تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,اسفند,۰۲

خرید دستگاه دفع حشرات

نویسنده : تیم محتوا

برای اینکه پشه‌ها را از محل زندگی خود دور نگه دارید، می توانید از انواع دستگاه دفع حشرات استفاده کنید. این دستگاه ها می توانند به خوبی شما را از حشرات مزاحم دور نگاه داشته و از گزیده شدن های مکرر، دور نگاه دارد. در این میان، انواع مختلفی از این نوع از دستگاه وجود دارد که می توانید آن ها را از سایت های خارجی معتبر خرید کنید. در این خصوص نیز، زاکولا شما را یاری خواهد کرد.

دستگاه دفع حشرات

انواع دستگاه دفع حشرات

این روزها، داروخانه‌ها، فروشگاه‌های لوازم ورزشی و خرده‌فروشی‌های آنلاین طیف وسیعی از محصولات دافع حشرات را ارائه می‌کنند. با تهدید همیشه کنه های جدید یا بیماری های قدیمی مانند دانگ که دوباره ظاهر می شوند، محافظت از خود در برابر این آفات بسیار مهم است. هنگام خرید دستگاه دفع حشرات، داشتن انتخاب خوب مهم است، اما تشخیص اینکه چه چیزی موثر است، همیشه آسان نیست.

در حالی که برخی از انواع دفع‌کننده‌های ناحیه ممکن است تحت شرایط خاصی مفید باشند، استفاده از یک دافع حشرات پوستی موثر هنوز بهترین راه برای کاهش یا پیشگیری از نیش پشه است. اما بسیاری از انواع دستگاه دفع حشرات که در بازار پیدا می‌کنید، به خوبی کار نمی‌کنند. برای کمک به تفکیک چیزهای خوب، فهرستی از محصولاتی را گردآوری کرده ایم که می توانید آنها را پس از بررسی، خرید کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید کفش های برند Ecco اصل

، پشه‌گیر قابل شارژ Thermacell E55 را تهیه کنید. پس از گذراندن ۵۵ ساعت تحقیق در مورد دسته‌بندی پر از تبلیغات بازاریابی و روش‌های بی‌حساب (از جمله گزینه‌های محبوب مانند شمع‌های سیترونلا)، متوجه شدیم که E55 واقعاً مؤثر است. باتری قابل شارژ پنج ساعت و نیم آن به اندازه‌ای دوام می‌آورد که فضایی به اندازه اتاق خواب را بدون پشه برای یک شب بدون بو نگه می‌دارد – تا زمانی که نسیم نسیمی نباشد.

دافع طبیعی حشرات

ایده خوبی به نظر می رسد که از یک دافع پشه “طبیعی” با یک ماده فعال مانند میخک یا علف لیمو یا روغن رزماری استفاده کنید و از موادی که حاوی مواد شیمیایی مانند دیت هستند اجتناب کنید. اما مشکل اینجاست که مواد دافع طبیعی به طور متفاوتی نسبت به سایر محصولات دافع تنظیم می شوند.

از آنجایی که آژانس حفاظت از محیط زیست مواد شیمیایی موجود در دستگاه دفع حشرات را بی ضرر می داند، اما آنها را از نظر اثربخشی ارزیابی نمی کند. به دلیل این شکاف، شرکت هایی که آن مواد دافع را می فروشند، مجبور نیستند ثابت کنند که واقعاً کار می کنند. چندین ماده دافع گیاهی، فقط ۱ ساعت یا کمتر در برابر پشه Aedes aegypti نوعی که می تواند زیکا، تب زرد، دنگی و چیکونگونیا را گسترش دهد، دوام آورد.

نوع مچ بند دستگاه دافع حشرات

این دستگاه‌های دافع پوشیدنی، به‌عنوان ایمن‌ترین محصول به بازار عرضه می‌شوند، زیرا لازم نیست چیزی را روی پوست خود بمالید. اما دانشمندانی که این محصولات را آزمایش کرده‌اند، دریافته‌اند که این محصولات بی‌اثر هستند. در

اینطور نیست که آنها حاوی مواد دافع پشه نباشند. اما پوشیدن دستبند برای محافظت از کل بدن در برابر پشه ها کافی نیست.

دستگاه دفع حشرات

دستگاه دفع حشرات قابل شارژ Thermacell E55

با منبع سوخت باتری قابل شارژ، منبع دافع طولانی‌تر و رابط کاربری ساده، استفاده از E55 راحت‌تر از سایر مواد دافع پشه فضایی است. این محصول در آمازون با قیمت ۴۰ دلار عرضه یم شود. علاوه بر پشه گیر قابل شارژ E55، Thermacell چندین دافع موثر دیگر نیز تولید می کند. روش های کنترل پشه که به جای یک نفر، کل منطقه را پوشش می دهد، اما هیچ کدام نمی تواند با سهولت استفاده E55 برابری کند.

رابط ساده و باتری لیتیوم یون قابل شارژ آن را بسیار راحت تر از گزینه های دیگر می کند. این دستگاه دفع حشرات ، دارای کارتریج دافع ۱۲ ساعته است، اما کارتریج های ۴۰ ساعته نیز موجود است. در مقایسه با سایر روش های کنترل پشه، E55 به طور کلی موثرتر و کاربر پسندتر است.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین برند کانسیلر

دستگاه قابل حمل ترماسل MR450

MR450 نسبت به هر انتخاب دیگری، مقاوم‌تر و قابل حمل‌تر است و برای موقعیت‌هایی مانند کمپینگ یا رویدادهای ورزشی بهتر است، اما کارتریج بوتان آن به اندازه باتری لیتیوم یونی مناسب نیست. این دستگاه، با قیمت ۳۳ دلار در آمازون به فروش می رسد. اگر گزینه‌ی بادوام‌تر و قابل حمل‌تری را ترجیح می‌دهید، پشه‌کش  MR450 گزینه ای مناسب است.

مانند E55، MR450 قابلیت دفع پشه را به اثبات رسانده است، اما برخی از نکات ظریف E55، به ویژه باتری قابل شارژ و کارتریج دافع طولانی مدت را ندارد. در عوض، مانند بسیاری از مدل‌های Thermacell، MR450 بر روی یک کارتریج بوتان کار می‌کند و از پدهای دافع چهار ساعته استفاده می‌کند که هر دو نسبت به ویژگی‌های E55s راحت‌تر هستند.

در مقایسه، این دستگاه دفع حشرات ، سوختن بوتان آسان‌تر و تعویض سخت‌تر با شارژ مجدد باتری دارد. لنت‌ها نسبت به کارتریج‌های دافع زمان بسیار کمتری دوام می‌آورند و تشخیص زمان مصرف آن‌ها سخت‌تر است. در کاتالوگ بزرگی از محصولات مشابه Thermacell، MR450 با طراحی مستحکم تر و چند ویژگی راحتی جزئی متمایز است، اما اگر با استفاده از بوتان و پد موافق هستید، Thermacell مدل های مشابهی را ارائه می دهد که ارزش بررسی دارند.

دستگاه دفع حشرات

دستگاه دفع پشه Pic

این کویل‌های پشه‌ای ارزان‌قیمت مانند انتخاب‌های دیگر کار می‌کنند، اما آن‌قدرها قابل حمل، همه‌کاره یا بادوام نیستند.  آنها دودی را آزاد می کند که بویی متفاوت دارد. این دستگاه دفع حشرات، تنها ۶ دلار است. برای یک گزینه ارزان‌تر، کویل‌های دفع پشه Pic توصیه می شود.

پیشنهاد مطالعه :خدمات وب آمازون (AWS)

مانند گزینه های Thermacell، کویل ها به طور موثر منطقه ای را کامل از پشه ها پاک می کنند و برای زمان سوختن پنج تا هفت ساعته، قیمت آنها کسری از قیمت انتخاب های دیگر است. اما آن‌ها به اندازه انتخاب‌های دیگر، قابل حمل یا بادوام نیستند،

نکته مهم در مورد هر یک از این انواع دستگاه دفع حشرات ، این است که در شرایط نسیم، کارایی خود را از دست می دهند. اما آنها همچنان بهترین گزینه برای شما هستند زیرا بسیاری از روش‌های محبوب دیگر کنترل پشه، از جمله حشره‌کش‌ها و شمع‌های سیترونلا در واقع کار نمی‌کنند. در نظر داشته باشید که می توانید برای خرید این دستگاه های کاربردی و رهایی از حشرات، از طریق زاکولا اقدام کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود