌العاده آقای اونیتسوکا است. او ۸۹ سال داشت.

 

صدمین سالگرد تولد کیهاچیرو اونیتسوکا، ۲۰۱۸.

به یاد Onituska، کفش کتانی ASICS مدل های “تولد ۱۰۰ سالگی” را در ۲۹ مه ۲۰۱۸ منتشر کرد. محصولات با گل آفتابگردانی طراحی شده بودند که اونیتسوکا نقاشی کرده بود. این خط شامل کفش‌های دویدن ASICS GEL-QUANTUM 360 KO100، ASICS Tiger GEL-MAI KO100 و Onitsuka Tiger CORSAIR KO100 و همچنین یک خط پوشاک است.

آینده ASICS

کفش کتانی ASICS به تجسم میراث باقی مانده Onitsuka ادامه خواهد داد. این شرکت در ابتدا برای بالا بردن روحیه جوانان ژاپنی تأسیس شد، اما در نهایت سبک زندگی سالم را در سراسر جهان ترویج کرد. این آرمان ها به شکل گیری ASICS امروزی کمک کردند.

این برند از آغاز فروتنانه خود یادداشت برداری کرده است تا آینده ای روشن تر برای مشتریان خود بسازد. محققان و مهندسان ASICS با اعتقاد به قدرت فعالیت بدنی و تندرستی، وقف کمک به ایجاد زندگی شادتر را در یک مرحله دارند.

میراث برند کفش کتانی ASICS

از ابتدا، کفش کتانی ASICS بر اساس فلسفه Sound Mind، Sound Body ساخته شده است. موسس این برند، کیهاچیرو اونیتسوکا، معتقد بود که فعالیت بدنی بخش مهمی از رفاه کلی است. او ASICS را شروع کرد تا لباس‌های ورزشی بسازد که از هر ورزشکاری حمایت کند، الهام بخش حرکت کند و همه را به داشتن یک سبک زندگی فعال تشویق کند.

پیشنهاد مطالعه :اسباب بازی های آموزشی کودک

بنیانگذار ASICS

۱۹۴۹، ژاپن پس از جنگ جهانی دوم در حال خراب شدن بود. بسیاری از جوانان ژاپنی امید خود را نسبت به آینده از دست دادند. کیهاچیرو اونیتسوکا، می‌دانست که باید کاری برای ارتقای نسل‌های جوان‌تر انجام دهد. اونیتسوکا تصمیم گرفت شروع به ساخت کفش های ورزشی کند که سبک زندگی فعال را در بین جوانان ترویج می کند.

کفش بسکتبال خوب

کفش بسکتبال OK شروع همه چیز برای این برند به عنوان اولین محصول کفش کتانی ASICS بود. در آن زمان ساختن کفش های بسکتبال دشوار بود، اما این امر باعث منصرف شدن اونیتسوکا نشد. در عوض، الهام بخش او بود. او نمونه های اولیه را برای تست سایش به لیگ های بسکتبال در کوبه داد. در بهار ۱۹۵۰ تصحیح شد و برای عموم عرضه شد.

کفش ماراتن تابی

ماراتن تابی اولین دونده مسافتی بود. این طرح از کفش های سنتی ژاپنی تابی الهام گرفته شده است. Marathon Tabicame مجهز به عملکرد و دوام لازم برای دویدن های سخت ماراتن است.

کفش کتانی ASICS

کفش ماروپ

MARUP تکامل بعدی در کفش های دوی ماراتن بودMARUP  دارای یک اسفنج در پاشنه برای کاهش خستگی در طول دویدن های طولانی و یک جعبه پنجه گرد برای جذابیت انبوه کفش کتانی ASICS بود.

کفش دونده جادویی

Magic Runner اولین کفش ما بود که دارای سیستم تهویه هوا بود. سیستم تهویه هوا در هر فرود گرما را آزاد می‌کرد و علت اصلی تاول‌هایی را که دوندگان مسافت را آزار می‌داد از بین می‌برد.

Tiger Stripes

تصویر راه راه ببر

Tiger Stripes برای اولین بار در بازی های ۱۹۶۸ در صحنه جهانی ظاهر شد. این Tiger Stripes یادآور امواج سواحل کوبه است، شهری که اولین بار ASICS در آن ریشه داشت. برای خرید این محصولات از آمازون، از طریق زاکولا اقدام کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود