معرفی هدفون های Pioneer DJ

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

سبک و سلیقه موسیقی شما منحصر به فرد است، پس چرا هدفون شما باید چیزی شبیه به معمولی باشد؟ Pioneer DJ، پیشرو صنعت در فناوری DJ و نوآوری نرم افزار، هنرمندان مشتاق را دعوت می کند تا برنامه های DJ خود را با محصولات جدید و قابل تنظیم هدفون های Pioneer DJ دنبال کنند.

بهترین هدفون های Pioneer DJ

هدفون HDJ-CUE1 DJ بادوام و سبک که در دو مدل مختلف بلوتوث سیمی و بی‌سیم موجود است، عملکرد صوتی با کیفیت، راحتی و شخصی‌سازی را با هم ترکیب می‌کند تا در نهایت یک جفت هدفون DJ عالی را ارائه دهد. هدفون HDJ-CUE1 برای دی جی های مبتدی و علاقه مندان به موسیقی به طور یکسان مناسب است.

هر مدل دارای ظاهر و احساس حرفه‌ای، صدای غنی، طراحی تاشو و پرداخت با کیفیت بالا است که با قیمتی متوسط ارائه می شود. هنرمندان و علاقه مندان به صدا که به دنبال یک رویکرد بی سیم برای نظارت بر موسیقی و گوش دادن شخصی هستند، می توانند یکی از مدل های بلوتوث HDJ-CUE1 را انتخاب کنند.

می توان گفت، هدفون دیگر تنها ابزاری در کیت یک هنرمند یا عاشق موسیقی نیست، بلکه یک بیانیه مد است. هدفون HDJ-CUE1 هنرمندان را قادر می‌سازد تا سبک شخصی و زیبایی‌شناسی خود را بدون به خطر انداختن کیفیت صدا اعمال کنند.

هدفون های Pioneer DJ

صدای با کیفیت بالا

هدفون HDJ-CUE1 در میان هدفون های Pioneer DJ ، به همان درایورهای مدل حرفه‌ای XDJ-X5 مجهز شده است، به‌طور ویژه تنظیم شده تا فرکانس‌های باس پایین و ضربه درام را برای میکس برجسته کند. این برجسته‌سازی هنرمندان را قادر می‌سازد تا جزئیات خاصی را در موسیقی خود تشخیص دهند و فرآیند انتخاب آهنگ آسان‌تر و جامع‌تر را انجام دهند.

طراحی و راحتی Pro-Style

HDJ-CUE1  ظاهر و احساس خط هدفون حرفه ای Pioneer DJ را در خود جای داده است. مدل سیمی HDJ-CUE1 با روکش نقره ای تیره برای ظاهری با کیفیت بالا ارائه می شود، در حالی که مدل بلوتوث دارای روکش مات سیاه، سفید یا قرمز است که متناسب با هر سبکی است.

هر دو مدل به گونه‌ای طراحی شده‌اند که وزن سبکی داشته باشند و به‌خوبی تا شوند تا در کیف یک هنرمند قرار بگیرند. مکانیزم چرخشی HDJ-CUE1 هنرمندان را قادر می‌سازد تا گوش‌کاپ‌ها را تا ۹۰ درجه کامل بچرخانند. این به هنرمندان این امکان را می دهد که به راحتی در یک گوش گوش کنند در حالی که فنجان دیگر در کنار یا پشت سر قرار دارد یا هدفون دور گردن قرار می گیرد. کابل کوتاه و سیم پیچ در مدل سیمی برای جلوگیری از گره خوردن سبک وزن است و به راحتی کشیده می شود تا امکان حرکت آزاد در حین اجرا فراهم شود.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع مینی دوربین

ساخته شده برای دوام بالا

این را باید در نظر داشت که فعالیت در بخش دی جی، می تواند استرس بیش از حد به هدفون وارد کند. مدل‌های HDJ-CUE1  به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در مصارف سنگین استفاده شوند و هر قطعه متحرک تست‌های دوام داخلی پایونیر دی‌جی را پشت سر بگذارد.

در هدفون های Pioneer DJ ، لغزنده های فلزی فوق العاده قوی در هدبند راحت و پر شده، قابلیت اطمینان و عمر هدفون را افزایش می دهد. کانکتور سرنیزه کابل HDJ-CUE1 از قطع شدن تصادفی جلوگیری می کند، در حالی که مینی جک نوع L احتمال از کار افتادن آن را در حین DJ کاهش می دهد. هنرمندان می توانند پس از استفاده، کابل را از هدفون جدا کنند تا از استرس روی مخاطبین جلوگیری کنند.

ظاهر قابل تنظیم

موجود در سیاه، سفید و قرمز، یک جفت برای مطابقت با استایل شما وجود دارد. هنرمندانی که به دنبال بیان شخصیت منحصر به فرد خود هستند، می‌ توانند هدفون HDJ-CUE1 خود را با بسته‌های لوازم جانبی HC-CP08 سفارشی کنند. بسته های لوازم جانبی هدفون های Pioneer DJ شامل دو پد گوش جایگزین و یک کابل سیم پیچ جداشدنی به رنگ های نارنجی، زرد، سبز، آبی یا صورتی است.

هدفون های Pioneer DJ

فناوری بی‌سیم بلوتوث HDJ-CUE1

مدل‌های بلوتوث HDJ-CUE1 هنرمندان را قادر می‌سازد تا موسیقی خود را به صورت بی‌سیم نظارت کنند و از آن لذت ببرند. هنرمندان هدفون را با دستگاه خود جفت می کنند و می توانند صدا را تنظیم کنند یا تماس های تلفنی را با لمس یک دکمه روی گوشی انجام دهند. هنگامی که هنرمندان آماده شروع دی جی هستند، به سادگی کابل همراه را برای غیرفعال کردن بلوتوث، میکروفون و دکمه های صدا وصل می کنند.

کیفیت ساخت عالی

Pioneer DJ  هدفون جدید DJ به نام HDJ-CX را با کیفیت بالا عرضه کرده است. طراحی شده تا بسیار سبک وزن باشد، اما صدایی فشرده و کنترل شده دارد که به گفته دی جی پایونیر برای طیف وسیعی از ژانرها مناسب است. در حالی که آنها سبک وزن هستند، انعطاف پذیر و مستحکم بوده و یک هسته فولادی در هدبند دارند.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع واتر فلاسر

کیفیت صدا

از نظر صدا، هدفون های Pioneer DJ ، میانا و اوج‌ های واضح و دقیق دارد، در حالی که پایین ‌ها قدرتمند هستند. در حالی که اتاق‌های رفلکس بیس اجازه می‌ دهند تا انتهای پایین تا حد ممکن دقیق و محکم بازتولید شود و مطمئن شوید که می ‌توانید بیس خود را حتی در داخل هم بشنوید.

لوازم جانبی هدفون ها

کابل ها و ایرپدها نیز قابل تعویض هستند تا اطمینان حاصل شود که در جاده دوام بیشتری دارند. به سختی می توان شباهت هایی را بین HDJ-CX های جدید و سنهایزر HD-25 های همیشه حاضر مشاهده کرد.

هدفون های Pioneer DJ

مدل HDJ-S7

پس از عرضه موفقیت ‌آمیز مدل‌ های HDJ-X10، HDJ-X7 و HDJ-X5، پایونیر راه‌ حل جدیدی را برای دی ‌جی ‌های گوش کوچک یا هر کسی که تناسب سبک ‌تر و باریک ‌تری را ترجیح می‌ دهد، راه‌ اندازی می‌کند و آن را با نام HDJ-S7 به بازار عرضه می کند.

این مدل نیز از انواع بالای گوش خود تقلید می کند. زیرا با مواد فوق العاده بادوام ساخته شده است تا این محصولات جدید بتوانند از سقوط ۲۰ فوتی یا بیشتر از یکی از آن پلتفرم های دیوانه کننده DJ جان سالم به در ببرند. در واقع این محصول از هدفون های Pioneer DJ  از اجزای فلزی در قطعاتی استفاده می‌کند که در محیط‌های با استرس بالا آزمایش می‌شوند تا ساختاری قوی برای استفاده حرفه‌ای ایجاد کنند.

هدبند نیز انعطاف پذیر است و طبق گفته پایونیر تست های سخت گیرانه ای از جمله باز و بسته شدن ۲۰۰۰۰ بار را پشت سر گذاشته است. پدهای گوش راحت هستند و از مواد اورتان با کیفیت بالا برای بالش تشکیل شده اند. هنگامی که صحبت از صدا به میان می آید، هدفون ها طوری طراحی شده اند که بهترین پخش صدا را ارائه دهند.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند لنوو

S7 دارای یک سیم مستقل در داخل کابل ساختار پیچ خورده ۴ هسته ای است تا جداسازی کانال چپ و راست برتر را ارائه دهد و کیفیت صدا را بهبود بخشد. این اولین هدفون DJ در گوش با درایورهای ۴۰ میلی متری با وضوح بالا است. پاسخ فرکانسی گسترده ۵ هرتز تا ۴۰ کیلوهرتز می رسد.

این در واقع همان محدوده ای است که HDJ-X10 به آن دست یافته است، این یک مدل بالای گوش پیچیده تر در میان هدفون های Pioneer DJ است. گفته می ‌شود که این هدفون، تفکیک صدای واضح، از باس غنی و فشرده تا فرکانس‌ های شفاف متوسط ​​به بالا را ارائه می‌کند. یک محفظه رفلکس باس در محفظه بالایی، پاسخ باس عالی و عایق صدا را تضمین می کند. برای خرید این محصول، می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید و سفارش خود را در ایران تحویل بگیرید.

 

 

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]