معرفی ساعت های لاکچری اسکلتون

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

ساعت‌های اسکلتی که صفحه‌هایشان را کاملاً خالی کرده‌اند، پیچیدگی‌های زمان‌سنجی مکانیکی را با آشکار کردن عملکرد حرکت محکم و در عین حال با ظرافت طراحی‌شده در داخل، بیان می‌کنند. در زیر تعدادی از قابل توجه ترین ساعت های لاکچری اسکلتون ذکر شده است.

پیشنهاد مطالعه : لوازم برقی آشپزخانه همیلتون

راهنمای خرید ساعت اسکلتون

مفهوم ساعت‌های اسکلتی به دهه ۱۷۶۰ برمی‌گردد، زمانی که ساعت‌ساز فرانسوی آندره-چارلز کارون، هر اینچ صفحه و برخی از اجزای غیرضروری یک ساعت جیبی را از بین برد تا مکانیسم درونی آن را روشن کند. زمانی که صنعت ساعت سازی سوئیس به دلیل انقلاب کوارتز در آستانه سقوط قرار داشت، ۲۰۰ سال طول کشید تا ساعت های اسکلت به بخشی از ساعت سازی رایج تبدیل شوند.

ساعت سازان سوئیسی برای توجیه استفاده از حرکات مکانیکی گران و دقیق تر از همتایان کوارتز خود، ساعت های لاکچری اسکلتون تولید کردند که ماهیت فنی حرکات مکانیکی دست ساز را به نمایش گذاشت. به زودی، برندهایی مانند  Patek Philippe، Vacheron Constantin، و Jaeger-LeCoultre ساعت های اسکلت را تنها تمرکز تولید خود کردند.

Audemars Piguet حتی یک بخش اسکلت سازی کامل در شرکت خود ایجاد کرد. امروزه، چندین ساعت ساز معتبر، ساعت های باز با ظرافت و مهارت فنی دست ساز تولید می کنند. در زیر چند نمونه از ساعت‌های باز کار چشمگیر آورده شده است.

ساعت های لاکچری اسکلتون

سحابی آرنولد و پسر

آرنولد و سون با چندین ساعت در کارنامه خود که تعادل بصری کاملی برقرار می‌کنند، از طریق تقارن تقریباً بی‌نقص خود در صفحه‌اش، هم به صورت عمودی و هم افقی، مترادف با تقارن و نظم طراحی شده‌اند. سحابی آرنولد و پسر با حرکت داخلی A&S5101 از زمین به بالا نیرو می گیرد تا اسکلت بندی شود. بر خلاف ساعت سازان دیگر که فقط قطعات غیر ضروری را حذف می کنند تا کالیبر را نشان دهند.

این ساعت های لاکچری اسکلتون دارای دو بخش فنر اصلی است که با هم ترکیب می شوند تا یک ذخیره انرژی قابل توجه ۹۰ ساعته را فراهم کنند A&S5101 با سرعت ۲۱۶۰۰ ولت در ساعت، نشانگر ثانیه های کوچک در ساعت هفت و عقربه های مرکزی ساعت و دقیقه را روشن می کند.

این ساعت در یک قاب ۴۱.۵ میلی‌متری ارائه شده است که در طلای قرمز و فولاد ضد زنگ ظاهر شده و دارای نمایه‌ای باریک با نسبت‌های کلاسیک است که پوشیدن آن را در یک محیط رسمی بسیار راحت می‌کند.

Bell & Ross BR 05 Urban Gold Skeleton

یکی از نسخه‌های اخیر نسخه BR 05، نسخه طلایی Urban Gold است. قاب بالشتکی شکل ۴۰ میلی‌متری، دستبند یکپارچه و سایر ویژگی‌ها یکسان باقی می‌مانند و از انتخاب جنس طلای رزگلد ۱۸ عیار جلوگیری می‌کنند که ظاهر تک‌رنگی فوق‌العاده به شما می‌دهد.

در حالی که عملکرد ساعت‌ها، دقیقه‌ها و ثانیه‌ها، منهای تاریخ، ثابت می‌ماند، صفحه طلایی این ساعت های لاکچری اسکلتون در قسمت‌هایی جدا می‌شود تا حرکت روکش طلایی زیر آن نمایان شود. اعداد با شاخص های ساعت جایگزین می شوند که با Super-LumiNova مانند عقربه های مرکزی ساعت و دقیقه استفاده خواهند شد. به نظر می رسد که شاخص ها فقط در مورد لمس فلنج هستند، در حالی که حرکت در زیر این آرایش قرار دارد.

پیشنهاد مطالعه : بهترین هدفون های حذف نویز

پل طلایی کوروم

ساعت‌های اسکلت پل طلایی Corum زمانی که در سال ۱۹۸۰ رونمایی شد، به بهترین تغییر دهنده بازی تبدیل شدند، با بخش‌هایی از این حرکت مانند یک «باگت» که روی آن یک پل تزئینی و عقربه‌های ساعت قرار گرفته است. این چیدمان از یک بخش فنری در ساعت ۶ تا ساعت ۱۲ در مرکز قرار گرفته است.

در این ساعت های لاکچری اسکلتون یک قاب رزگلد ۲۱.۳۰ میلی متری الماسی و یک کریستال یاقوت کبود محافظ پل طلایی را قاب می کند و صفحه شفافی را ایجاد می کند. از نظر فنی، ساعت به کالیبر سیم پیچ دستی CO113 مجهز شده است که با سرعت ۲۸۸۰۰ ولت در ساعت می‌زند و ذخیره انرژی ۴۰ ساعته را فراهم می‌کند.

ضمن آنکهبه یک بند چرم تمساح قهوه‌ای منعطف وصل شده است که به یک سگک تاشو پروانه‌ای زیبا با آرم Corum ختم می‌شود.

  1. Moser & Cie Pioneer Tourbillon

اسکلت توربیلون استوانه‌ای H. Moser & Cie. Pioneer دارای یک قاب استیل ضد زنگ ۴۲.۸ میلی‌متری است که حرکت اسکلت‌بندی شده ۳۴ میلی‌متری را در خود جای می‌دهد که یک توربیلون پرنده یک دقیقه‌ای را با فنر استوانه‌ای شکل که در ساعت ۶ قرار دارد، نیرو می‌دهد.

این قطعه دراماتیک را می‌توان به دلیل تناسبات متعادل و مقاومت در برابر آب تا عمق ۱۲۰ متری، روزانه پوشید. قاب پایونیر به دلیل زیبایی‌شناسی ساعت‌های ورزشی معاصر، علی‌رغم اندازه‌گیری‌های قوی، انتخابی آگاهانه برای این ساعت‌نگار بود.

این ساختار عالی ساعت های لاکچری اسکلتون نمایش حرکت توربیلون سه بعدی HMC 811 را تشکیل می دهد. این حرکت خودکار داخلی که از ۱۷۱ جزء، ۲۸ جواهر و ضربان با فرکانس ۲۱۶۰۰ ولت در ساعت تشکیل شده است، ذخیره انرژی ۷۴ ساعته را ارائه می دهد.

ساعت های لاکچری اسکلتون

Jacob & Co. Epic X

Jacob & Co  مجموعه Epic X خود را در سال ۲۰۱۵ رونمایی کرد که می‌توان آن را به عنوان monocoque طبقه‌بندی کرد (فرانسوی به معنای “تک پوسته”، به معنای شاسی). آن‌ها «شبه‌های تزئینی» معمولی برند را به‌علاوه تکه‌هایی از قاب پشتی جدا می‌کنند تا فقط قسمت‌هایی که ساعت مچی را اجرا می‌کنند، نگه دارند و در معرض دید قرار دهند.

بدون پوشش شماره‌گیری‌های فرعی، نشانگرهای ساعت و صفحه‌های پشتی، حتی عیوب کوچک در حرکت و قسمت‌های داخلی آشکار که اکنون مستقیماً زیر کریستال یاقوت کبود هستند، بزرگ‌نمایی می‌شوند. به راحتی می توان قسمت های مختلف حرکت مانند پل ها، فنر و چرخ ها و لوله فنر اصلی را تشخیص داد.

حتی پیچ های فلزی و نگین های ۲۱ رنگ بنفش این ساعت های لاکچری اسکلتون نیز قابل مشاهده است. این مدل‌ها بر روی JCAM02 کار می‌کنند، یک کالیبر اسکلت سیم پیچ دستی که از ۱۵۸ قطعه چشمگیر ساخته شده است. با سرعت ۲۸۸۰۰ vph کار می کند و ذخیره انرژی ۴۸ ساعته را ارائه می دهد.

پیشنهاد مطالعه :آشنایی با بهترین وب‌کم های فول اچ‌دی

ساعت لویی موینت مموریس

ساعت‌های اسکلت لویی مونت مموریس و مموریس سوپرلایت از طلای ۱۸ عیار و تیتانیوم سبک ساخته شده‌اند و در رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند. نسخه ها با ثانیه های دویدن و شمارنده کرنوگراف ۳۰ دقیقه ای در ساعت ۹ و ۳ تعبیه شده اند که امکان مشاهده بدون مانع از عملکرد کرنوگراف مسحورکننده زیر را فراهم می کند.

ویژگی های فوق توسط کالیبر خود سیم پیچ LM79  لوئیس موینت آن را با همکاری سازنده حرکت Concepto توسعه داده است که دارای ذخیره انرژی ۴۸ ساعته است. اگرچه مکانیسم کرنوگراف نمای صفحه را می پوشاند، اما طرف مقابل حرکت که از پشت قاب قابل مشاهده است، با روتور طلایی رنگی که به آن گیلوچی وصل شده است، زیبایی خاصی را به نمایش می گذارد.

Memoris Superlight  به عنوان یکی از ساعت های لاکچری اسکلتون دارای یک قاب ۴۶ میلی متری ساخته شده از تیتانیوم درجه ۵ است که ترکیبی از سطوح صیقلی را نمایش می دهد. نمای کناری ساعت، تاجی را نشان می دهد که علاوه بر تک قطعه فشاری کرونوگراف، لوگوی Fleur de Lys برند نیز حکاکی شده است.

ساعت های لاکچری اسکلتون

خرید ساعت های لاکچری اسکلتون

برای خرید این ساعت های شیک و فوق العاده، می توانید به سایت های معتبری همچون آمازون مراجعه کنید. در این راستا، کارشناسان زاکولا شما را یاری می کنند.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]