تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,اسفند,۱۹

معرفی عینک های آفتابی سوجوس

نویسنده : تیم محتوا

عینک های آفتابی سوجوس در طراحی های متنوع و قیمتی عالی، می تواند هر فردی را جذب خود کند. چه می خواهید شبیه یک خلبان جنگنده یا یک ستاره سینما به نظر برسید یا فقط می خواهید از چشمان خود در برابر نور خورشید محافظت کنید، عینک آفتابی خلبانی این برند، یک انتخاب عالی است.

عینک های آفتابی سوجوس

انتخاب عینک آفتابی مناسب

عینک آفتابی خلبانی سوجوس ، با فریم فلزی، لنزهای قطره ای شکل و دو پل طراحی شده است. عینک آفتابی Aviator برای هر کسی که از آن استفاده می‌کند جذابیت بالایی به ارمغان می‌آورد، در حالی که روشی عملی برای دور نگه داشتن نور خورشید از چشم را ارائه می‌دهد.

هر کسی می‌تواند از عینک های آفتابی سوجوس استفاده کند، اما این عینک برای کسانی که صورت‌های مربعی، قلبی یا بیضی شکل دارند، مناسب ‌تر است. به طور معمول، فریم عینک آفتابی شما باید با زوایای طبیعی صورت شما متضاد باشد. به عنوان مثال، اگر صورت گردتری دارید، می توانید ظاهر خلبانی را به نمایش بگذارید، اما ممکن است انحنای صورت شما را برجسته کنند.

پیشنهاد مطالعه :معرفی سایت دیفاکتو De Facto

وقتی صحبت از تناسب به میان می آید، این نوع از عینک  باید روی صورت بزرگ باشند و ابروهای شما را بپوشانند. لنزها محدب هستند و به سمت بیرون انحنا دارند، بنابراین مژه های شما نباید آنها را لمس کنند. این عینک های آفتابی سوجوس کلاسیک، دارای فریم فلزی است که براق، مدرن و بسیار بادوام می باشند.

با این حال، اگر می‌خواهید گزینه‌های مقرون به صرفه‌تری داشته باشید، می‌توانید عینک هایی را در این برند پیدا کنید که قاب‌های پلاستیکی دارند. در حالی که آنها به اندازه قاب های فلزی زرق و برق دار نیستند، قاب های پلاستیکی عملکرد خوبی داشته و مقرون به صرفه هستند.

عینک های آفتابی سوجوس

راهنمای خرید عینک آفتابی سوجوس

رنگ لنز عینک آفتابی خلبانی سوجوس ، بر میزان وضوح شما در زیر نور آفتاب تاثیر می گذارد. برای درک بهتر عمق و کنتراست بهتر، از لنزهای عینک آفتابی قهوه ای یا کهربایی استفاده کنید. لنزهای زرد برای افزایش وضوح و کنتراست استفاده می شوند و معمولاً این عینک های آفتابی سوجوس ، برای رانندگی بهترین هستند.

اگر از خستگی چشم رنج می برید، پس بهتر است از لنزهای خاکستری استفاده کنید که تابش خیره کننده را کاهش می دهند. لنزهای رز، گزینه دیگری هستند که کنتراست خوبی را در هر شرایط آب و هوایی ایجاد می کنند. رنگ لنز به تیره بودن رنگ آن نیز اشاره دارد.

رنگ ها معمولاً بین صفر تا چهار، درجه بندی می شوند. صفر هیچ رنگی ندارد و چهار رنگ تیره دارد. بسیاری از مردم ظاهر عینک های آفتابی سوجوس را با رنگ تیره ترجیح می دهند، اگرچه این برای رانندگی توصیه نمی شود. اگر زمان زیادی را در جاده می گذرانید، بهتر است رنگ دو یا سه رنگ داشته باشید.

برای کاهش تابش خیره کننده هنگام استفاده از عینک آفتابی خلبانی، لنزهای پلاریزه را انتخاب کنید. اینها در شرایط بسیار آفتابی، در ساحل و همچنین زمانی که جاده ها از بارش باران یا برف خیس هستند، به خوبی کار می کنند.

توجه داشته باشید که از عینک آفتابی پرهیز نکنید، انتخاب های مقرون به صرفه عینک های آفتابی سوجوس  در آمازون همیشه یک گزینه عالی برای کسانی بوده است که به دنبال صرف هزینه های گزاف برای عینک آفتابی نیستند. Sojos برندی است که طیف وسیعی از سبک‌ها را برای مردان و زنان ارائه می‌کند.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع ماوس پد

مدل های جذاب برند Sojos

عینک آفتابی گرد مد Sojos

عینک آفتابی گرد مد SOJOS در بین خریداران آمازون محبوبیت زیادی دارد. می توانید آن را با قیمت ۲۱ دلار خرید کنید. عینک آفتابی مد Sojos دارای یک فریم گرد بزرگ برای ظاهری الهام‌گرفته از کلاسیک قدیمی است. آنها در انواع رنگ های مختلف در دسترس هستند و همه با یک قاب پلاستیکی سبک وزن و لنزهای پلی کربنات ساخته شده اند.

در حالی که آنها عینک های آفتابی سوجوس  مطابق مد هستند، به این معنی نیست که در برابر آفتاب نیز ایمن نیستند. لنزهای ضد تابش سوجوس می توانند ۱۰۰٪ از اشعه UVA و UVB را مسدود کنند و دارای درجه UV400 هستند تا تابش نور خورشید را فیلتر کنند و از چشمان شما در برابر آسیب طولانی مدت UV محافظت کنند. برای کسی که دائماً عینک آفتابی را گم می کند و می شکند، این یک گزینه زیبا، محکم و مد روز است! من این قاب را دوست دارم و قطعاً توصیه می کنم.

عینک آفتابی چشم گربه ای باریک قدیمی SOJOS

با این جفت عینک آفتابی چشم گربه‌ای که در رنگ‌های پررنگ و کلاسیک عرضه می‌شوند، ظاهری فوق العاده دارد که در آمازون به قیمت ۱۸ دلار عرضه می شود.

عینک آفتابی پولاریزه بدون حاشیه SOJOS Retro

برای داشتن حال و هوای سرد و معمولی، این عینک های آفتابی سوجوس  با حاشیه فریم را به دست آورید که به نظر می رسد قیمت آنها بیش از ۱۸ دلار نیست.

عینک های آفتابی سوجوس

عینک آفتابی SOJOS Classic Aviator Mirrored Flat Lens

با جذابیت همیشگی عینک های خلبانی، مانند این عینک که دارای لنزهای آینه ای و فریم بسیار سبک وزن است، نمی توانید از خرید آن با قیمت ۲۱ دلار، صرف نظر کنید.

عینک آفتابی پلاریزه بزرگ SOJOS

اگر لنزهای پررنگ با دراماتیک بیشتر سبک شما هستند، این جفت فریم سایز بزرگ مطمئناً مورد توجه شما خواهد بود. آن را با قیمت ۲۱ دلار تهیه کنید و برای تحویل آن در ایران، از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

پیشنهاد مطالعه بهترین سایت پوشاک تخفیف دار کودکان

عینک آفتابی پلاریزه مربع کوچک SOJOS

این در میان عینک های آفتابی سوجوس ، یک قاب منحصر به فرد است که به این عینک آفتابی همه کاره جذابیت می بخشد. قیمت این عینک، ۲۰ دلار است.

عینک آفتابی پلاریزه کلاسیک گرد کوچک SOJOS

عدسی‌های گرد و قاب لاک‌پشتی، جذابیت روزمره‌ی عالی را به این عینک‌های آفتابی کلاسیک می‌دهد که با قیمت ۲۱ دلار عرضه می شود. می توانید برای خرید این عینک های جذاب و شیک، از طریق زاکولا اقدام کنید. برای این کار کافی است در سایت آمازون، نمونه دلخواه خود را جستجو کرده و سپس کد آن را برای زاکولا ارسال کنید تا خرید و پرداخت کالا را نهایی کرده و کالا را در ایران به شما تحویل نمایند.

 

 

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود