معرفی برند آرایشی Rare Beauty

معرفی برند
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

 

برند آرایشی Rare Beauty ، یکی از برندهای محبوب و جوان در دنیای محصولات آرایشی بهداشتی است که توسط سلنا گومز راه اندازی شده است. در واقع، گومز به شدت در ایجاد و توسعه هر محصول شرکت داشت و می‌خواهد این خط افسانه ای محصولات زیبایی را به چالش بکشد.

او در مصاحبه های خود گفته است که این محصولات به این نیست که شخص دیگری باشید، بلکه بدان دلیل است که خودتان باشید، چه یک آرایش پررنگ و چه تقریباً هیچ آرایشی. آرایش چیزی برای لذت بردن است، چیزی نیست که به آن نیاز داشته باشید. من می خواهم که هر فردی دقیقاً همانطور که هست احساس زیبایی کند.

برند آرایشی Rare Beauty در سفورا عرضه می شود و با ۴۸ سایه کرم پودر و کانسیلر عرضه خواهد شد. گومز در یک قطعه جدید برای مجله Interview که دوستش امی شومر برای آن با او مصاحبه کرد، در مورد محصولات گفت: «همه چیز بسیار تمیز و آسان است. می‌خواستم مردم احساس امنیت کنند.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند کفش Ecco

او اضافه کرد: می‌خواستم در مورد اینکه چطور می‌ توانید احساس خوبی در خود ایجاد کنید، صحبتی را شروع کنم. لزوماً نیاز به این چیزها نیست تا احساس زیبایی داشته باشید. مردم هم نسل من این همه فشار را دارند که به یک شکل خاص نگاه کنند و من می‌ خواستم خطی بسازم که کمی از این فشار کم کند.

برند آرایشی Rare Beauty می گوید، مأموریت ما شکل دادن به مکالمات پیرامون زیبایی، پذیرش خود و سلامت روان است. ما می‌خواهیم به افراد بیشتری کمک کنیم تا به پشتیبانی و خدمات دسترسی داشته باشند و ارتباط واقعی‌تری با یکدیگر داشته باشند و کمتر در جهان تنها باشند.

این خواننده همیشه در مورد سلامت روان خود بسیار باز بوده است. گومز در مصاحبه ای در ژانویه با مجله WSJ گفت: من عزت نفس پایینی داشتم و این چیزی است که به طور مداوم روی آن کار می کنم. اما اکنون احساس قدرت می کنم زیرا دانش زیادی در مورد آنچه که از نظر ذهنی در حال وقوع است به دست آورده ام. برند آرایشی Rare Beauty شروع یک اتفاق جدید است.

اوج من واقعاً بالا بود و پایین ترین حالت من را هر بار هفته ها بیرون می آورد. متوجه شدم که از مشکلات روانی رنج می برم. صادقانه بگویم، متوجه شدم که راهی برای کمک گرفتن و یافتن افرادی که به آنها اعتماد دارید وجود دارد. من داروی مناسب مصرف کردم و زندگی من کاملاً تغییر کرده است.

برند آرایشی Rare Beauty

راه اندازی برند

برند آرایشی Rare Beauty به طور انحصاری در Sephora راه اندازی می شود. اتفاقات بزرگی برای سلنا گومز در حال رخ دادن است. این خواننده با توجه به آلبوم Rare که در ژانویه منتشر شد، اعلام کرد که Rare Beauty را راه ‌اندازی می‌کند، یک برند آرایشی با معنای عمیق‌تر که محبوبیت زیادی را در کوتاه ترین مدت دریافت کرده است.

نام این برند تکرار نام آلبوم اخیر گومز است. او از آلبوم به عنوان دفتر خاطرات خود در چند سال گذشته یاد می کند و بسیاری از اشعار حدس می زنند که در مورد رابطه او با جاستین بیبر باشد. می‌توان برند آرایشی Rare Beauty را در Sephora با سایر ملزومات زیبایی خود و همچنین آنلاین در rarebeauty.com انتخاب کنید.

برند آرایشی Rare Beauty

چه چیزی Rare Beauty را از سایر برندها متمایز می کند؟

این برند به همان اندازه که در مورد ابراز خود است، زیبایی درونی را در بر می گیرد. او در تیزر انتشار این برند گفت: «نادر بودن به معنای راحت بودن با خودتان است. من از تلاش برای کامل بودن دست برداشتم. فقط می خواهم من باشم. فکر می کنم برند آرایشی Rare Beauty می تواند فراتر از یک برند زیبایی باشد.

می خواهم همه ما از مقایسه خود با یکدیگر دست برداریم و شروع به پذیرش منحصر به فرد بودن خود کنیم. شما با عکس، لایک یا نظر تعریف نمی‌شوید. زیبایی نادر به این نیست که دیگران شما را چگونه می بینند. این مربوط به این است که شما خودتان را چگونه می بینید.

گومز در مصاحبه ای با Allure  گفت: زیبایی لازم نیست با یک لایک یا نظر یا بدن شما تعریف شود. در تمام مدتی که برند آرایشی Rare Beauty را ایجاد می‌کردیم، همیشه این تصور را داشتیم که این موضوع در مورد سلامت روان و ایجاد مکانی امن برای ارتباط مردم است.

پیشنهاد مطالعه : بهترین ماساژورهای چشم

Rare Beauty شامل چه محصولاتی می شود؟

Rare Beauty دارای ۱۲ فرمول، ۱۰۰ رنگ و سه ابزار است. این راه اندازی شامل پرایمر روشن کننده ، کرم پودر بدون وزن Liquid Touch، کانسیلر روشن کننده با لمس مایع، رژگونه مایع ملایم پینچ، بالم لب With Gratitude Dewy، کرم لب مات سوفله لب، لومینیزر مداد لایت مثبت مثبت و هارمون ابرو، ژل و آستر مایع مات Perfect Strokes است. همچنین، برای افراد حساس برای مراقبت از پوست، Always an Optimist با نیاسینامید و اسید هیالورونیک نیز وجود دارد.

برند آرایشی Rare Beauty

معرفی چند محصول Rare Beauty

برند آرایشی Rare Beauty ، ممکن است شامل مواردی همچون مواد آرایشی، رژ لب، و کرم ضد آفتاب و … باشد. شما می توانید این محصولات بی نظیر را از طریق زاکولا تهیه کنید. با انتخاب سفارش خود در این سایت، می توانید پرداخت ارزی آن و تحویل در آدرس ایران را به کارشناسان زاکولا بسپارید.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین سشوارهای پاناسونیک

۱-کرم پودر بدون وزن مایع: ۲۹ دلار در Sephora

۲- کانسیلر روشن کننده مایع: ۱۹ دلار در Sephora

۳- رژ لب کرم مات سوفله لب: ۲۰ دلار در Sephora

۴-  بالم لب شبنمی: ۱۶ دلار در Sephora

۵- پرایمر روشن کننده ملایم:  ۲۶ دلار در Sephora

۶-رژگونه مایع ملایم پینچ: ۲۰ دلار در Sephora

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]